Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Juntein juttu, jonka tiedät

Vierailija
24.03.2010 |

Miltä elämänalueelta tahansa.

Kommentit (261)

Vierailija
121/261 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeasti kova ja ei voi mitään sille. Hän on katujen kasvatti. Kaduilla kasvanut ei ymmärrä tuollaista arvostelua. Kadulla asiat selvitetään heti kasvotusten. Asiaa ei puida vaan hoidetaan hommat ja jos sattuu niin sitten sattuu. Se on katujen laki. Law of the streets.

Law of the streets. *reps*

Vierailija
122/261 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeasti kova ja ei voi mitään sille. Hän on katujen kasvatti. Kaduilla kasvanut ei ymmärrä tuollaista arvostelua. Kadulla asiat selvitetään heti kasvotusten. Asiaa ei puida vaan hoidetaan hommat ja jos sattuu niin sitten sattuu. Se on katujen laki. Law of the streets.

Tämä oli kyllä sellainen perjantai-illan pelastus, että tästä tuli oikeasti tosi hyvä mieli.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia miehiä on ollut kautta aikojen. Siis sellaisia jotka nappaa yhdellä iskulla katuun ja thats the end of fight.

Monesti menevät tämän jälkeen muina miehinä kahville wienerille tai pirtelölle.

Ihan hauskaa, mutta tavallaa pelottavaa. Konservatiivina nauran tarinalle, silti se on painajaiseni.

Tämä oli kyllä sellainen perjantai-illan pelastus, että tästä tuli oikeasti tosi hyvä mieli.. :D

Vierailija
124/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia miehiä on ollut kautta aikojen. Siis sellaisia jotka nappaa yhdellä iskulla katuun ja thats the end of fight. Monesti menevät tämän jälkeen muina miehinä kahville wienerille tai pirtelölle. Ihan hauskaa, mutta tavallaa pelottavaa. Konservatiivina nauran tarinalle, silti se on painajaiseni.

Tuollainen uhittelu jollekin av:n ketjulle, yleinsä tuollaiset tyypit ovat niitä " Vittu mä hakkaan teidät kaikki"-juntteja, jotka eivät kuitenkaan muuta tee kuin räksyttävät.

Vierailija
125/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nauranut tilannekomiikalle. Chaplin saa minut nauramaan. Kipparikalle saa minut nauramaan. Minusta on hauska nauraa lihaksikkaalle juntille joka hakkaa muita ja ehkä kompastuu lopulta ämpäriin tmv.

Iso lihaksikas hakkaaja on aina auttomattomasti muita typerämpi.

Voin kuvitella hänet kaljuna, tatuoituna ehkä parrakkaana. Keittiön pöydällä nahkaliiveissä, tupakka suussa ja pöytä on mallia tupa, keskellä pääkaupunkia.

Juntit ovat kuin torakat. Nää elää mielissä ja kas, joku juntti "emäntä" kommentoi miten mies tokasi: " että tuu naaman eteen vittuilees" :D:D Tää on niin lol

Kovia miehiä on ollut kautta aikojen. Siis sellaisia jotka nappaa yhdellä iskulla katuun ja thats the end of fight.

Monesti menevät tämän jälkeen muina miehinä kahville wienerille tai pirtelölle.

Ihan hauskaa, mutta tavallaa pelottavaa. Konservatiivina nauran tarinalle, silti se on painajaiseni.

Vierailija
126/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja AMK:n dissaaminen.

Vierailija
127/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tommonen omakotitaloasuminen jossain Nurmijärven/Tuusulan pellolla on tosi junttia.

Yleensä noissa huusholleissa on motskarit, asuntovaunut ja elektoriniset hässäkät vimpan päälle. Kaikki velkarahalla hankittu. Kaikkea katsotaan hirveen kaposesta makaronista eikä tajuta vähän boheemimpaa ei-niin-keskiluokkaista elämäntyyliä laisinkaan.

Vierailija
128/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
129/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selän takana.

Vierailija
130/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava DVD- ja pelikonsolipelivalikoima sillä paikalla, missä kuuluisi olla kirjahylly.

Junttia on se, ettei tiedä missä sijaitsee lähin kirjasto. ;)

Vierailija
131/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen uhittelu jollekin av:n ketjulle, yleinsä tuollaiset tyypit ovat niitä " Vittu mä hakkaan teidät kaikki"-juntteja, jotka eivät kuitenkaan muuta tee kuin räksyttävät.

Kyllä mun mies pistää sun miestä pataan koska vaan, ja ihan missä vaan, ja milloin vaan. Ihan sama onko yö tai päivä. Mun mies on LAW OF THE STREETS. Elä sen kanssa. Life with that.

Mitä sä teet muuta kuin räksyität? Hell Yeah!

Vierailija
132/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies pistää sun miestä pataan koska vaan, ja ihan missä vaan, ja milloin vaan. Ihan sama onko yö tai päivä. Mun mies on LAW OF THE STREETS. Elä sen kanssa. Life with that.

Mitä sä teet muuta kuin räksyität? Hell Yeah!

onks se viel selvinpäin? vai kuorsaaks sohval? me mammat haluttais jotain kommentii silt karjult.

T: punkkari äiti

Vierailija
133/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syytä opetella englantia? :D

Vierailija
134/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta?

Ihan selkee provo.

Vierailija
135/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilainen kalastaja, on automaattisesti kultturellimpi ja fiinimpi kuin suomalainen mies.

Vierailija
136/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava DVD- ja pelikonsolipelivalikoima sillä paikalla, missä kuuluisi olla kirjahylly.

Päästiin av:n junttilistalle, jei! =) Kaikki ei muuten lue..

Kaikkien tulisi lukea.

Vierailija
137/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo kattavasti saatu jokainen lajike kartutettua. Eli loppupaatelmana kaikki on juntteka ainakin jonkun mielesta.

piis

Vierailija
138/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa näitä, mä olen ostanut "miehelle" eikä se oo varmaan ees kaikkia lukenut:) voi mua juntturaa...

siis juoppikset on ihan parhaita =D

Vierailija
139/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin av:n junttilistalle, jei! =) Kaikki ei muuten lue..

Kaikkien tulisi lukea.

mielestä kaikkein junteinta on se ettei ole kiinnostunut lukemisesta, kyllä se vaan kertoo enemmän sinusta eikä minusta ja se se vasta on surullista.

Vierailija
140/261 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti, juntin, junttia, junttina, juntiksi, juntissa, junttiin,juntista, juntilta, juntille, juntitta, junttinein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä