Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geishakuulien käytöstä

Vierailija
25.03.2010 |

Mulla on geishakuulina sellaiset silikoniset 2 iso palloa, jotka ovat kiinni "silkikoninarulla" toisissaan. Miten niillä oikeasti pitäisi harjoitella?

Onko lihakseni ihan heikot, kun seisoessani tupakan verran paikoillani jännittämättä yhtään, ns. eka pallo rupeaa valumaan itsestään ulos. Kävellessä valumisongelmaa ei ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lihakset ei vielä ole tottuneet pitämään niitä siellä sisuksissa. Auta asiaa hieman jännittämällä lihaksia silloin seisoessasi.

Vierailija
2/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos noilla silikonisilla harjoittelee, pitää jännittää lihakset niin että ne pysyy paikoillaan. Sehän se kuulien idea on: löytää oikeat lihakset ja harjoitella niitä. Jotkut metaliset kuulat ovat ilmeisesti sellaisia, että ne ovat niin kylmiä, että lihakset automaattisesti kouristuu niiden ympärille, ainakin siihen asti kunnes ne lämpiää.

Anonyymi tunnustus: itselläni on sellainen vempele, vähän pihtejä muistuttava, joka pitää työntää sinne emättimeen ja jota pitää sitten puristaa kiinni ja auki. Jäykkyyttä voi säätää jousia vaihtamalla. On muuten tehokas, mutta täysin nolo laite tietysti. Älkää vaan koskaan penkoko mun yöpöydän laatikoita tai kuolen häpeästä. ;)

Ruotsin Väestöliitto muuten neuvoo, että jollei jaksa treenata lantiopohan lihaksia, voi ainakin huolehtia siitä että saa väh. yhden orgasmin päivässä, se auttaa lihaksia myös pysymään timmeinä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos noilla silikonisilla harjoittelee, pitää jännittää lihakset niin että ne pysyy paikoillaan. Sehän se kuulien idea on: löytää oikeat lihakset ja harjoitella niitä. Jotkut metaliset kuulat ovat ilmeisesti sellaisia, että ne ovat niin kylmiä, että lihakset automaattisesti kouristuu niiden ympärille, ainakin siihen asti kunnes ne lämpiää. Anonyymi tunnustus: itselläni on sellainen vempele, vähän pihtejä muistuttava, joka pitää työntää sinne emättimeen ja jota pitää sitten puristaa kiinni ja auki. Jäykkyyttä voi säätää jousia vaihtamalla. On muuten tehokas, mutta täysin nolo laite tietysti. Älkää vaan koskaan penkoko mun yöpöydän laatikoita tai kuolen häpeästä. ;) Ruotsin Väestöliitto muuten neuvoo, että jollei jaksa treenata lantiopohan lihaksia, voi ainakin huolehtia siitä että saa väh. yhden orgasmin päivässä, se auttaa lihaksia myös pysymään timmeinä. :D

Siis yhden orkun sääntö!!

Paitsi nyt olen taas innokkaana käyttänyt geishakuulia lähes päivittäin . Ovat irralliset 2kpl 25mm kokoiset palloset. Lämmitän ne aina ihonlämpöiseksi ennen sisään laittoa. Sitten lihakset eivät kramppaa tai-jotain, ja treenaus onnistuu niistä enempiä piittaamatta.