Onko normaalia jos 45v miehellä on 24v naisystävä?
Eli siis puhun nyt isästäni ja minusta se on hiukan outoa koska se nainen on paljon lähempänä mun ikää kuin mun isän. Suhde vaikuttaa kuitenkin toimivalta
Kommentit (48)
Minun isäni oli neljä kertaa naimisissa, mutta ei saanut suhteitaan toimimaan. Eipä siinä muuta voinut, kuin pitää omat lapset poissa "isovanhemman" luota ja pitää muutenkin etäisyyttä psyykkisesti häiriintyneeseen ihmiseen.
Pervo vanha käppänä hyi. Juossut jo naisissa kun "tyttöystävä" syntyi!
Pitäisin jälkeenjääneenä tapauksena ja oman isän ollessa kyseessä ottaisin asian puheeksi.
Minua taas tuon ikäisenä tyttönä ällötti jo ajatus 5v vanhemmasta kumppanista, tuntui ikälopulta kolmekymppiset.
On normaalia. Pääasia että suhde toimii!
Voi olla ihan ok, mutta kuinka vanha itse oot? Jos isäsi on vasta 45, ja hänen lapsenansa olet kuitenkin jo löytänyt tämän palstan 😎?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan ok, mutta kuinka vanha itse oot? Jos isäsi on vasta 45, ja hänen lapsenansa olet kuitenkin jo löytänyt tämän palstan 😎?
itse olen 19
Jos kyseessä on isäs niin toivottavasti sitä rahaa sataa sullekkin eikä vaan ns reijälle.
On se silleen outoa että hän on löytänyt yhden harvoista naisenaluista joka on huolinut ikäerosta huolimatta. Miehen puolelta ei mitään outoa, kyllähän nuoruus ja hedelmällisyys vetää puoleensa. Kyse ei ole kuitenkaan lukiotytöstä tms. että turha kenenkään haukkua häntä. Ap saattaa saada vielä pikkusisaruksen :D
Yleensä näissä kyseessä on hyötysuhde ts. nainen on kaunis ja mies rikas.
Mun ukin mummi meni vuonna 1890, ollessaan 14, salakihloihin 35-vuotiaan opettajansa kanssa. Neljä vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Onnellinen liitto. Älkää te aina tuijottako noita numeroita!
Vierailija kirjoitti:
Mun ukin mummi meni vuonna 1890, ollessaan 14, salakihloihin 35-vuotiaan opettajansa kanssa. Neljä vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Onnellinen liitto. Älkää te aina tuijottako noita numeroita!
Oho ja kiva rttä toimi mutta ehkä 35v pitäisi osata olla sekaantumatta noin nuoreen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho ja kiva rttä toimi mutta ehkä 35v pitäisi osata olla sekaantumatta noin nuoreen
Ajat ja tavat muuttuu vai miten se kuuluisa lause meni jolla perustellaan kaikkea nykyään. Onko siis meidän asiamme arvostella oman aikamme mittapuulla 130 vuotta sitten rakastunutta miestä?
Eihän se tavallista ole. Ainakaan minun tuttavapiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat ja tavat muuttuu vai miten se kuuluisa lause meni jolla perustellaan kaikkea nykyään. Onko siis meidän asiamme arvostella oman aikamme mittapuulla 130 vuotta sitten rakastunutta miestä?
Jos siinä on nykyään jotain väärää, niin miksei 130 vuotta sitten ollut? Olivatko sen ajan 14-vuotiaat niin erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa puhuttu sekaantumisesta mitään.
Ihan normaalia on. Ikä on vain numero.
Hiukan erikoista mutta en tuomitse muiden aikuisten välisiä suhteita