Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11cm mies featuring: Miksi mammat eivät mene töihin ja anna miesten hoitaa vauvojaan?

Vierailija
23.03.2010 |

Imettäminen on huono tekosyy nykyaikana.

Nyt hyviä syitä tänne miksi miehen on parempi käydä töissä ja vieraantua lapsista?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei tee kotitöitä tai eron jälkeen ole lasten kanssa. Kun mies on kotona niin siinä oppii perheen rutiinien pyörittämisen huomaamatta ja usein se, että sanotaan että mies ei tahdo on myös sitä että nainen haluaa että mennään perinteiseen tapaan ja hän haluaa olla kotona.

Vierailija
42/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tää 11cm mies on oikeasti nainen"

jotenkin mauton nimimerkki.

ja jutut jotenkin outoja...??

pelkkiä provoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempi palkka kuin minulla humanistilla. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja, ja tutustuimme jo opiskeluaikoina, jolloin mies ei ollut kovatuloinen. Minun alani on valitettavasti vähemmän arvostettu, mikä näkyy palkassa.

Vaikka minä olen yhteisestä päätöksestä ollut lasten kanssa vanhempain- ja hoitovapaat, mies todellakin osaa perheen rutiinien pyörittämisen. Noina kotiäitivuosinani mies vietti kaiken vapaa-aikansa kotona lasten kanssa. Edelleenkin vaikka molemmat käymme töissä, mies mm. laittaa ruuat viikonloppuisin. Ja lapsille isä on aivan yhtä läheinen.

Vierailija
44/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja outoja ja mauttomia kysymyksiä...

Vierailija
45/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompi palkka, ja hän jäi hoitovapaalle lapsen kanssa. Ei ongelmia. Mieskin halusi olla lapsen kanssa.

Vierailija
46/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule:nainen synnyttää, nainen imettää,

lapsen ja naisen symbioosi on biologinen juttu.

ja niinkuin joku jo sanoi,että jokainen normaali nainen haluaa olla vastasyntyneen luona.

puhut nyt jostain mistä et tiedä mitään.

tai sitten yrität vaan provoilla.

Vierailija
47/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen jää kotiin hoitaman lasta

mies tuo elannon

Vierailija
48/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun nimimerkki on tod.ärsyttävä

Vierailija
49/101 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule:nainen synnyttää, nainen imettää,

lapsen ja naisen symbioosi on biologinen juttu.

ja niinkuin joku jo sanoi,että jokainen normaali nainen haluaa olla vastasyntyneen luona.

puhut nyt jostain mistä et tiedä mitään.

tai sitten yrität vaan provoilla.

Vierailija
50/101 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todellakin haluan mieluummin imettää vauvaani kuin käyttää senkin ajan työntekoon. Mies on onneksi samaa mieltä. Ja mies saa kyllä vapaasti osallistua vauvan ja kodinhoitoon kotona ollessaan, en kiellä enkä rajoita ollenkaan.

Menisit sinäkin töihin ja antaisit isän välillä hoitaa kotia. Moni nainen ei välitä itsestään. Imetys on tosiaankin huono syy ja naista alistava syy. Naiset pitäkää puolenne, miehet tekevät kaikkensa alistaakseen naista!

Sitten miehesikin voisi imettää tuttipullosta ja syöttää vauvaanne ja sinä et syrjäytyisi työelämästä.

Sinunkin tekstistä paistaa sellainen wanhakantainen ajatus. Niin on aina tehty.

Yleisesti tämän palstan viesteistä on tullut sellainen mielikuva että mies ei saa hoitaa vauvaa, koska äiti on hoitanut vauvaa vuosituhansia. Itseasiassa vauvaa on vain hoidettu sen ajan kuin vauva on ikäinen.

Ei tarvitse kuulua kirkkoon jos ei usko. Mies voi pukeutua mekkoon ja nainen saa ajaa autoa ja juoda olutta. Nainen saa myös käydä koulua.

Maailma on edennyt niin nopeasti ettei ihmiset pysy mukana. Nyt olisi aika myös miesten jäädä kotiin hoitamaan vauvaa, kun äiti käy töissä. Asiota ei pitäisi tehdä sokeana. Ryhdistäytykääpä nyt vähän.

Suosittelisin hoitoon hakeutumista. Se raha ja imetys ei ole syynä. Syynä voi ehkä olla miesten ennakkoluulot työntää vaunuja?

Vierailija
51/101 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tekisivät naisille tilaa työpaikoilla naisille jäädessään kotiin hoitamaan vauvaa.

Tällöin myös naisten palkka nousisi samalle tasolle kuin miesten ja naisten arvostus nousisi. Tasa-arvoa on turha kuvitella saavansa jos jättäydytään kotiin vauvaa hoitamaan.

Naisten tilanne on itse aiheutettu.

T: Uraäiti

Vierailija
52/101 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoavioliitoilla, koti-isillä, sivareilla, uraäideillä, maahanmuuttajilla, kommunismilla ja muulla epämääräisellä.

Miksi me tuhoamme sen minkä vuoksi isovanhempamme taistelivat sodassa? Sen kaiken perinteisen toimivan. Ap tässä on sinulle hyviä syitä.

Vierailija
53/101 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne syyt ovat kylläkin moneen kertaan todistetut.

Taitaa olla 70-luvun tutkimuksia. Sovinistien maksamia tekeleitä joiden hedelmät siintää vieläkin monien mammojen mielissä.

Yksinkertaisin syy taitaa olla se ettei mammoja kiinnosta työnteko ja mies saa raataa sekä vieraantua pennuistaan. Päivät sitten provoillaan av-palstalla vaikka tiskiallas on täynnä tiskattavaa.

T: Feministi

Vierailija
54/101 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoavioliitoilla, koti-isillä, sivareilla, uraäideillä, maahanmuuttajilla, kommunismilla ja muulla epämääräisellä. Miksi me tuhoamme sen minkä vuoksi isovanhempamme taistelivat sodassa? Sen kaiken perinteisen toimivan. Ap tässä on sinulle hyviä syitä.

oli toivottavasti silkkaa sarkasmia!

Vierailija
55/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusia tutkimuksiakin näistä asioista on. Ja nariseva mies: Ota lapsillesi äidiksi nainen, joka hoitaa kodin ja lapset sekä äitiyslomalla, että työn ohessakin. Äläkä suotta unohda omaa osuuttasi arkiaskareissa, ne kuuluu sullekin. Ole kotona enemmän ja harrasta ja ole poissa kotoa vähemmän, niin et vieraannu lapsistasi. Tuo kommenttisi jos joku on laiskan velliperseen tekosyy.

Menisit sinäkin töihin ja antaisit isän välillä hoitaa kotia. Moni nainen ei välitä itsestään. Imetys on tosiaankin huono syy ja naista alistava syy. Naiset pitäkää puolenne, miehet tekevät kaikkensa alistaakseen naista!

Sinulla on elämän tosiasiat tosi pahasti hukassa. Älä vaan tee lapsia,jos uskot että omasta lapsesta huolehtiminen ja vauvan imettäminen on jotenkin naista alistavaa. Että nainen ei välitä itsestään jos haluaa huolehtia ja hoivata omaa vastasyntynyttä lasta!hui haloo.sulla on jotain pahoja ongelmia...

Vierailija
56/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden mittainen kotiäitiys, aiheuttaa taantumusta sosiaalisissa taidoissa ja nokkeluutta vaativissa tehtävissä. Moni kotiäiti jää sille tielleen eikä enää uskalla palata töihin tai työmaailmaan. Valmiiksi alistetut naiset eivät ole koskaan edes tehneet töitä tai hankkineet edes ammattia. Voi olla hyvin vaikeaa palata kuukausien päästä töihin, kovien paniikkikohtausten yms oireiden takia, joita kotona olo ja lastenhoito aiheuttaa. Monesti äiti ressukka kaikessa hiljaisuudessa jättäytyy ja antautuu oireiden vietäväksi. Se on sääli, sillä perheessä on myös mies joka voisi ottaa osaa lapsen hoitoon. Mies voisi puolittaa hoitoaikaa. Tosiasia on että kotona oleilu tai lähipiirissä pyöriminen pöperöittää pahasti pääkoppaa. Ei auta ne puistoreissut tai kauppareissut. Pieni piiri taannuttaa tehokkaasti. Minä sen tiedän. Olen itse kärsinyt saman. Taistelin pari vuotta voittaakseni nämä oireet, joita lastenhoito aiheutti minulle. En ole saavuttanut samaa tasoa vaikka toimintakykyni on parantunut. Olen ehkä ikuisesti taantunut, mutta taistelu jatkuu. Ap olisi voinut muokata keskustelua vähän asiallisemmaksi tästä jää hieman provon maku, vaikka asia on oikeasti ongelma naisille.

on NÄIN ALKEELLISTA!

hormonit aiheuttavat tämän,hyvä ihminen!

ja se menee myös ohi! Sinun olisi kannattanut vuokrata kohtu Intiasta,ettet joutuisi ollenkaan kärsimään näistä naisten vaivoista ja äidiksi tulosta!

ja samalla reissulla hankkia kotiapulainen joka hoitaa vauvasi!

ja tämä ei oikeasti ole ongelma naisille jotka HALUAVAT LAPSEN JA HALUAVAT HOITAA OMAA LASTAAN,

tämä on ollut ongelma vain sinulle!

Vierailija
57/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on NÄIN ALKEELLISTA! hormonit aiheuttavat tämän,hyvä ihminen! ja se menee myös ohi! Sinun olisi kannattanut vuokrata kohtu Intiasta,ettet joutuisi ollenkaan kärsimään näistä naisten vaivoista ja äidiksi tulosta! ja samalla reissulla hankkia kotiapulainen joka hoitaa vauvasi! ja tämä ei oikeasti ole ongelma naisille jotka HALUAVAT LAPSEN JA HALUAVAT HOITAA OMAA LASTAAN, tämä on ollut ongelma vain sinulle!

Tekstistä kävi selväksi se että kotona oleilu pöperöittää päätä vaikka siihen sisältyisikin tunnin mittainen seikkailu valloittavassa leikkipuistossa. Myöskään kauppareissu ei ole kovinkaan pitkä joten äiti erakoituu helposti.

Sinustakin on havaittavissa näitä piirteitä. Vedät kaiken itseesi, maailma ei pyöri sinun ympärilläsi tai lapsesi vaikka siltä tuntuisikin.

Olet muuttunut tuollaiseksi sisällä ollessa.

Toivottavasti lähdet työmaailmaan pian.

Vierailija
58/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen väitetyn äitiyden "tyhmentävän" vaikutuksen? Se taitaa olla lähinnä myytti. Vai olisiko teillä muuta väittävillä jotain faktaa esittää?

Vierailija
59/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jos vaimosi olisi ollut hoitamassa lasta, se olisi ollut teidän molempien mielestä järkevin ratkaisu vähintään koko äitiysloman ja imetyksen aan. Sitähän ei voida tietää, kauanko vaimosi olisi imettänyt, mutta jos olisi, niin tosi vaikea olisi uskoa, että se olisi keskeytetty ainoastaan keinotekoisen tasa-arvon takia.

Siinä olen samaa mieltä, että vauva ei tee eroa isän ja äidin välillä, kumpi vaan alusta asti hoitaa. Mutta ihan hullua lapsenkin kannalta vaihtaa hoitajaa kesken vauva-ajan, rikkoa kaikki syntyneet rutiinit ja keskeyttää imetys.

Olen siis myös sitä mieltä, että imetys on ensisijainen keino ruokkia lapsi, jos se vain on mahdollista. Siinä on niin paljon hyviä puolia myös äidin kannala, että omituista olisi jättää tilaisuus käyttämättä.

Olen hoitanut vauvaamme siitä lähtien.

Tuli aivan paha olo näitä mielipiteitä lukiessa.

Vauva ei tee eroa äidillä tai isällä. Kunhan on ihminen joka huolehtii ja hoitaa.

Rintamaitoa olen ostanut eräältä imettävältä äidiltä. Sain vihjeen suhteilla. Ostan maitoa häneltä. Maitoa tulee paljon.

Nämä homovihjailut ovat surkeita ja asiattomia kommentteja. Huonoa huumoria ja mautonta.

En nyt haluaisi sanoa tätä, mutta kyllä tässä paistaa äitien itsekkyys selvästi lävitse. Oma vaimoni olisi varmasti hyväksynyt jaon. Hän olisi hoitanut vauvaa 5kk ja minä loput 5kk.

1v olisi mennyt päivähoitoon ja molemmat töihin sillä vuokramme on todella kallis. Joudunkin nyt toukokuussa muuttamaan pois tästä, sillä minulla ei ole varaa asuntoon leskenä.

Paha mieli tuli näitä viestejä lukiessa.

Nykypäivänä myös naisen tehtävänä on elättää perhe.

T: Leski-isä

Vierailija
60/101 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on NÄIN ALKEELLISTA! hormonit aiheuttavat tämän,hyvä ihminen! ja se menee myös ohi! Sinun olisi kannattanut vuokrata kohtu Intiasta,ettet joutuisi ollenkaan kärsimään näistä naisten vaivoista ja äidiksi tulosta! ja samalla reissulla hankkia kotiapulainen joka hoitaa vauvasi! ja tämä ei oikeasti ole ongelma naisille jotka HALUAVAT LAPSEN JA HALUAVAT HOITAA OMAA LASTAAN, tämä on ollut ongelma vain sinulle!

Tekstistä kävi selväksi se että kotona oleilu pöperöittää päätä vaikka siihen sisältyisikin tunnin mittainen seikkailu valloittavassa leikkipuistossa. Myöskään kauppareissu ei ole kovinkaan pitkä joten äiti erakoituu helposti. Sinustakin on havaittavissa näitä piirteitä. Vedät kaiken itseesi, maailma ei pyöri sinun ympärilläsi tai lapsesi vaikka siltä tuntuisikin. Olet muuttunut tuollaiseksi sisällä ollessa. Toivottavasti lähdet työmaailmaan pian.

eli ei se kaikille pöperöitä päätä, niinkuin sanoit. Järjen käyttö sallittu myös kotona, ei vain siellä työelämässä.

Sinulla maailma pyörii siis työelämän ympärillä.

Mikä siellä on niin ihmeellistä? En ymmärrä.

Minä en ole muuttunut kotona ollessa miksikään, ja minulla on paljon ulkopuolisia virikkeitä. En siis vaan istu kotona lapsen kanssa ja lue av.ta.

Sinulla on vääristynyt kuva siitä, mitä kotona lapsen hoitaminen on. Harmi, että se ahdisti sinua noin paljon, minä nautin tästä, elämäni parasta aikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi