Raskauksista jäänyt vatsalöllömakkarat, mistä farkut?
Hyvä syy syyttää raskauksista ihan muilla jutuilla ei olisi tekemistä... niin ompa kuitenkin ja nyt tuntuu et kaikki housuni on ihan hirveitä. Jos kellään samaa ongelmaa ja tuntuu et vatsalihasten teko ei auta, tai sit vaan pitäis tehä lisää... Niin mistgä olette löytäneet housuja joissa makkarat ei tule vyötärön päälle joka näyttää ihan hirveelle... merkkejä, kauppoja?
Kommentit (8)
päässyt kertymään vyötärölle jotain ylimääräistä. Farkut ei anna ulkonäöllisesti armoa lainkaan vaan paljastavat koko kauheuden. Suosittelen hyviä suoria housuja. Kun valitset oikean, sinulle sopivan mallin, saat peittoon ylimääräiset makkarat ja housut hoikistavat sinua, toisin kuin farkut.
viimesitä huutoa olevia ja
ihanasti saa sen makkaran jäämään just vyötäröreunan alapuolelle, niin ettei tule järkkyjenkkakahvoja
Ja valitse oikea koko. Ajan kanssa kauppoihin sovittelemaan vaan, niin eiköhän oikeanlaiset pöksyt löydy. Mulla oli vatsalöllöä kans aika paljon, mutta lopulta pääsin siitä melkein kokonaan eroon. Tosin, mulla ainakin se vaati tosi kovaa työtä: rasittavaa aerobista liikuntaa 4 krt/vko ja lisäksi lihaskuntotreeniä 4-5 krt/vko ja kehonhuoltoa (venyttely, pilates 2-3 krt vko) eli n. 1-1,5 h harjoittelua melkein joka päivä.
Yllättävän helppo tuo kaikki oli sovittaa päivään. Pystyin lihaskuntotreenit tekemään kotona, kun on käsipainot ja jumppapallo ja lenkille lähtö onnistuu iltaisin, kun lapset nukkuvat/mies vahtii heitä. Edelleen treenaan säännöllisesti, mutta vähän olen "löysännyt". Kannattaa myös kokeilla kotijumpat.fi - palvelua.
paikallista laihduttamista ei ole olemassakaan. Suosittelen ihan ruokavalion tarkistamista ja kokonaisvaltaista liikuntaa, joka polttaa rasvaa.
äskeiseen kuntoiluvauhtiin pääsee mitenkään...aika ei riitä. Yritän käydä 3krt vkossa jumpassa, varmasti parempi kun ei lainkaan! Onko noi onlyn farkut strechiä?
Venyvät ja löystyvät raskauden aikana. Ryhti paranee ja selkäsäryt vähenee kun pitää lihaksistaan huolta. Ja vaikka paikallista laihtumista ei olekaan, kyllä se farkun vyötäröllä tuntuu, jos vatsalihkakset on löysät.
KappAhlista olen löytänyt parit oikean kokoiset farkut, joissa on löysempi vyötärö. Ainakaan mulla ei ollut apua isommasta koosta, koska sitten farkut oli ihan koomisen näköiset takapuolesta. Nyt alkaa vihdoin mahakin mahtua sopivan kokoisiin housuihin :)
Ihmiset yleensä itsepäisesti haluaa ostaa samaa kokoa kuin ennenkin, huolimatta siitä, että se ei enää oikeasti mahdu..