Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kuoli kaksi vuotta sitten ja paljon mietin

Vierailija
16.05.2026 |

Sitä, että harmittaa miten etäisiä oltiin. Ehkä suurin shokki oli se, kun selvisi että hän oli varastanut rahojani. Ei suuria summia, mutta 500e. En pystynyt antamaan anteeksi :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö perinnöksi mitään häneltä ?

Vierailija
2/5 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö perinnöksi mitään häneltä ?

Ei jäånyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti täällä olen huomannut kuinka raakoja nuoret ovat meitä vanhuksia kohtaan  joka saralla. Kauhean pahaa jopa inhon tunteita, tosi surullista!

Itse ehdin pyytää anteeksi edesmenneiltä vanhemmiltani ja sain antee myös anteeksi. Sain osallistua sisarusteni kanssa heidän hoivaamiseensa. Olen miettinyt, kuinka me älysimme,  vaikka meidän vanhempamme ja me suuret ikäluokat kuulumme niihin puhumattomiin. 

Kukaan meistä ei ole täydellinen. 

Vierailija
4/5 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti täällä olen huomannut kuinka raakoja nuoret ovat meitä vanhuksia kohtaan  joka saralla. Kauhean pahaa jopa inhon tunteita, tosi surullista!

Itse ehdin pyytää anteeksi edesmenneiltä vanhemmiltani ja sain antee myös anteeksi. Sain osallistua sisarusteni kanssa heidän hoivaamiseensa. Olen miettinyt, kuinka me älysimme,  vaikka meidän vanhempamme ja me suuret ikäluokat kuulumme niihin puhumattomiin. 

Luitko aloituksen?

Vierailija
5/5 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysit äidiltäsi anteeksi kun hän oli kavaltanut sinulta rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme