Nyt kaikki yksinäiset äidit mukaan! (pk-seutu)
Kommentit (86)
Oli kiva nähdä! :) Ja ehdottomasti ollaan mukana tapaamisessa toistekin. Meille passaa tuo Jumbokin treffauspaikaksi mitä merituuli ehdotti, mutta puistoilukin voisi olla aikas piristävää! Puistoissa on (ainakin useimmissa) ne aidat, mitkä pitää pikkuvilpertit rajatulla alueella. :) Mulle saapi laittaa myös mailia. Osoite löytyy nimimerkin takaa.
-1v. poitsun äiti
En valitettavasti päässyt mukaan Itiksen tapaamiseen tytön flunssan vuoksi, mutta olisin edelleen kiinnostunut tutustumaan teihin muihin äiteihin ja lapsiin. Sähköpostiosoite näkyy profiilissani. Ja itselläni siis pian 1 vuotta täyttävä tyttö ja 6-vuotias poika.
No niin mammat, millois nähää seuraavan kerran? Kaipais vähän muutosta arkeen. :D
vielä yksi matti myöhänen ilmottautua mukaan? :) Me kyllä asutaan lohjalla, mutta ollaan valmiita reissaamaan :) Olisi kiva tutustua toisiin äiteihin. Ollaan tytön kanssa pari kertaa käyty kerhossa, mutta tuntu ettei päästy ihan ryhmän mukaan. Tyttö on 8kk :)
HEIHEI!!!Vieläkö ehtii mukaan porukkaan?
noniin merituuli milloin sitä olisi tapaaminen Jumbossa?
Täällä olisi kanssa yksi mukaan ja tyttö 8kk..:)
Mulle toi Jumbo ei käy ku sen verran asutaan kaukaa siitä, pitäis mennä 2-3 eri bussil. :/
Mut ketkä asuu tääl Helsingis, nii voitais tällä kertaa nähä jossain ulkona, esim toukokuussa kun on lämmintä, mut ei kauheen kuuma. Voitais mennä Lintsille tai kaivariin. Mun poika (3 puol kk) ei viel ymmärrä Lintsist mitään, mut sit isommille lapsilla olis kivaa siellä. :)
voitais hyvin tulla lintsille tai kaivariin :) Olis kiva tutustua helsingistä päin oleviin äiteihin. Ollaan syksyllä muuttamassa johonkinpäin pk-seutua.
Meille kyl käy kaikki,jumbot tai lintsit.Päästään liikkumaan minnepäin vaan..4kk poikani ei vielä lintsin kieputtimistä perusta,mut kyllä se hattara äitillekin maistuu!
ollaan me helsingissä, vauva nyt 7kk. tällä hetkellä miehen mukana reissutöissä, mutta palaamme loppukesästä/alkusyksystä.
voisimme sit liittyä seuraan, jos porukat vielä kasassa :) asumme Vallilassa. ja tietty meilailla voisin hki-äitien (ja muidenkin) kanssa ennen sitä!
Heippa,
vieläkö mahtuu mukaan porukkaan? Vantaalta äiti ja tyttö (2,5v) olisi vailla seuraa lähinnä päivisin. Toisen lapsen LA on kuun lopussa, olisi mukava ennen sitä aktivoitua ja nähdä muita äitejä. :)
Täällä olis vielä yksi pohjois-helsingin äiti 32v. kahden lapsen kera 3v ja 1,5kk. Voisin tulla mukaan seuraavaan tapaamiseen.
Tapaamisesta saa laittaa mailia annefranco@yahoo.com tai saa muutenkin kirjoitella;)
Täältäkin löytyy yksi innokas! Mulla on lokakuussa 3v täyttävä poika ja toista odotellaan joulukuussa syntyväksi. porvoosta ollaan.
Meille vaan ei käy läheskään kaikki arkipäivät kun olen töissä. Mutta mielellään tullaan jos tapaaminen ajoittuu sunnuntaille tai tsäkällä meil olis vapaa päivä. Eikä ole väliä, me päästään sekä jumboon, että lintsille.
Tässä on joitakin mun vapaa päiviä arkisin:
Ti 20.7
To 29.7
Ma 9.8
Täällä oltais myös valmiita lähtemään mukaan :) Äiti 21v ja tyttö 2kk vanha vailla kahvittelu seuraa. Itä-helsingin äiteihin tutustuisin mielelläni kun ollaan vuosaareen muuttamassa muutaman viikon päästä, eikä siellä suunnalla tuttuja ole. Ja tottakai kaikkiin muihinkin, julkisilla ollaan totuttu kyllä liikkumaan. Jumboiltu on ja kaikki muutkin mahdolliset kauppakeskukset kierretty eli liikkuminen ei ole este :) Laitelkaa mielellään spostia jewelie-@hotmail.com :)
Kesällä ei pystytty järjestämään tapaamista mutta onko nyt halukkaita tapaamiseen? :)
lähtisin mukaan :) helsingissä asun ja minulla on yksi tyttö 2v9kk joka kovasti kaipailee seuraa. Toisen lapsen olisi tarkoitus syntyä kuukauden päästä.
tulla mielelläni mukaan! Vantaalla asun (29v.) ja meillä on 5kk tyttö.
Olen kiinnostunut liittymään seuraan, Olen 28v. ja tyttäreni on 1v10kk. Oon opiskelija joka on valmistumassa ja kotoäitinä siihen asti että löytää töitä. :)
olisi yksi innokas äiti mukaan lähtemään! Itse olen 25-vuotias ja poika 9kk, Helsingissä asustellaan ja mielellään tavattaisiin muita äitejä!
Otetaan joskus taas uusiks ja nyt kun kesä on tulossa, ilmat lämpenee nii vois nähä vaik jossain puistossa. Siellä olis rauhallisempi jutella. :)
Ja mulle kans voi meilata milla__01@hotmail.com
- 3kk pojan äiti