Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Juntein juttu, jonka tiedät

Vierailija
24.03.2010 |

Miltä elämänalueelta tahansa.

Kommentit (261)

Vierailija
81/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meidän mamma on jotain ihan hirveää.

kutsutaan usein naisia mammoiksi. Mä oon kyllä sanonut miehelle, että saa katua jos mua mammaksi nimittää. Kaverit saa sanoa mua mammaksi, mutta se ei.

Vierailija
82/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustava homokammoinen lohjalainen jääkiekkofani, jolla on "kiitos"-paita ja suomileijona-riipus. Kaveri heittää lentokentälle tuunatulla bemarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mukulat voisi ihan hyvin jättää kotiin isän luo (jos sellainen siis on). Valittaa siitä kun joku menee ilman lapsia kauppakeskusten "lapsiparkkeihin" kun ei itse jaksaisi läskin perseen kanssa kävellä hieman kauempaa.

Eli jos mulla ei ole ajokorttia, en voi koskaan lähteä lähikauppaa pidemälle, koska tarvitsen sen miehen autoineen, ja täten myös lapset, mukaan?

kuitenkin uskon useimmilla kuvailemillani mammoilla kortin olevan..

Ajokortittomuus on myös aika junttia..

Ja se että pitää kysyä mieheltä lupaa auton lainaamiseen (tämä lähinnä säälittävää)

Vierailija
84/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
85/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulisivat hänen juttunsa.

Vierailija
86/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit, tupakointi, kiroileminen, pillifarkut,

Monista on myös hienoa matkustaa sen seitssemän kertaa esim. Thaimaaseen. Se vasta on junttia, kun maailma on täynnä upeita paikkoja.

Samaaan kategoriaan voi laitaaa ne jotka syö mäkkärissä tai vastaavassa pikaruokapaikassa ja eivät syö koskaan missään ns. paremmassa ravintolassa.

Juntit eivät myöskään kokeile mitään uutta ruokalajia vaan syövät aina tuttuja ja turvallisia ruokia ja opettavat lapsetkin samanlaiseksi.

Vierailija
87/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIMEKKO

Vierailija
88/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggingsit (muilla kuin pikkutytöillä) ja haaremihousut

Vierailija
89/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tribaalipaidat ja tatuoinnit

- naisten pieruhuumori

Vierailija
90/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naisten pieruhuumori

Naisten pieruhuumori ei ole junttia. Se on luonnekysymys. Mä en ainakaan ole yhtään juntti, mutta pissakakkahuumori on sydäntä lähellä. Toki viljelen sitä vain sellaisessa seurassa, joka itsekin sitä arvostaa.

Vierailija
91/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesinhän sen! Vaikka on ollut ihan p***a päivä niin av:n jutut saa mut aina nauramaan!

Thaimaahan matkustava homokammoinen lohjalainen jääkiekkofani, jolla on "kiitos"-paita ja suomileijona-riipus. Kaveri heittää lentokentälle tuunatulla bemarilla.

Vierailija
92/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kovat" jätkät, joilla sovinistiset ja rasistiset jutut. Naiset on akkoja tai muijia. Retostelee panemis- ja kännikokemuksillaan.

Vierailija
93/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punavihreys

Vierailija
94/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis juoppikset on ihan parhaita =D

Vierailija
95/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkoitin että "minusta" :-) Nimenomaan se retro-oranssi mustalla lipalla on ainakin minun mielestä tosi siisti! Samaa kaliiberia on kun veljelläni on tallessa KOPin vanha mainoslippi, oravat ja kaikki hehkuu siinä otsassa - tosi hauska!

Vierailija
96/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en vaan tajua miksi ihmiset tuhlaa elämää sellaiseen paskaan... kerran täällä vaan ollaan joten miksi tuhlata aikaa siihen...

Vierailija
97/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, joissa ryypätään ja poltetaan sikareita miesporukalla. Nainen imettäkööt synnytyksestä kipeänä sairaalassa ja muut lapset lojukoot mummolassa. MIES on juhlansa ansainnut, hänhän sen kovimman työn on tehnyt = orgasmi. Sitten seuraavana päivänä krapulassa sairaalaan haisemaan. Kiva jo ensimmäisenä päivänä lapselleen näyttää, millainen mies se isä onkaan..

Nainen ei sitten juhlia saakaan, eikä ne ystävät, jotka ovat oikeasti olleet raskaudessa läsnä (yleensä naispuolisia).

Vierailija
98/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava DVD- ja pelikonsolipelivalikoima sillä paikalla, missä kuuluisi olla kirjahylly.

Päästiin av:n junttilistalle, jei! =) Kaikki ei muuten lue..

Vierailija
99/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

junteinta todellakin on se, että joku pässi luulee, että kun viiniä maistetaan ravintolassa, se tarkoittaisi maun sopivuuden maistamista. EI JEESUS KRISTUS häpeän silmät päästäni aina kun joku idiootti alkaa kehua viinin sopivuutta ruokaan. SIINÄ MAISTETAAN VAIN ONKO VIINI MENNYT PILOILLE, ts. ONKO KORKKIVIKA. Kevyt heilautus viinille, nopea, huomaamaton kulautus ja toteamus, että "ok" tai kevyt päänkin nyökkäys riittää. Kiitos.

Vierailija
100/261 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa tärkeyttään tyyliin "ettekö tiedä kuka olen". Ja yleisimmin suomenruotsiksi aka. itäruotsin murteeksi.

Juntteus on sitä, ettei tunneta itseään eikä siksi hyväksytä muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä