Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin tällainen kehityshäiriö olemassa lapsella?

Vierailija
23.03.2010 |

Lapsemme on kauhean hidas, ei niin minkäänlaista kiirettä tehdä mitään. Välillä hän jää miettimään ja jahkaa tekemisiään. Kun antaa jonkun käskyn, tuntuu kuin menisi aluksi kuuroille korville, kun ei minkäänlaista reaktiota tule siihen kuin vasta ihan isolla viiveellä. Yleensä kun käskyä keritty toistaa useita kertoja. Korvat on tarkistettu, kunnossa ovat. Eskarissa kilpailutilanteissa toisten kanssa jää vaan katselemaan ja "odottelemaan" vuoroaan. Ei esim. pysty eikä halua pelata mitään peliä, jossa kilpaillaan nopeudella.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hidas", en nyt tarkoita pahalla, enkä sitä, ettei ymmärtäisi, tai olisi jotenkin vajaa, mutta jos vaan on luonteeltaan rauhallinen, arka/ujo, vähän ns. "hitaasti lämpiävä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän