G: Juntein juttu, jonka tiedät
Kommentit (261)
Ulospäin täytetään moni täällä mainittu kriteeri.
Amispariskunta, 2 lasta
Miehellä leijonatatuointi, kulmakoru, leukaparta. Kulkee usein julkisesti revenneissä ja epäsiisteissä (ei likaisissa, mutta ryppyisissä ja ikivanhoissa) vaatteissa.
Minä, hoitovapaalla oleva äiti. Amisammatissa, hyvännäköinen, meikkaan ja pukeudun uloslähtiessä. Käyn salilla ja jumpassa säännöllisesti.
Meillä on iso auto ja harrastuspelinä amerikkalainen "laiva".
Naapurustossa on muutama äiti, joita korpeaa selvästi se, että ollaan "juntteja". Tai eniten kai se, että olemme selkeästi onnellisia junttiudestamme huolimatta. Äidit on kateellisia, kun ulkoilemme usein koko perheen voimin myös arkisin (mies tekee vuorotyötä), heistä paljastuu selkeä pettymys, kun mieheni leikkii ja hoivaa lapsiaan julkisesti siinä missä muutkin isät, junttiudestaan huolimatta. Kaikista eniten risoo se, että mieheni suhtautuu luonnollisesti myös vieraisiin lapsiin ja kohtelee kauniisti myös heitä.
Ärsyttäväähän on, että lapsemme ovat hyväkäytöksisiä ja sosiaalisesti lahjakkaita.
Se, mitä muut eivät näe... Vappuna yllätin naapuruston laittamalla ylioppilaslakkini päähän, pitkästä aikaa. He eivät osaa kuvitella minun seuraavan politiikkaa, lukevan iltaisin Galenosta (huvikseni) tai kuuntelevan aamuisin klassista musiikkia.
He eivät näe miestäni siivoamassa, hoitamassa lapsiamme tai lukevan historian ja maantiedon kirjoja. He eivät näe, kuinka mieheni käy hoitamassa vaaripuolensa asioita. He eivät näe, kuinka mieheni auttaa kaupassa vanhusta tavaamaan tuoteselostetta.
Ei näe, eikä arvaa. Koska olemme vain vähävaraisia juntteja, emme ihmisiä.
jotka ryyppäävät, ovat rasisteja ja polttavat.
Asenne on muutenkin itsekäs ja koska mies on pumpannut salilla uskottavat hauikset voidaan jonoissa etuilla ja muutenkin vittuilla muille.Lapset ovat likaisia ja huonosti kasvatettuja räkänokkiä jotka katselevat vanhempiensa ja vanhempien kavereiden ryyppäämistä vierestä viikonloppuisin.
Naisilla usein mustat hiukset tai moniväriset tai/ja lisäkkeet.
Vaatteet aikuisilla "kovis" tyyliä ja miehellä käsivarsissa mieluiten tatuointi ryppäät hihojen tilalla ja naisilla alaselässä iso tribaali.
Naiset paljastelevat mielellään ja kulkevat ylikorkeissa korkokengissä jopa maitokauppaan niin ja tietysti bilettäessä lateksihousut on Hot.
Kaikilla uusilla ostetuilla vaatteilla ja autolla(velaksi) mageillaan.
Murahti että vittu tuleppa tohon naaman eteen sanomaan sama jos uskallat.Tipuin melkein tuolilta!
"Mun mies on kovempi kuin teidän miehet yhteensä!" Huh, onneksi ei ole koskaan tarvinnut käydä tuota vaihetta läpi elämässä. En voisi kuvitella, että jotenkin ylpeilisin miehen väkivaltaisuudella.
300km säteellä. Hän on oikeasti kova ja ei voi mitään sille. Hän on katujen kasvatti. Kaduilla kasvanut ei ymmärrä tuollaista arvostelua. Kadulla asiat selvitetään heti kasvotusten. Asiaa ei puida vaan hoidetaan hommat ja jos sattuu niin sitten sattuu. Se on katujen laki. Law of the streets.
Se nimittäin kertoo siitä että olet typerä ja ajattelematon ihminen jos pidät tätä ruotsin kielen pakollista opiskelua järkevänä. Se ei ole järkevää koko kansan mittakaavassa millään tavalla.
on puhua "pakkoruotsista".
...kun et itse ole viitsinyt opetella ruotsia... :D
Ruotsin kielestä on koko kansan mitta kaavassa todella paljon hyötyä. Tiedät sen, jos päässäsi liikkuu mitään. Piste.
Se nimittäin kertoo siitä että olet typerä ja ajattelematon ihminen jos pidät tätä ruotsin kielen pakollista opiskelua järkevänä. Se ei ole järkevää koko kansan mittakaavassa millään tavalla.
Ruotsin kielestä on koko kansan mitta kaavassa todella paljon hyötyä. Tiedät sen, jos päässäsi liikkuu mitään. Piste.
Olen myyty. Piste.
kehnolla ruotsin kielellä. Heidän mielestä ruotsin kielen opiskelu pakonomaisesti on junttia ja wanhanaikaista.
Siitä saattaa olla hyötyä jos seurustelee aristokraatin kanssa. Silti aristokraatit pitävät ruotsinkieltä puhuvaa rahvasta junttina. Aristokraatti on aina aristokraatti.
Olen myyty. Piste.
matkustava homokammoinen lohjalainen jääkiekkofani, jolla on "kiitos"-paita ja suomileijona-riipus. Kaveri heittää lentokentälle tuunatulla bemarilla.
ja ylipäätään lohjan amiksen amishit.
-ex lohjalainen
Ei kaipaa kai sen kummempaa selvennystä. Älyllinen ja henkinen sivistyksen puute = junttius pur sang.
--------------------------------
kun et itse ole viitsinyt opetella ruotsia... :D
pakkoruottista on hyötyy vaa jos sattuu syntyy homoks.
T: ex lohjalainen
Naisella tuulipuku ja korkkarit :D Kotona jättiviuhka olkkarin seinällä ja pino Seiskoja sohvapöydällä.
Ulospäin täytetään moni täällä mainittu kriteeri. Amispariskunta, 2 lasta Miehellä leijonatatuointi, kulmakoru, leukaparta. Kulkee usein julkisesti revenneissä ja epäsiisteissä (ei likaisissa, mutta ryppyisissä ja ikivanhoissa) vaatteissa. Minä, hoitovapaalla oleva äiti. Amisammatissa, hyvännäköinen, meikkaan ja pukeudun uloslähtiessä. Käyn salilla ja jumpassa säännöllisesti. Meillä on iso auto ja harrastuspelinä amerikkalainen "laiva". Naapurustossa on muutama äiti, joita korpeaa selvästi se, että ollaan "juntteja". Tai eniten kai se, että olemme selkeästi onnellisia junttiudestamme huolimatta. Äidit on kateellisia, kun ulkoilemme usein koko perheen voimin myös arkisin (mies tekee vuorotyötä), heistä paljastuu selkeä pettymys, kun mieheni leikkii ja hoivaa lapsiaan julkisesti siinä missä muutkin isät, junttiudestaan huolimatta. Kaikista eniten risoo se, että mieheni suhtautuu luonnollisesti myös vieraisiin lapsiin ja kohtelee kauniisti myös heitä. Ärsyttäväähän on, että lapsemme ovat hyväkäytöksisiä ja sosiaalisesti lahjakkaita. Se, mitä muut eivät näe... Vappuna yllätin naapuruston laittamalla ylioppilaslakkini päähän, pitkästä aikaa. He eivät osaa kuvitella minun seuraavan politiikkaa, lukevan iltaisin Galenosta (huvikseni) tai kuuntelevan aamuisin klassista musiikkia. He eivät näe miestäni siivoamassa, hoitamassa lapsiamme tai lukevan historian ja maantiedon kirjoja. He eivät näe, kuinka mieheni käy hoitamassa vaaripuolensa asioita. He eivät näe, kuinka mieheni auttaa kaupassa vanhusta tavaamaan tuoteselostetta. Ei näe, eikä arvaa. Koska olemme vain vähävaraisia juntteja, emme ihmisiä.
ylioppilaslakki ei ole mitään ja en usko että naapuristo sitä mitenkään arvostaisi. Lähes kaikilla on yo-lakki
Mielestäni sen pitäminen vappuna on JUNTTIA
Viime vappu olikin ainoa vappu, kun olen sen päähäni pistänyt. Ihan piti laittaa siksi, kun naapuri piikitteli pihalla, kun ammattikoulun käyneillä ei ole tarpeeksi yleissivistystä.
jotka ryyppäävät, ovat rasisteja ja polttavat. Asenne on muutenkin itsekäs ja koska mies on pumpannut salilla uskottavat hauikset voidaan jonoissa etuilla ja muutenkin vittuilla muille. Lapset ovat likaisia ja huonosti kasvatettuja räkänokkiä jotka katselevat vanhempiensa ja vanhempien kavereiden ryyppäämistä vierestä viikonloppuisin. Naisilla usein mustat hiukset tai moniväriset tai/ja lisäkkeet. Vaatteet aikuisilla "kovis" tyyliä ja miehellä käsivarsissa mieluiten tatuointi ryppäät hihojen tilalla ja naisilla alaselässä iso tribaali. Naiset paljastelevat mielellään ja kulkevat ylikorkeissa korkokengissä jopa maitokauppaan niin ja tietysti bilettäessä lateksihousut on Hot. Kaikilla uusilla ostetuilla vaatteilla ja autolla(velaksi) mageillaan.
Murahti että vittu tuleppa tohon naaman eteen sanomaan sama jos uskallat.
Tipuin melkein tuolilta! "Mun mies on kovempi kuin teidän miehet yhteensä!" Huh, onneksi ei ole koskaan tarvinnut käydä tuota vaihetta läpi elämässä. En voisi kuvitella, että jotenkin ylpeilisin miehen väkivaltaisuudella.
300km säteellä. Hän on oikeasti kova ja ei voi mitään sille. Hän on katujen kasvatti. Kaduilla kasvanut ei ymmärrä tuollaista arvostelua. Kadulla asiat selvitetään heti kasvotusten. Asiaa ei puida vaan hoidetaan hommat ja jos sattuu niin sitten sattuu. Se on katujen laki. Law of the streets.
Kerta kaikkinen repeäminen!!!!!!!!!!!!!!!
LOL!!!!!!
Että ihan law of the streets. Ei lisättävää.
vaatetyypin tai ulkonäköominaisuuden perusteella.
Junttia on myös välittää siitä mikä saattaisi olla junttia ;-)
jotka ryyppäävät, ovat rasisteja ja polttavat.
Asenne on muutenkin itsekäs ja koska mies on pumpannut salilla uskottavat hauikset voidaan jonoissa etuilla ja muutenkin vittuilla muille.Lapset ovat likaisia ja huonosti kasvatettuja räkänokkiä jotka katselevat vanhempiensa ja vanhempien kavereiden ryyppäämistä vierestä viikonloppuisin.
Naisilla usein mustat hiukset tai moniväriset tai/ja lisäkkeet.
Vaatteet aikuisilla "kovis" tyyliä ja miehellä käsivarsissa mieluiten tatuointi ryppäät hihojen tilalla ja naisilla alaselässä iso tribaali.
Naiset paljastelevat mielellään ja kulkevat ylikorkeissa korkokengissä jopa maitokauppaan niin ja tietysti bilettäessä lateksihousut on Hot.
Kaikilla uusilla ostetuilla vaatteilla ja autolla(velaksi) mageillaan.
Murahti että vittu tuleppa tohon naaman eteen sanomaan sama jos uskallat.Tipuin melkein tuolilta!
"Mun mies on kovempi kuin teidän miehet yhteensä!" Huh, onneksi ei ole koskaan tarvinnut käydä tuota vaihetta läpi elämässä. En voisi kuvitella, että jotenkin ylpeilisin miehen väkivaltaisuudella.
mutta musta on junteinta sellaset farkut jossa on vaaleet läiskät joko eturieisissä, takareisissä tai persuuksessa... Just niinkuin maajussille morsiammessa niilllä yhdillä morsianehdokkailla.. ne on ihan kaaaaaaameen näkösiä farkkuja...
siis juoppikset on ihan parhaita =D
Myös Charles Dickens on erinomaista satiiria kuten Maupassant ja muut ranskalaiset satiirikot.
vyölaukku
tuulipuku
sellainen suomi-hattu jossa on "antenni"
siis juoppikset on ihan parhaita =D
Eihän tää ollut kirjotettu tosimielellä, eihän? :D
En tilaa jälkkäriviiniä punaisen lihan kanssa :O