Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät luutuneet käsitykset ja pinttyneet tavat joita läheisilläsi on?

Vierailija
22.03.2010 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivänkannikkaa, vaan tuoreesta leivästä leikataan ensimmäinen pala suoraan roskiin! Mahtaa sellaisilla ihmisillä olla huonot hampaat :p

muutenkin joskus leivän paras pala.=)

Vierailija
22/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoimetyksellä ja seksillä on tekemistä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takka pitää sytyttää aina maitotölkeillä

ei tarvi tunkea muuta sytyketä koko aikaa kun purkki saa liekin.

Vierailija
24/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkölaskussa pitää säästää niin, että minä saan istua puolipimeässä, mutta uusi 46 tuuman taulu-tv ei maksa yhtikäs mitään. Onneksi kesä tulossa...

muuten syo kamalassti sahkoa silloinkin kun ei ole kaytossa.

niin ei taulu-tv viekkään niin paljon kuin luulin.

Vierailija
25/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi voi hukkua matalaan rantaveteen tai että auringosta on haittaa lapsen iholle tai silmille. Ei usko vaikka kuinka perustelen. Hänen mielestään vähäinen rusketus suojaa.

Tämä on kieltämättä ärsyttävää! Tulee olo että olen itse hysteerikko, vaikka mielestäni en ole, vaan "asiallinen", sillä nuohan ovat ihan fakta-asioita, ei mielipide!

Vierailija
26/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi voi hukkua matalaan rantaveteen tai että auringosta on haittaa lapsen iholle tai silmille. Ei usko vaikka kuinka perustelen. Hänen mielestään vähäinen rusketus suojaa.

Tämä on kieltämättä ärsyttävää! Tulee olo että olen itse hysteerikko, vaikka mielestäni en ole, vaan "asiallinen", sillä nuohan ovat ihan fakta-asioita, ei mielipide!

Vierailija
27/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti lapset ovat luovempia heiman sotkuisesa kodissa

Vierailija
28/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille ei ole olemassa mitään oman maailman ulkopuolista. Ei ole kyllä appivanhemmillanikaan.

Esimerkkejä:

-mikään kauppa ei ole sunnuntaisin auki, koska sunnuntai on pyhä ja kaupat ovat silloin kiinni

-ulkomaille matkustettaessa pitää aina olla passi. Mikään muu asiakirja ei käy, sillä passi on matkustamista varten.

-kyläkaupan ulkopuolellakin voi aivan hyvin maksaa miehen tai sukulaisen tai naapurin pankkikortilla. Kun sanoo vaan että on nyt tällä kertaa lainannut sitä naapurinsa korttia. Sama pätee pankissa, kertoo vain kenen tililtä haluaa nostaa rahaa, niin täti katsoo tilinnumeron ja antaa rahat.

-kaikki maisterit kutsutaan julkisiin virkoihin, jotka ovat ikuisia ja yleensä aina päällikkötason työpaikkoja

-ne, jotka eivät tule hyväksytyiksi edellisen kohdan mukaan, ovat mielisairaita ja hyvin hyvin poikkeuksellisia ihmisiä. Määräaikaisen työn päättyminen tarkoittaa myös väistämättä sitä että on tehnyt virheen ja saanut potkut.

Vierailija
29/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida tuota leivän kantapala-asiaa. Meillä kantapaloista tulee lähes kinaa, lapset etenkin tykkää niistä ihan hirveästi. En ymmärrä, miksi ne pitäisi heittää pois!

Vierailija
30/59 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos vauva on siro, hän ei saa tarpeeksi ravintoa.Tällöin on syytä aloittaa kiinteät (tietty vellillä ja puurolla) vaikka kolmen kuukauden iässä tai aikaisemmin. Jos vauva nukkuu huonosti, on tämä varmastikin vanhempien vika. Vauvalle ei anneta näissä tapauksissa tarpeeksi ruokaa eikä perheellä ole rutiineja." Melkein suoraan kun meijän äiteen suusta...:)

Vierailija
31/59 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikissa kasteilmoituksissa lukee: sai kasteessa nimen--. Ei se lapsi siinä kasteessa mitään nimeä saa vaan vanhemmat antaa nimen ja kastetilaisuudessa lapsi liitetään seurakuntaan. Pappikin sanoo,että kastan sinut pekka eikä,että kastan sinut Pekaksi.

Vierailija
32/59 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sit sen juopporenttu mies ryyppää sen kaikki rahat.

Vierailija
33/59 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa aina kesäisin muistutella aurinkorasvojen vaaroista. Hän on kerran joskus 60-luvulla laittanut kasvoihinsa aurinkorasvaa ja vain silloin on ihonsa polttanut.

Aivan vakaasti on sitä mieltä että nykyisetkin aurinkorasvat edesauttaa ihon palamista.

On aina ihan kauhuissaan ja pitää pitkät saarnat kun laitetaan lapsille aurinkorasvaa 0_o

Vierailija
34/59 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oikea elämä" alkaa, kun on hankittu ammatti, vakituinen työ, lapset ja on rakennettu omakotitalo pitkästä tavarasta. Se lainanmaksu on sitten sitä oikeaa elämää.

Vierailija
35/59 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabeetikot väittää että sokerin syömisestä ei ole haittaa mutta pelkäävät p. jäykkänä sokerittomien tuotteiden lisäaineita.

Vierailija
36/59 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabeetikot väittää että sokerin syömisestä ei ole haittaa mutta pelkäävät p. jäykkänä sokerittomien tuotteiden lisäaineita.

Ihan oikein. Lisäaineet ovat kaikille pahasta. Näin nykyään. On jopa arveltu osan makeutusaineista hämäävän aivoja ja nostavan turhaan insuliinin tuotantoa.

Diabeetteksen hoidossa on tärkeintä tasainen ruokailu ja verensokerin mittaaminen ja sen mukaan aterioiden kokoaminen.

Vierailija
37/59 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aurinkorasvaa käyttäviä hysteerisenä pitäville sen verran, että kaikki ei rusketu ja varjossa käynti ei riitä. Itse paloin lapsena monta kertaa kesässä. Joten kyllä, rasvataan huolella aina. Myös lapset on vaaleaihoisia ja herkkiä auringolle.

Tästä tuleekin mieleen, että auringonpalvonta ja rusketuksen ihannointi on jotenkin niin 80-lukua. Jos olen vaalea myös kesällä (kuten olenkin, kun en todellakaan tule ruskettuneen näköiseksi), niin kauhistellaan, ettenkö ole ollut ulkona ollenkaan. Lomien pääasia on hankkia rusketus, voi kääk!

Appivanhempien flunssahysteria on myös aivan ylitse muiden. Samoin äitini pelko sitä kohtaan, että jotain tapahtuu jollekin. Se on oikeassti epäluonnollista, eikä osaa nauttia elämästään.

Vierailija
38/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on sen toisen kaupan asiakas...

Vierailija
39/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo kolmas kestisvauva tällä hetkellä ja olen lopen kyllästynyt tähän aiheeseen, josta he alkavat aina jauhaa kun nähdään. Ei jaksais enää! Luulevat että kaikki aika menee vaippojen pyykkäykseen, vaikka olen miljoona kertaa oikaissut tämän luulon.

Vierailija
40/59 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivänkannikkaa, vaan tuoreesta leivästä leikataan ensimmäinen pala suoraan roskiin! Mahtaa sellaisilla ihmisillä olla huonot hampaat :p