Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11cm mies featuring: Miksi mammat eivät mene töihin ja anna miesten hoitaa vauvojaan?

Vierailija
23.03.2010 |

Imettäminen on huono tekosyy nykyaikana.

Nyt hyviä syitä tänne miksi miehen on parempi käydä töissä ja vieraantua lapsista?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän hassulta. Sama kun mies joka vähän reissaillut 2 vuotta maailmalla välivuotta oravanpyörästä. Palaa työmaailmaan rastat päässä.

Tälläistäkin on nähty... Kielitaitoa ja maailmankatsomusta löytyy mutta motivaatio työhön on nolla. Pitäisi saada vain matkarahaa uudelle tripille.

Se ei vakuuta. Tulee mieleen työnvälttelijä ja laiskuri.

T: Toimitusjohtaja

Vierailija
82/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sillä kauhean pitkää kotona oloa tietysti voi selittää. 6kk on ihan ok imetyksen takia, itse olin tosin vain 4,5kk, jonka jälkeen aloin tehdä töitä 3pv/vko, ja isä hoiti vauvan tuolloin. Imetin kyllä yli vuoden.

Mutta kyse ei kaiketi ole siitä mitä joku antaa toisen tehdä, vaan siitä, miten puolisot sopivat keskenään. JOs olet ottanut pirttihirmun muijan, niin se on voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyviä syitä tänne miksi miehen on parempi käydä töissä ja vieraantua lapsista?

Hormonit sitovat äidin ja vauvan yhteen. Äidin kuuluu hoivata pientään, luonto on sen niin tarkoittanut. Äidillä on normaalisti tarve olla lapsen lähellä ja lapsella äidin lähellä. Se on biologiaa. Se eron tuoma tunne on äidille fyysinen ja todella ahdistava.

On naisia, joilla tämä symbioosi jää syntymättä, he voivat huoletta jättää lapsen isänsä hoteisiin, tai ihan päiväkotiin.

Hormonit voimistavat ominaistuoksua, joka rauhoittaa lasta. Äiti on alussa parempi, vaikka molemmat olisivat rakastavia vanhempia.

Vierailija
84/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaikana? Ei ainakaan meidän vauvan imettäminen onnistuisi, jos olisin töissä. sen lisäksi syitä voi olla mm. että mies ei halua jäädä kotiin, lähipiirikokemuksen mukaan naisilla on moninkertainen halu olla lasten kanssa kuin miehillä. Yksi syy se, että mies saattaa tienata enemmän (kuten meillä) ja toimeentulo on siksi parempaa kun äiti on kotona.

Korvikkeilla nykyaikana. Äidinmaitoakin voi ostaa jos löytyy rahaa. Eipä se ole kovinkaan paljoa arvokkaampaa kuin tavallinen korvike. Imetys on todellakin huono syy.

anna mennä vaan. Toiset tykkää tarjota parasta. Varsinkin tuossa vaiheessa, kun suolisto ja aivot ja kaikki on herkimmässä vaiheessa.

Vierailija
85/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

89, toimitusjohtaja, my ass :-D

Oikeasti olen toimitusjohtaja. Minulla on pukukin.

Vierailija
86/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uu jees in jöör ääs

89, toimitusjohtaja, my ass :-D

Oikeasti olen toimitusjohtaja. Minulla on pukukin.

Vierailija
87/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän hassulta. Sama kun mies joka vähän reissaillut 2 vuotta maailmalla välivuotta oravanpyörästä. Palaa työmaailmaan rastat päässä. Tälläistäkin on nähty... Kielitaitoa ja maailmankatsomusta löytyy mutta motivaatio työhön on nolla. Pitäisi saada vain matkarahaa uudelle tripille. Se ei vakuuta. Tulee mieleen työnvälttelijä ja laiskuri. T: Toimitusjohtaja

vain tyhmä työnantaja tekee näin!

Vierailija
88/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat haluaisivat ja olisi taloudellisesti mahdollista, että isä jää kotiin ja äiti menee töihin, niin tosi harmi jos sen takia niin ei voi tehdä, että miehellä on työ josta vaikea jäädä pois.

Kyllähän kyseistä työtä saattaisi tehdä myös nainen -> eiköhän hänen äitiyslomalle jääminen olisi mahdollista. Tai entä jos mies sairastuisi vakavasti, varmaan silloinkin joku ratkaisu työpaikalla keksittäisiin? Eli lähinnä asennemuutosta työpaikoilla peräänkuulutan, kyllä pitäisi olla mahdollista miehenkin jäädä vanhempainvapaalle ja palata takaisin samaan työhön!

josta vaikea jäädä pois. Ja vauva hoitaminen ja samalla työasioiden hoitelu puhelimitse hankalaa. Mun miestä ei myöskään kiinnosta kotihengettärenä hengailu. Lapsistaan ei ole vieraantunut. On heihin erilailla hyvä suhde.

Vierailija
89/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei halua jäädä.. tai sitten nuo taloudelliset realiteetit vaikuttavat. Meillä nuo molemmat.

Jos vanhemmat haluaisivat ja olisi taloudellisesti mahdollista, että isä jää kotiin ja äiti menee töihin, niin tosi harmi jos sen takia niin ei voi tehdä, että miehellä on työ josta vaikea jäädä pois. Kyllähän kyseistä työtä saattaisi tehdä myös nainen -> eiköhän hänen äitiyslomalle jääminen olisi mahdollista. Tai entä jos mies sairastuisi vakavasti, varmaan silloinkin joku ratkaisu työpaikalla keksittäisiin? Eli lähinnä asennemuutosta työpaikoilla peräänkuulutan, kyllä pitäisi olla mahdollista miehenkin jäädä vanhempainvapaalle ja palata takaisin samaan työhön!

josta vaikea jäädä pois. Ja vauva hoitaminen ja samalla työasioiden hoitelu puhelimitse hankalaa. Mun miestä ei myöskään kiinnosta kotihengettärenä hengailu. Lapsistaan ei ole vieraantunut. On heihin erilailla hyvä suhde.

Vierailija
90/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jää silti äitiyslomalle.

Näyttää vähän hassulta. Sama kun mies joka vähän reissaillut 2 vuotta maailmalla välivuotta oravanpyörästä. Palaa työmaailmaan rastat päässä. Tälläistäkin on nähty... Kielitaitoa ja maailmankatsomusta löytyy mutta motivaatio työhön on nolla. Pitäisi saada vain matkarahaa uudelle tripille. Se ei vakuuta. Tulee mieleen työnvälttelijä ja laiskuri. T: Toimitusjohtaja

Vierailija
91/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua on perheen perustamisessa? Eikö suurin osa kuitenkin niin tee, toisin kuin reissailee välivuosia maailmalla rastat päässä? Missä maailmassa elät?

Vierailija
92/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanutkin lasta itse. hahaha

Vierailija
93/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin rekrytoidaan vain työhulluja kaksikymppisiä (jotka pahus vaan nekin saattavat muuttaa mieltään) tai viisikymppisiä vanhojapiikoja tai -poikia ;-)

Tosielämässä perheelliset ihmiset hyvin usein ovat huomattavasti vastuuntuntoisempia, eivätkä esim. irtisanoudu noin vain - asuntolainojen maksu ja perheen elatus kun on vastuullista puuhtaa.

joo näyttää hassulta että on perustanut perheen ja hoitanutkin lasta itse. hahaha

Vierailija
94/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan av:lla.

Olen vuoronperään nauranut ja kiukustunut!

Uskomattomia väittämiä tänään bongattu!:)

Vierailija
95/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan av:lla. Olen vuoronperään nauranut ja kiukustunut! Uskomattomia väittämiä tänään bongattu!:)

liittyi aiheeseen miten? Voisitko vähän täsmentää naurunaiheitasi?

Vierailija
96/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto/Luoja on luonut naiselle rinnat joilla hän vauvan ruokkii. Rintamaito on ensisijaisesti lapselle parasta ravintoa ja samalla vauva saa ainutlaatuista läheisyyden tunnetta. Lisäksi ensisijaisesti äiti on lapselle se turvasatama ja kasvupaikka ollut 9kk koko odotuksen ajan ja tuon kiintymyssuhteen on jatkuttava vauva-aikana tiivinä MIKÄLI SE VAIN ON MAHDOLLISTA.

Sellainen mies joka vaatii äitiä vuodattamaan maitonsa hukkaan eikä anna tuo kiintymyssuhteen jatkua tiiviinä.... on julma ja itsekäs tyranni!

Isä voi osallistua aktiivisesti vauvan hoitamiseen ja tulla äidin lisäksi maailman läheisimmäksi ihmiseksi joka huolehtii. JA vauvan varttuessa vanhemmat voivat sopia lapsen hoidosta jos isä on halukas hoitamaan...

Mutta isällä tulisi olla aito halu huolehhtia lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista eikä periaatteellinen tasa-arvo vouhotus ja tilaisuus välttyä töiltä.

Tyhmää jos näistä asioista ei keskustella parisuhteessa jo ennen lapsen syntymää!

Vierailija
97/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat että imettäminen on vaan naisen alistusta ja miesten keksimä alistuskeino??? :O

Huh huh... Ja miehet vissiin salaliittos ton kohdunkin meille ja synnytyksen?

Onko se´nyt niin vaikeaa hyväksyä että meillä naisilla ja miehillä on fyysisiä eroja ja tämän mukana erilaisia velvollisuuksia!

Nykyaika mahdollistaa meille sen ettei asioita ole ehkä pakko tehdä mutta minä toivoisin että naiset näkisivät oman lapsensa imetyksen etuoikeutena! Miksi niitä lapsia tehdään jos ne joutu keskelle miesten ja naisten periaate vääntöä?? Oksettavaa käytöstä :(

Nyky feminstit vaikuttavat typeriltä katkeruudessaan... Alkuperäiset feministit nostivat hienosti naisten oikeuksia mutta jossakin sukupolvenvaihdossa suunta katosi ja tilalle kasvoi miesviha ja peniskateus!

JA leski-isä!

Uskon että sinä hoidat lapsesi aivan yhtä hyvin kuin vaimosi olisi hoitanut. Kaikkea hyvää ja tsemppiä sinulle.

Olen sitä mieltä että naisella on luonnon mukaisesti etuoikeus vauvan imetykseen ja hoitoon joka hyvä isän tulisi ymmärtää. Mutta ei äidit tietenkäänole korvaamattomia! Ja sinun tilanteesi on poikkeuksellinen jossa on ihan eri tarkastelu näkökulma. JAksamista ja kaikkea hyvää!

Vierailija
98/101 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitettavasti kannattaa ennemmin mennä töihin ja jättää lapsi huonommalle hoidolle :(

Tero

Vierailija
99/101 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono syy, eikä tekosyy. Miksi syöttää lasta pullolla, kun se tissikin on? Mä en missään nimessä halua antaa korvikkeita lapselleni, ellei ole pakko.

Onpa harvinaisen typerä aloitus.

Vierailija
100/101 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan kyllä vauvaa hiukan paremmin, mutta kyllä mieheni pitää muutaman kuukauden vanhempainvapaasta. Minulla on enemmän kokemusta, herkemmät vaistot ja enemmän tietoa. Vauva on minuun kiintyneempi, ja minä olen nyt alkuun ainakin hänen ensisijainen hoitajansa. Olen koko ajan tukenut miehen ja lastemme suhdetta, ja se onkin hyvä ja tärkeä heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi