Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki yksinäiset äidit mukaan! (pk-seutu)

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 1v8kk poikani tultaisiin kanssa mielellään äiti-lapsi-tapaamiseen! Ollaan vasta muutettu Espooseen eikä ole täällä vielä ystäviä, eli seura olisi erittäin tervetullutta!

Vierailija
62/86 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaivataan me pojan 6kk kanssa uusia mammaystäviä. Kampin ulkotasanne? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teille sopii paremmin ennen joulua vai sen jälkeen? Ja mikäs aika on hyvä?

Kamppi kuulostaa hyvältä, mut en oo ikinä kuullu ulkotasenteesta. :) Mitäs sielt löytyy ja onks se niin ku vika kerros Kampissa? :)

Vierailija
64/86 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapaaminen sopisi vasta joulun jälkeen. Paikkana Kamppi on hyvä, mutta tuosta ulkotasanteesta en ole kuullutkaan :)

Vierailija
65/86 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii myös joulun jälkeen. Tarkoittaako Kampin ulkotasanne sitä leffateatteria vastapäätä olevaa aukiota, olisko 2. kerroksen uloskäynnin luona...

Vierailija
66/86 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, koska mulle kans sopii joulun jälkeen. :)

Vierailija
67/86 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavataan joulun jälkeen! Ehdotuksia ajankohdasta?

Treffattaisiinko mieluiten jossain sisällä? Onko mitään isoa kahvilaa, johon mahtuu vaunujen kanssa monta mammaa yhtä aikaa? Sanomatalon Wayne's on ainakin yksi kiva "mammakahvila", mutta onkohan se miten täynnä/sopiva paikkatapaamisellemme? Muita paikkaehdotuksia?

Vierailija
68/86 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä myös yksi yksinäinen tuore äiti. Minä ja 3kk vanha poikani kaipailtaisiin kovasti seuraa muista äideistä ja lapsista. Kovasti olisi intoa tapaamiseen.

Vierailija
69/86 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis joulun jälkeen viikko 52, mutta silloin kyl on paljon porukkaa liikkeellä alen takii tai sit voidaan nähä uuden vuoden jälkeen eli viikolla 1 ennen Loppiaista.

Miten teille käy, mua toi ruuhka ei haittaa. :)

En kauheest tiedä sellaisii isoja kahviloita keskustast, mut toi Sokoksen Coffari on aika iso, mut siellä on välillä ihan täyttä.

Vierailija
70/86 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mulle käy ens viikolla alkuviikosta ja loppiaisviikollakin sopii hyvin. Paikoista en osaa sanoa mitään uutta.

Vierailija
71/86 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkohan mä liittyä joukkoon mukaan ? Minulla ei vielä omaa lasta ole, mun pikkunen elelee masussa vielä :) Laskettu aika on toukokuussa :) Silti ois kiva tutustua äiteihin täällä, lisäseura ei koskaan oo pahitteeksi :)

Asun vantaalla ja olen 22v. (tänään synttärit :D) eli pääsen liikkumaan kyllä pk-seudulla hyvin :)

Vierailija
72/86 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin sopii kumpi viikko vaan, uudenvuoden jälkeen tosin voisi olla vähemmän ruuhkaista. Noista kahviloista en osaa sanoa, mutta eiköhän tilaa löydy, jos ei lounasaikaan olla menossa :)

Vierailija
73/86 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, tulipa syötyä. ;)

Sopisko päiväksi ti 4.1.2011 ja ajaks vaikka yhen maissa vai minkälainen päivärutiini teille on?

Meille ei kauheest sovi ennen 12 ja varmaan muutkin haluu tehä rauhassa aamutoimet. Että varmaan on parempi nähä klo: 13 tai titenkin sen jälkeenkin, käy myös iltapäivällä.

Minkäs ajan sovitaan ja missä? Sokoksen Coffari vai joku muu paikka?

Vierailija
74/86 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin hyvin toi 4.1. Klo 13 on aikana myös ok ainakin meidän päivärytmissä, ehtii hyvin syödä lounaan kotona :) Pitäisikö nähdä jossain ulkona ja mennä sit kimpassa kahville jonnekkin mihin mahtuu?

Vierailija
75/86 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päikkäriaika juuri tuolloin 13 maissa. Sopiiko myöhemmin, esim. klo 14. Ollaan Keravalta, mutta voin nukuttaa tytön vaunuihin jolloin päästään nopeammin päikkäreiden jälkeen liikenteeseen. Tullaan junalla.

Vierailija
76/86 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mulle käy klo: 14. Meidän poitsu voi kans nukkuu vaunuissa.

Jos nähää ulkona niin tietääkö kaikki Lasipalatsin. Jos voitais nähä sen Lasipalatsin kahvilan eessä ja sit voidaan päättää minne mennään. Huono puoli on taas jos joku myöhästyy niin ei tiedä mihin me muut mennään.

Vierailija
77/86 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin sopii myös klo 14 :) En tullut ajatelleeksi tota myöhästymisasiaa ollenkaan ja siis kyllä meille sopii, että sovitaan kahvila valmiiksi. Olisko jollain tiedossa jotain isompaa kahvilaa kuin sokoksen coffari? Se tuntuu olevan usein melko täynnä, varsinkin jos meitä on monta vaunujen kanssa :)

Vierailija
78/86 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtään keksi kahvilaa, johon mahtuu hyvin monen rattaan kaa.

Jos kellään ei oo muita ideoita nii nähääkö sitten vaikka just siel Sokoksen Coffarissa?

Vierailija
79/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais ainakin huomenna tulossa! Siis sokoksen coffari ja klo 14. Meidät tunnistaa ruskeista vaunuista :)

Vierailija
80/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här! Ja myös ruskeet vaunut. :)