Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki yksinäiset äidit mukaan! (pk-seutu)

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ainakin laitella meiliä tapaamisesta osoitteeseen katzky1@luukku.com

Toivottavasti saataisiin sovittua kaikille sopiva mukava ajankohta :)

Kirjoittelemisiin ja tapailemisiin!!

Vierailija
22/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi meillekkin, mutta onko siellä kahvilaa/paikkaa jonne mahtuu isommalla porukalla?? Meidän poika on aika vilkas niin vähän mietityttää jossain kahvilassa istuminen :D Olisiko jotain puistoa tms. joka sopisi kaikille??

Vai oletteko mieluummin sisätiloissa?

Hyviä ideoita kaivataan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun löysin tänne. :D Mä olisin kans mukana. Nimittäin omasta kaveriporukasta ei löydy muita äitejä ja olis kiva jaksaa kokemuksia muitten äitien kaa + saada uusia ystäviä. :)

Poikani täyttää huhtikuussa 3 kk ja ollaan Länsi-Helsingistä (Pikku-Huopalahdesta)

Onko nyt Itis, missä me tavataan ja milloin?

24/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudella puolella kiva kahvila lastenvaateliikkeiden (ainakin lastentarvike siellä) kupeessa. Olikohan nyt Roberts Coffee. Siellä olisi isommilla lapsilla tilaa leikkiä siinä aukiolla. Miltäs tämä ehdotus kuulostaisi?

Olipas vaikeesti taas selitetty =)

Vierailija
25/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii ainakin minulle. Miltä kuulostaisi jo ensi viikon keskiviikko eli 31 pvä.? Ja olisiko se tuossa aamupäivällä kun treffailtaisiin? Silloin on varmaan kahvilassakin hieman hiljaisempaa.. ainakin ennenkuin me sinne isketään.. ;)

Vierailija
26/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi kyllä meille ja tuolla itiksessä. Jos vain löydetään oikea kahvila :D Pieni aavistus on siitä mitä haettiin takaa mutta ihan varma en ole.. Kaipa etsin mamma/muksu porukkaa sitten vain sieltäpäin :DD Mikä aika olisi paras? Meille oikeastaan käy mikä vain, joku 11-12?? Vai jo 10?

27/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii loistavasti ja klo 11 vaikka?

ja tätä kahvilaa tarkoitin:

http://www.itakeskuskauppakeskus.fi/?name=liike&id=394&lang=fi

Vierailija
28/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan oikeaan paikkaan olisin tullut :D Hyvä juttu, meille sopii myös hyvin tuo klo 11.

Vierailija
29/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passsaa tuo keskiviikko ja klo 11. Kiva nähdä! :)

Vierailija
30/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin nähdään :)

31/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä laskeskelin mukaan tulijoita ja sain määräksi 12 itseni lisäksi :)

-mama86

-Marsu

-Katija

-Josana

-pipi

-Marin

-nannuzka

-Liinukka

-Nuua83

-Mari

-violet

-Milla-85

Itiksessä sitten törmätään. Eli tulkaa te, jotka pääsette. Voidaan sitten sopia uusia treffejä uudella kokoonpanolla. Ja minulle voi laittaa priva viestiä sähköpostiin, jos haluaa lähteä kaffittelemaan joku muu päivä. Sähköposti löytynee yhteystietojen kohdalta =)

Vierailija
32/86 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön kanssa tulisin, tytöt ikähaarukalla 1-4 v.

Vierailija
33/86 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin 2v poikansa kanssa mukaan, eli ainakin yksi vielä tulossa lisää keskiviikkona :D

Vierailija
34/86 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja tyttö 1v2kk itähelsingistä liittyisi myös mukaan mielellään, mutta tuolloin keskiviikkona ei päästä:s(töissä kun käyn) mutta seuraavaan miittinkiin ja keskusteluihin osallistumme=)

Vierailija
35/86 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästäkkään tulemaan, mutta ilmoitelkaa muista tapaamisista. Tai jos joku haluaa milloin ja muuten vaa lähteä puistoilemaan tai kaffeelle, niin sähköposti löytyy profiilin takaa.

Vierailija
36/86 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myöhästytään noin 5-10 min, koska ei viittis kauheen aikaisel bussil tulla. :) Mut kumminkin ollaan tulossa. Poika on kyl vasta 3 kk eli nukkuu varmaan koko ajan. :)

Vierailija
37/86 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää nyt sitten valitettavasti tulematta tänään treffeilemään. Meidän nuorempi veljeksistä nukkui ihan superhuonosti viime yön ja syykin selvisi nyt, on kuumetta 38. No mutta tämmöistä tämä on. Toivottavasti pääsisin sitten toisella kertaa tapaamaan teitä äitejä, ja jos itä-helsingin suunnalla on äitejä kiinnostunut tapaamaan niin minuun voi toki ottaa yhtettä osoitteeseen katzky1@luukku.com.

Mukavaa tapaamista teille, minä jatkan hoivaamista :)

Vierailija
38/86 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

oli mukavaa nähdä ja vaihtaa muutama sanakin teidän äitien kanssa tänään siinä vauva- ja lapsisähläyksen lomassa. Jos uusia tapaamisia tulee, minulle voi meilailla osoitteeseen simmutkii@gmail.com.

Mielellään tapailisin myös kaksin tai pienemmällä porukalla mammoja Helsingissä.

Kiitos ketjun aloittajalle!

Terveisin

se kaksospoikien äiti

39/86 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanhan uusiksi pian. Pitäisi yrittää keksiä joku rauhallisempi paikka, kun tuolla oli sitten kuitenkin aika paljon hälinää ja jutustelusta ei oikein tullut sitten mitään :D

Nyt ideariihet pystyyn ja ehdotuksia, niin ajankohdasta, kuin paikastakin.

Itse tosiaankin asun Vantaalla ja tykkään käydä Jumbossa tuon meidän pikku-neidin kanssa. Siellä tosiaankin aika kiva leikkipaikka taaperoikäisille Roberts Coffeen yhteydessä. Oiskos teistä kukaan innostunut sinne tulemaan?

Vierailija
40/86 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain oikein pystynyt kunnolla keskittyä jutustelemaan kun sai juosta tuon "lievästi" ylivilkkaan poikalapsen perässä :D Pojalla tosin ainakin oli hauskaa kun totesi illalla " äiti, minä kävin seikkailemassa " :)

Itse en koskaan ole tuolla Jumbossa edes käynyt mutta jos sinne jotain saataisiin järkättyä niin tullaan kyllä mukaan :D

Ja mulle voi myös lähettää sähköpostia osoitteella mari8624@hotmail.com