Työtodistus nykyisestä työstä jos hakee "salaa" muita töitä..
Oon hankalassa tilanteessa.. olen hakemassa mielenkiintoista työpaikkaa, mutta en ole mitenkään varma, että juuri minä saisin sen. Nykyisessä työpaikassani (pieni kunta, kunnalla töissä) en haluaisi työkavereiden saada tietävän tästä hausta vielä tässä vaiheessa.. työpaikkailmoituksessa pyydetään kuitenkin lähettämään ansioluettelon lisäksi työtodistukset... miten sellasen nyt sitten salaa hankkii tai miten kannattaisi toimia...
Kommentit (24)
totta joku on sitä mieltä, että aina kun hakee uutta työtä, pitää ensin irtisanoutua nykyisestä työapaikastaan?? Sillä kyllähän muuten tulee tajuta, että ei kukaan kerro pomolleen, että "Joo voin mä tulla vetää sitä projektia, mut vaan jos en saa tota myyntipäällikön hommaa kilpailevalta firmalta, katellaan sit"..
Ja jos soitat nykyiseen, Saatat saada vastauksia, jotka ovat ihan puuta heinää. Ehkä he haluavat eroon henkilöstä, ehkä he haluavat pitää hänet. Kertovat mitä sattuu, koska on omat jauhot pussissa. Edellisestä työpaikasta saa objektiivisempaa tietoa.
päässyt rekrytointitehtäviin?? Pitäisi olla päivänselvää että ei mennä soittelemaan työnhakijan nykyiselle työnantajalle. Pöyristyttävää.
11, kerro minkä firman rekrytointeja hoidat, niin tiedetään olla hakematta sieltä koskaan töitä!