Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät luutuneet käsitykset ja pinttyneet tavat joita läheisilläsi on?

Vierailija
22.03.2010 |

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan purkkiruokiin laitetaan aina paljon säilöntäaineita, eivät ne muuten niin kauaa säilyisi.

Vierailija
42/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

golf on paras ja ainoa oikea harrastus. Kaikki muu on turhaa ajan ja rahan hukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pois ikkunan luota", "villasukat jalkaan", "ikkuna kiinni, ettei tule vetoa ja sairastutaan kaikki flunssaan"...

Vierailija
44/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini tuli äidiksi -78 ja käytti meillä kestovaippoja. Taloon ei tullut juoksevaa vettä eikä siellä ollut pesukonetta, joten äiti pyykkäsi ja KEITTI vaippoja ja harsoja illat pitkät. Hänelle jäi ilmeisesti aikamoiset traumat kahden lapsen vauvaiästä. Kun aloin odottaa esikoista ja mieheni oli reissutöissä, äitini parahti että "miten sää jaksat keittää ne vaipat yksin". :D Tiesi kyllä, että marketeista sai tuohon aikaan pelkkiä kertakäyttövaippoja, mutta sieltä jostain se trauma puski pintaan. :)

Vierailija
45/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaappaat jalassa kun tulee meille kylään

Vierailija
46/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti säilyttää kaiken mahdollisen tavaran ja kerää kaduilta tippuneet lapasetkin koska "aika tavaran kaupihtee". Ikää on 70 ja tätä omaisuutta omakotitalon verran.

Mummu kiertää kirppareita viikottain ja kantaa kotiin lisää paitaa, housua, pipoa ja kenkää. Kriteerinä ei ole laatu saati tarve vaan hinta. Kaikki mikä lähtee alle euron, pitää ehdottomasti ostaa. Eikä haittaa onko vaate pieni tai ruma, mutta säästöä tulee silti.

Olen tosi väsynyt tähän hommaan; mummu kantaa kouluikäisille lapsille mielestään hyvää vaatetta, mutta oikeesti suurin osa niistä on ihan kamalia. Itse ostan lasten vaatteet kirppareilta, mutta kyllä ne kaikki on tältä 2000-luvulta. Mummun tuliaiset on potpuri 90-luvulta ja on siellä joskus ollut omia 80-luvun vaatteitanikin.

Äitini on vakuuttunut, että ostan kaikki vaatteet uusina ja kauhistelee kuinka olen ostanut "ainakin tuhannella eurola lapsille asuja".

En tiedä miten toimia, säälittää, surettaa ja raivostuttaakin. Mummu on sitä onnellisempi mitä rumempi vaate, hyvät pitää säästää. Aikuisella ihan toimiva juttu, mutta lapset vaan kasvaa näistä hyvistä vaatteista ohi.

Vierailija
47/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen samaa mieltä!!

Raivostuttavaa!

Vierailija
48/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkimuksissa todettu, että kun ihmisellähän on koko ajan flunssavirusta elimistössään ja sitten kun ihminen saa kylmää, niin se edistää sen flunssan puhkeamista, jonka elimistö olisi muuten torjunut.

Vierailija
49/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlausta, myönnän. Kumminkin ne ovat se leivän huonoin osa. Esimerkiksi paahtoleivässä kanta on usein liian paksu tai liian ohut paahdettavaksi ja muidenkaan leipien kannikoista en tykkää. Sitä kuorta on niissä liikaa.

Syön silti reikäleipiä, mutta se on eri juttu se.

Vierailija
50/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkölaskussa pitää säästää niin, että minä saan istua puolipimeässä, mutta uusi 46 tuuman taulu-tv ei maksa yhtikäs mitään. Onneksi kesä tulossa...

Vierailija
51/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oikein silmissäni kun nro.17 istuu pimeässä...kyllä nauratti.

Vierailija
52/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini väittää kovankovaan, että laktoosi-intoleranssi, keliakia ja masennus ovat mielikuvitussairauksia kun ei niitä ennenkään ollut.

Allergioista puhumattakaan.

Vierailija
53/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 senttiä kahvipaketin hinnassa.

Vierailija
54/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu perheineen kun tulee meille kylään niin ollaan kuin hotellissa, ei tuoda tuomisia. Mutta jos me mennään niille kylään niin pitää mennä kaupan kautta ja olla omat ruuat ja laittaa siellä ruokaa jnejne.

Äitini kuivaa talvellakin pyykkejä niin että avaa kodinhoitohuoneen ikkunan selälleen moneksi tunniksi. Tuloksena kylmä lattia koko alakerrassa ja kosteus tiivistyy ympäriinsä siellä. Isäni saa koko ajan huomauttaa asiasta, mutta ei ole vielä 15 vuoteen saanut mitään muutosta.

Äitini sairastaa kaikenmaailman taudit mitkä vaan kiertää. Kun tuli sikainluenssa niin toitotettiin että PESE KÄTESI SAIPPUALLA aina kun tulet kotiin ja aina kun aloitat ruokailun. Ei usko, viruttaa vaan sormiaan keittiön hanan alla. Ja kipeenä koko ajan...

Vierailija
55/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyättävät 30 vuotta vanhoja pyyhkeitä, lakanoita ym. Ne on niin hyviä.

Mutta silmääkään räpäyttämättä ostaa 6000 euron hintaisen turkin itselleen...

Vierailija
56/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketieteeseen. Rokotteet on turhia, lääkkeet on turhia. Ja kaikkea vanhaa ja epähygieenistä ja riskialtista (majoneesi etelän helteessä) voi ihan hyvin syödä. Sitten ihmettelee kun makaa ruokamyrkytyksessä.

Vierailija
57/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkölaskussa pitää säästää niin, että minä saan istua puolipimeässä, mutta uusi 46 tuuman taulu-tv ei maksa yhtikäs mitään. Onneksi kesä tulossa...

muuten syo kamalassti sahkoa silloinkin kun ei ole kaytossa.

Vierailija
58/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuhapoppaskonstit.

Vierailija
59/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on likinäköinen eikä omista ajokorttia - ja se kyllä kuuluu ja näkyy kun hän on kyydissä.