Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän minua ei voi pakottaa/velvoittaa

Vierailija
23.03.2010 |

Mieheni sisarentytär on mennyt aamulla synnyttämään.

Meillä ei ole lapsia, kiitos mieheni päätöksen ettei hän halua lapsia. Asia ok.

Mieheni herätti minut aamulla seitsmän aikoihin ja kertoi, sisarentyttären menneen synnyttämään ja kysyi, että mennäänkö illalla katsomaan vauvaa. Mitä???????

En todellakaan lähde riemuitsemaan synnärille enkä kyllä muuallekaan vauvasta. Minulta on äitiydenonni "viety/kielletty" ja nytkö minun odotetaan osallistuvan tähän suureen onneen iloiten ja hymyillen....?

Ei vain onnistu. Minulta pyydetään nyt enemmän kuin mihin kykenen. Mielestäni minua ei voi kukaan pakottaa tai velvoittaa tähän. Nyt on miehen ja tämän suvun vuoro ymmärtää minua!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäjän oma puoliso ja lapset

Vierailija
2/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia, kiitos mieheni päätöksen ettei hän halua lapsia. Asia ok..

Minulta on äitiydenonni "viety/kielletty" ja nytkö minun odotetaan osallistuvan tähän suureen onneen iloiten ja hymyillen....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että et voi päästä yli asiasta. Olet tehnyt miehesi kanssa huonon päätöksen olla hankkimatta lapsia jos noin pahasti sukulaistenkin vauvan saanti sinua satuttaa.

Vierailija
4/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sille jotain, haluatko mielummin miehesi vai lapsia?

Vierailija
5/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se saa sinussa tuollaisen reaktion aikaan.

Vierailija
6/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä kuulosta, että asia olisi ok, jos et pysty vastasyntynyttä menemään katsomaan. Mun mielestä vihasi ja katkeruutesi kohdistuu väärään paikkaan, jos se purkautuu noin.

Ja tosi surullista, että olet VALINNUT elää noin, miehelläsi on kuitenkin mahdollista aina perustaa perhe, sinulla ei... JOs oikeasti haluat lapsia ja jos aikaa vielä on, toimi nainen!

Vierailija
7/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat vanhempani tulivat ainakin paikalle

Vierailija
8/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PIAN!

Kerro miehellesi mistä kyse. Jos idiootti edes sitä ymmärtää.

Vierailija
9/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sille jotain, haluatko mielummin miehesi vai lapsia?

ap

Vierailija
10/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisarentytär on mennyt aamulla synnyttämään. Meillä ei ole lapsia, kiitos mieheni päätöksen ettei hän halua lapsia. Asia ok. Mieheni herätti minut aamulla seitsmän aikoihin ja kertoi, sisarentyttären menneen synnyttämään ja kysyi, että mennäänkö illalla katsomaan vauvaa. Mitä??????? En todellakaan lähde riemuitsemaan synnärille enkä kyllä muuallekaan vauvasta. Minulta on äitiydenonni "viety/kielletty" ja nytkö minun odotetaan osallistuvan tähän suureen onneen iloiten ja hymyillen....? Ei vain onnistu. Minulta pyydetään nyt enemmän kuin mihin kykenen. Mielestäni minua ei voi kukaan pakottaa tai velvoittaa tähän. Nyt on miehen ja tämän suvun vuoro ymmärtää minua!

Eipä asia tunnu kovin ok, olevan jos et kestä maailmaan syntyviä muita lapsia. Suosittelen hakemaan spua, niin pääset iloitsemaan muiden lapsia jos omia et saa/halua.

Vierailija
11/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtomattasi lapsettomaksi miehesi takia! Nyt on myöhäistä itkeä.

Vierailija
12/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi katsomaan "miehen sukulaisen vauvaa" innoissaan jos mies on varta vasten kieltäytynyt omien lasten hankinnasta.

Ihan oikeassa olet Ap ja ymmärrettävistä syistä kieltäytynyt.

Vierailija
13/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsentekoon ja heti. Tai sitten adoptoit.

Ilman idioottimiestäsi.

Vierailija
14/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat vanhempani tulivat ainakin paikalle

Vierailija
15/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan oikeassa:

Minulta on äitiydenonni "viety/kielletty" ja nytkö minun odotetaan osallistuvan tähän suureen onneen iloiten ja hymyillen....? Ei vain onnistu. Minulta pyydetään nyt enemmän kuin mihin kykenen. Mielestäni minua ei voi kukaan pakottaa tai velvoittaa tähän. Nyt on miehen ja tämän suvun vuoro ymmärtää minua!

Vierailija
16/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisen vauvan myötä mieskin innostuu oman vauvan hankinnasta...

Vierailija
17/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään siinä, että on jäänyt lapsettomaksi miehen takia, jos itse olisi halunnut lisääntyä.

Vierailija
18/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisen vauvan myötä mieskin innostuu oman vauvan hankinnasta...

joten älkää ikinä uhratko elämäänne tuolla tavalla, parempi jättää vaikka salaa ehkäisy pois

Vierailija
19/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, että tämä vaikuttaa teillä nyt sukulaissuhteisiinkin. Eikö kellään muilla teidän sukulaisista ole lapsia? Eikö ystävilläsi ole lapsia, joiden kanssa olisit jossain tekemisissä? Vai onko nyt kyse siitä, että miehesi on innostunut ja kiinnostunut vauvasta ja se nimen omaan tuntuu sinusta pahalta?

Halaus!

Vierailija
20/31 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi niin pystyisit ja haluaisit iloita muiden vauvauutisista.

Nyt sinulla on aikalisän paikka: aika pohtia mitä oikeasti haluat. Et ole vielä liian vanha hankkimaan vauvaa (ellet sitten ole jo reilusti yli 40v), mutta kiire on.

Keskustele miehesi kanssa, kaipa hänkin tajuaa, ettet ole sinut päätöksenne kanssa.

Jos et nyt käsittele asiaa loppuun asti niin tulet olemaan katkera koko loppuelämän - sitä tuskin liittonne kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan