Näin toimeentulotuella elävänä tulee mieleen että suomalaisissa museoissa on varmaan paljon Louvrea huonompi hälytysjärjestelmä
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon vanhat maalaukset kestää sitä että ne leikkaa mattoveitsellä kehyksistä ja vetää rullalle?
Niin, kun ne ei kestä. Se on leffojen huono idea. Menevät täysin halkeamille.
Varmaan kun ei ole mitään varastamisen arvoistakaan.
Eipä siellä ole mitään arvokkaita koruja tai mitään. Jos jonkun vanhan taulun pöllii, niin ei siitä mitään rahaa saa, todella vaikea museon tauluja myydä.
Ei meillä ole mitään jalokivivirityksiäkään.
Tuohivirsuilla ja kirnuilla ei taida olla maailmalla kysyntää
Ongelma on se, että siellä ei ole mitään, mitä kukaan haluaisi kokoelmiinsa. Romunkerääjät ovat tosin aika innokkaita.
Kyllä on arvokasta, tiedän yhden varaston Kuusisaaressa, se on museon oma. Siellä on satojen tuhansien eurojen arvoista taidetta ja paljon.
Excuse, harjoittelija.
Mä oon heti mukana! Mistä aloitetaan?! Mulla on ainakin sukkahousuja, jotka voi vetää päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on arvokasta, tiedän yhden varaston Kuusisaaressa, se on museon oma. Siellä on satojen tuhansien eurojen arvoista taidetta ja paljon.
Excuse, harjoittelija.
Joo mutta ei silti vedä vertoja Lovren aarteille. Joku suomalainen Veikka Veikkonen on kännissä maalannut taulun ja pyytää siitä 10 000€.
Miten paljon vanhat maalaukset kestää sitä että ne leikkaa mattoveitsellä kehyksistä ja vetää rullalle?