Oletko maistanut partnersi pissaa?
Kommentit (11)
En partnerini. Mutta olen labrassa töissä ja kun nuoret komeat miehet tuovat pissanäytteen maistan salaa tilkan ja hyvältä on tuntunut. T. Pete
Pisun jälkeen pillua nuollessa, mutta en muuten. Ei häiritse, mutta mieluummin ilman.
Kyllä. En nyt suoraan suuhun anna lorottaa mutta pesemättömässä pimpassa pissan tähteet kirpsakkaasti toisinaan erottaa.
Olen maistanut monia kertoja, niellytkin hiukan. Vaimoni pissaa usein saunareissun yhteydessä suoraan suuhun. Ja todellakin pidän ja kiihotun pissan mausta ja hajusta, kuten tietysti ihan siitäkin, jos pimppi haisee voimakkaasti pissalta.
KYLLÄ vaimoni antaa välillä suihkussa suuhun pissaa
ja on vaimo 2x ottanut kalun suuhunsa suihkussa ja olen antanut pissaa oikein kunnolla
-mici-
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut monia kertoja, niellytkin hiukan. Vaimoni pissaa usein saunareissun yhteydessä suoraan suuhun. Ja todellakin pidän ja kiihotun pissan mausta ja hajusta, kuten tietysti ihan siitäkin, jos pimppi haisee voimakkaasti pissalta.
Sama täällä ja vielä se sihinä siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja vielä se sihinä siinä!
Kieltämättä se suhina on kiihottavaa, vaikka nainen pissaa ihan pyttyynkin.
Haluaisin vaan en ole juonut.
Olispa nuori uros niin lämpöisen virtsan joisin ja kiihottuisin siitä.
Käytän tyttöystävieni pissaa ruuanlaitossa. Antaa piristävän lisän esim. salaatteihin. Myös cocktaileissa olen kättänyt. Ja kavereillekin salaa niitä juottanut.
Kyllä ja kyllä