Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passin voimassaolosta?

Vierailija
24.03.2010 |

Passini on voimassa 10.4.2010 asti. Olen lähdössä matkalle,josta paluu non 7.4. Eihän tuosta passin voimassaolosta koidu mitään ongelmia? Matkustan Euroopassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä passin voimassaolosta sanotaan. Jos schengen maahan matkustat, luulisin et ei mitään väliä. Mut riippuu tosiaan maasta et pitääkö passin olla voimassa esim kolme kuukautta maasta poistumisen jälkeen..

Vierailija
2/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sinun tarvitse kuin sairastua matkalla ja paluu viiväistyisi muutamalla päivällä. Ja tosiaan on maakohtaista, kuinka kauan passin pitää olla voimassa matkan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista maittain.

Vierailija
4/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista vaikka matkatoimistosta, että missä maissa on vaatimuksia. Minäkin kyllä pelaisin varman päälle ja uusisin passin, tosin et taida enää ehtiä? Onhan sinulla jokin muukin henkilötodistus, esim. ajokortti?

Vierailija
5/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ajokortti henkilöllisyystodistuksena. Mut eihän sellasella tässä mitään merkitystä ole. Pikapassin varmaan saisin - normaalia en ehdi.

ap

Vierailija
6/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ajokortti henkilöllisyystodistuksena. Mut eihän sellasella tässä mitään merkitystä ole. Pikapassin varmaan saisin - normaalia en ehdi. ap

Vierailija
7/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nopeamminkin jos on kiire. Ja pikapassin tietenkin saa.

Reissaan itse paljon enkä koskaan lähtisi reissuun jos passi olisi menossa vanhaksi. Matkalla ei tosiaan tarvitse kuin sairastua tai loukata ja paluu myöhästyy muutamalla päivällä. Toki reissustakin käsin saa matkustuslupa-asiakirjan takaisin kotiin, mutta on se aika sähellystä jos muutenkin on sattunut jotain.

Vierailija
8/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaan passikuvaan ja huomenna poliisille kahden pienen lapsen kanssa jonottamaan. No onneksi älysin tänään tarkistaa tuon voimassaolon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän