Ystäväni haluaisi halailla miestäni - olisiko sinusta tällainen ok?
Minulla on ystävä, joka jäi sinkuksi pari vuotta sitten. On puhunut, että läheisyydenkaipuu on suuri. Hätkähdin, kun erään kerran ystäväni kertoi, että läheisyydenkaipuu on niin kova, että hän haluaisi makoilla aviomieheni (ja muiden ystäviensä miesten) kainalossa ja halailla miestä, mutta ei ole ehdottanut asiaa, kun on ajatellut minun olevan turhasta mustasukkainen. Minä olin tuosta ystävän ehdotuksesta järkyttynyt. Minusta tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä. Ihan eri asia ohimennen halata tervehtiessä/onnitellessa ystävän puolisoa, mutta tuollainen mieheni kainalossa halailu ei minusta parisuhteemme ulkopuolisille kuulu. Ystävä totesi minun olevan liian kireä, kun sanoin, etten tykännyt ystävän ideasta sitten yhtään ja moista ei tule tapahtumaan. Mieheni oli ihan yhtä pöyristynyt ystäväni ehdotuksesta, kun juttelin asiasta miehen kanssa jälkikäteen.
Jäin miettimään, oliko oma suhtautumiseni jotenkin poikkeuksellinen vai oliko ystävän ehdotus mauton?
Kommentit (37)
Olisiko ystävällesi ok, jos hän seurustelisi ja sinä kuhertelisit hänen miehensä kanssa?
On ihan ok, että miehet halailee keskenään ja ehkä jopa pussailee.
Ei hemmetissä ole ok. Minusta tuo menisi jo pettämisen puolelle.
Miksi ei etsi itselleen sinkkumiestä halikaveriksi? Miksi pitää tavoitella ystävien miehiä?
En hyväksyisi itsekään ja loukkaantuisin, jos ystäväni edes ehdottaisi tuollaista. Menee korrektin käytöksen yli ihan heittämällä. Ylipäätään ihmettelen, mikä on saanut ystävän sanomaan tuon asian edes ääneen? Olisi pitänyt omana tietonaan.
On se ok, mutta perin maksun ukon halailusta. Ilmaiseksi on turha yrittää.
Muistan itsekin, miten hellyyttä kaipaisi sinkkuna. Olin useamman vuoden yksin. Ei silti olisi käynyt mielessäkään mennä kyselemään ystäviltä, että saisiko sun miehen kainaloon mennä lämmittelemään. Röyhkeä ehdotus.
Ei kukaan voi olla niin tyhmä että menisi tuollaista sanomaan ääneen. Sen jälkeen ei kyllä enää pääsisi lähellekään ystävien miehiä. Saisi viettää aikansa sinkkuystävien kanssa. Mikä olisi varmaan ok niin voisivat yhdessä saalistaa VAPAITA miehiä. Vai kiinnostaako vain ystävien varatut...
Ei todellakaan olisi ok. Muutenkin olen mustasukkainen miehestäni.
Minä en tuollaisen kommentin jälkeen enää jatkaisi ystävyyttä. Jotkut asiat ovat pyhiä, ystävän kumppaniin ei kosketa.
Suhtautumisesi oli ihan normaali reaktio, jonka useimmat tuollaisesta ehdotuksesta saavat.
Aika kiero yritys ja perus gaslightning syyllistäminen perään kun ei onnistunutkaan.
Olipa mautonta ja tilannetajutonta tuolta ystävältä, joka taitaa pian olla ex-ystävä. Menköön hierojalle kosketeltavaksi tai sitten suoraan Mummotunneliin, jos haluaa parrua. Tai hannkikoon lemmikin syliteltäväksi. Mutta että ystävättärien miesten kainaloon??? Todella nolo ihminen. En kutsuisi häntä enää ikinä kylään. Fantasioikoon jossain muualla.
Jos et olisi mustasukkainen niin se olisi sulle ok.
Mielessään voi fantasioida mistä tahansa. Typerät sanovat nuo ajatuksensa ääneen.