Mitä ajattelet henkilöstä joka on kotiäitinä ja lapsensa ovat jo
Kommentit (24)
Onpahan lapsilla joku vanhempi kotona, kun tulevat koulusta. Ihan hyvää ajattelen.
Ajattelen että feminismiuliululinaa
En mitään. Olen itsekin kotiäiti ja nuorin ekalla.
Hyvää elämää lapsille ja vanhemmillekin.
Ajattelen, että oikeasti mt-ongelmia tai muuta terveysongelmaa tai sitten ei saa töitä. Ehkä lisäksi jollain lapsista ongelmia.
Ajattelen ettei ole avuja joita joku olisi nykyään enää valmis maksamaan. Työelämä on todella vaativaa ainakin korkeammilla aloilla joilla miehensä todennäköisesti on.
No lapsilla voi olla erityistarpeita. Tai ehkä on kohta raskaana/synnyttää
Että hän on kotiäiti, jolla on koululaiset.
Vierailija kirjoitti:
Onpahan lapsilla joku vanhempi kotona, kun tulevat koulusta. Ihan hyvää ajattelen.
Tämä. Lapset eivät ole valinneet seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lapset eivät ole valinneet seuraansa.
Tosi kiva olla se johon takerrutaan ja jonka varaan koko elämänsä ja merkityksensä toinen perustaa. Omat saavutukset ovat hänen saavutuksiaan koska kasvatus. Omat epäonnistumiset johtuvat omista vioista. Itse kuvastaa kaikkea sitä mitä toinen on saanut aikaan ja "osannut tehdä", eli itse on menestyttävä sen mukaisesti. Mikä taakka se on kantaa kun jatkuvasti kannattelee toisen merkityksellisyydentunnetta.
Aika harvalla oikeasti on omaa elämää, vaan elämä yritetään saada siltä joka väkisin tursutetaan emättimestä seuraan, jota hän ei itse saa päättää.
Äitini sairastui nuorimman syntymän jälkeen ja joutui työkyvyttömyyseläkkeelle ennen kuin nuorin meni kouluun.
En paljon kysele kenenkään kotona olemisia, koska koskaan ei tiedä, mitä on menossa.
Että on lusmu,töihin joutaisi jo.
Mahtavaa, jos on varaa ja halua tehdä noin! Itsellä olisi varaa, mutta jo parin vuoden kohdalla alkoi tuntumaan että olen jumissa kotona ja oli pakko päästä töihin. Kaverilla taas olisi kiinnostusta, mutta ei varaa..
Ammattitaidoton, hyväuskoinen luuseri, joka elää miehen tuloilla kunnes mies vaihtaa nuorempaan.
Tai alistettu lahkolainen, jonka pääosaamisalue on poikia 1,5 vuoden välein ei-niin-lahjakas jälkeläinen.
Ajattelen, että hänellä on hyvätuloinen puoliso.