Törkeä neuropsykologi
Olin palautekeskustelussa lapseni tutkimuksista. Tämä neuropsykologi vastasi kesken palaverin omaan kännykkäänsä. Soitettiin päiväkodista että lapsi on kuumeessa. Soitti samantien miehelleen joka ei päässyt hakemaan lasta. Jätti sitten tämän lapsemme palautepalaverin kesken jotta pääsee heti hakemaan sen oman muksun päiväkodista. Ei voinut odottaa sen puolta tuntia että olis saatu se palaveri loppuun.
Nyt mietin soitanko ja varaan uuden ajan palautepalaverille. Mitä itse tekisit?
Kommentit (62)
Laitetaanpa asioita tärkeysjärjestykseen.
ap ei tiedä lapsen terveydentilaa, ei tiedä sairautta. Joskus kuume voi olla hankala, esim kuumekouristelijalle.
Aina kun on mahdollista, haen lapseni heti ilmoituksen jälkeen. välillä sovitaan miehen kanssa, kumpi hakee riippuen leikkauksista.
Tätä samaa näkee joskus päivystäessä... turhan valittaja (terve aikuinen 2 pv kuumetta)nostaa mekkalan , jos saan välillä hälytyksen elvytykseen.
Toivoisin edes päiväkodin henkilökunnalta jotain ajatusta. Vai täytynee sitten itsekin jättää lapsukaiset sinne sairastamaan, ettei vaan kenenkään tärkeän ihmisen tärkeä aika siirry...
Jos sinä juokset hakemaan lapsesi, vaikket tiedä mikä hänellä on,se on ihan ok mutta kuumeinen aikuinen ei saa tulla hätääntyneenä päivystykseen ja ihmetellä kun lääkäri häipyy kesken kaiken?
Todellakin,asiat tärkeysjärjestykseen, kunhan se järjestys nyt olisi jossain päässä selvillä.
Laitetaanpa asioita tärkeysjärjestykseen.
ap ei tiedä lapsen terveydentilaa, ei tiedä sairautta. Joskus kuume voi olla hankala, esim kuumekouristelijalle.
Neuropsykologi ei välttämättä tiedon jälkeen olisi pystynyt keskittymään työhönsä, joten palaverin keskeytys oli järkevää, ja ainahan voi ottaa uuden ajan. Sovittu aika asiasta, joka ei ole elämän ja kuoleman kysymys, voidaan kyllä siirtää. Se on tietenkin surullista jos äidin empatiakyvytön psyyke ei tätä kestä.
Ja sitten, olen joutunut itsekin lähtemään keksken leikkauksen, kun lapseni loukkasi itseään tarhassa. Tein työtä siihen saakka kun sain siihen pätevän jatkajan, ja informoin häntä. mutta lähdin kuitenkin. joskus minulta on myös siirretty hommia, ja olen myös tehnyt muiden hommia samasta syystä. Aina kun on mahdollista, haen lapseni heti ilmoituksen jälkeen. välillä sovitaan miehen kanssa, kumpi hakee riippuen leikkauksista.
Tätä samaa näkee joskus päivystäessä... turhan valittaja (terve aikuinen 2 pv kuumetta)nostaa mekkalan , jos saan välillä hälytyksen elvytykseen.
Toivoisin edes päiväkodin henkilökunnalta jotain ajatusta. Vai täytynee sitten itsekin jättää lapsukaiset sinne sairastamaan, ettei vaan kenenkään tärkeän ihmisen tärkeä aika siirry...