Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen aviomies tulossa Yön keikalle lauantaina Tähteen?

Vierailija
24.03.2010 |

Mä voin koeajaa sun miehen siellä vessassa keikan jälkeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin laittaa vessavahti ..

t: tähden työntekijä

Vierailija
2/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe aja vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä koeajamaan aviomiehiä? Etkö ole vielä päässyt kokeilemaan miltä naimisissa oleva mies tuntuu. Ihan vinkkinä voin sanoa että samanlaisia ne ovat kuin miehet yleensä, ehkä teknisesti vähän osaavampia vaan.

Vierailija
4/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen järki pimenisi niin paljon että se alkaisia kuunnella Yötä ja lähtisi vielä keikallekin niin saisit pitää koko äijän!

Vierailija
5/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kyllä niin typerä että menisi jonnekin keikalle ja maksaisi normaaleiden ihmisten näkemisestä ja kuulemisesta.

Mies kun osaa kuunnella kappaleen kuin kappaleen ihan koneelta ja juoda ne ilta kaljat tässäkin, joten minun mieheeni tuskin tulet edes törmäämään

Vierailija
6/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen järki pimenisi niin paljon että se alkaisia kuunnella Yötä ja lähtisi vielä keikallekin niin saisit pitää koko äijän!

Vierailija
7/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä voin sanoa että samanlaisia ne ovat kuin miehet yleensä, ehkä teknisesti vähän osaavampia vaan.

Juu, ei oo tuota ongelmaa mun miehen kans vaikka naimisissa ollaan oltu useampi vuosi!! Vanha koira ei opi uusia temppuja, näköjään...

Vierailija
8/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan hohotan täällä ajatukselle, millainen mies kuuntelisi YÖtä... AP uneksii vissiin peräkammarinpojasta, jolla housut on kainaloissa, kauluspaita tungettu vaaleansinisiin farkkuihin... Yön lisäksi kuuntelee tottakai Popedaa!

Vierailija
9/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa, surkeaa... Tässä jutussa on kaikki kuin suoraan ankeasta 80-luvun suomifilmistä. Huh, miten mustasukkaiseksi tulin heti! Ai niin, mutta mun mies ei ole tulossa. Huh sentään!

Vierailija
10/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat vessapanot, niin et kovin järisyttävää kokemusta tule saamaan. Pieni vehje ja mielikuvitukseton tyyppi. Mut oma on pettymykses, senku paat naiden. Pitäiskö mun ostaa lippu miehelleni sinne? Missä päin tää Tähti on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi