Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa huostaanotoista varsin oudoin perustein

Vierailija
22.03.2010 |

Mikähän tuo Naantalin tapauskin mahtoi olla? Ulkopuoliset pahoinpitelivät äidin, lapsi huostaanotettiin.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/119505.html

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai likaiset astiat voi olla mikään ongelma

jos ne kuitenkin pestään ennen käyttöä???

Maito hapantuu muutamassa tunnissa lämpimässä.

Ja aivan varmasti joka kodissa on välillä vaatteita lattialla, jos on pieniä lapsia.

Ainoa ongema mielestäni tuossa kuvauksessa on kissanpissa, siis jos sitä ei siivota pissailun jälkeen."

On normaalia, että ihmisillä on tiskivuoret kotonaan.

Mutta se ei ole normaalia, että astiat on pesemättä vuoden, niissä on monen sentin homekerros, kämppä on täynnä kärpäsiä tämän johdosta. Näissä tapauksissa ei ole kyse vain tästä tiskivuoresta, nissä on sitten muutkin paikat täynnä PASKAA. Niin paljon, ettei lattialla pysty kävelemään. roskaa, paskaa, vuoden pesemättä olleita vaatteita (joita lapset sitten saattavat joutua käyttämään)

Ihanko tosi ei ole mitään ongelmaa?

koittakaa nyt tajuta, ette keneltäkään viedä lapsia sen tiskivuoren takia. Tai maitopullon, joka on ollut 2 tuntia auringossa.

Vierailija
62/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itse omalla käytöksellään ja asenteellaan saada paljon aikaan sen osalta, saako ne niitä tappouhkauksia vai ei. Viittaan kirjoittajan nr 33 viestiin. Hekin voisivat ymmärtää, että niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan, ole k..pää asiakkaallesi, niin se on sitä sulle takaisin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siivottu ja tiskattu niillä kotikäynneillä. Voimautettu vain.

Vierailija
64/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi oikeitettua uhata toisen henkeä tai sabotoida autoa vahingoitamistarkoituksessa?

33

Vierailija
65/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailit? Viivyttelit? Teit huolimattomasti töitä? Et kuunnellut? Et osannut? Veit lapsen väärin perustein? Olit huono työssäsi?

Ja ei, kaikki ne jotka ovat eri mieltä kanssasi eivät ole provoja. Sinä et ole jumala - vaikka kuinka siellä toimistossa niin luulisitte.

Vierailija
66/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt mulle saman, ja voin vannoa, että useammin kuin sulle on tehty. Mä yritin kertoa huoleni sossulle, jonka kanssa olen ollut tekemissisä valvottujen tapaamisten takia (oikeudessa määrätty lapselle isän mm. väkivaltaisuuden takia), ja hän on sitä mieltä että olen hullu. Lapsen isähän on niin fiksu ja mukava (narististi, joka todella osaa näytellä). Että niiden mielestä mua saa uhkailla yms ihan mielinmäärin, joten ok, pelataan tätä peliä niiden omilla säännöillä, joten mun mielestä niille saa tehdä saman. Ja kyllä, yleistän tätä juttua niin kauan kunnes saan toisenlaisen kokemuksen sossusta. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni heti, kun saan siihen aihetta.

Vierailija
67/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 42

Vierailija
68/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itse omalla käytöksellään ja asenteellaan saada paljon aikaan sen osalta, saako ne niitä tappouhkauksia vai ei. Viittaan kirjoittajan nr 33 viestiin. Hekin voisivat ymmärtää, että niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan, ole k..pää asiakkaallesi, niin se on sitä sulle takaisin!!

yksityiskohtia. En siis voi kertoa tappouhkauksien antajista mitään. Hieman ongelmallista puolustaa omaa näkökantaansa.

Mikäli voisin kertoa yksityiskohdat, tuskin kukaan tälläkään palstalla syyttäisi mua, vaan tuomitsisi uhkailijan. No, siihen emme saa koskaan selvyyttä.

Vierailija
69/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä "näennäisasiakkaita", joista ei voi kertoa mitään... En oikein usko, että elävät muuten kuin mielikuvituksessasi.

Vierailija
70/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan ikinä voi, nr 44!!!

t 42

Vierailija
71/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä "näennäisasiakkaita", joista ei voi kertoa mitään... En oikein usko, että elävät muuten kuin mielikuvituksessasi.

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin vaitiolovelvollisuus?

Enkä ole tuo sosiaaliviranomainen

Vierailija
72/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesuojelun sossuja koskee ehdoton vaitiolovelvollisuus. Mielestäni se ei aina ole oikein.

Ei kun opiskelemaan alalle. Saattaisi sinunkin silmät aueta.

Vierailija
73/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei ole omakotitalo. Lemu tunkee käytävälle ja naapuriasuntoihin. Mittavat siivous- ja remontiikustannukset asuntoon. Ei ole normaalia ja kertoo elämänhallinnan puutteesta.

Vierailija
74/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain hyvin kätevä kikka väittää vaikka mitä: Näin just 7-päisen hirviönkin ja kahdeksan ufoa, mutta "kun mulla on tää vaitiolovelvollisuus niin en voi kertoa enempää"...

Vierailija
75/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelua sille alalle. Mulla on perheväkivallan uhrina, tappouhkauksia saaneena äitinä, jonka lapselle on oikeudessa vuosiksi määrättynä valvotut tapaamiset isän kanssa (syitä voitte vain arvailla...) kokemusta useiden eri kuntien työntekijöistä, ja kokemusta ja näkemystä on ihan oman elämän kautta, sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Mulla voisi olla paljon annettavaa siihen työhön.

Vierailija
76/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain hyvin kätevä kikka väittää vaikka mitä: Näin just 7-päisen hirviönkin ja kahdeksan ufoa, mutta "kun mulla on tää vaitiolovelvollisuus niin en voi kertoa enempää"...

olisi kevyttä verrattuna osaan ls asiakkaista!

Toivottavasti tuota vaitiolovelvollisuutta tullaan löysentämään. Kohta loppuu nimittäin sossut. Mielestäni minulla pitäisi olla myös yhtäläinen oikeus tehdä rikosilmoitus uhkailuista, kuten muillakin kansalaisilla.

tv: parjattu sossu

Vierailija
77/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttä ryhtynyt. Vilkaisu peiliin, juttelu esimiehen kanssa yms voisi auttaa sinua tunnistamaan syyt omassa käytöksessäsi, jotka ovat johtaneet parjaamiseen. Missä kunnassa olet töissä, saako kysyä?

Vierailija
78/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kertoo paljon varmasti myös miten kohtelee muita ihmsiä, ei vain sossuja.

Vierailija
79/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka uhkaili meitä ja määrättiin laajennettuun lähestymiskieltoon. Istuimme kesäpäiviä kotona hälytyslaitteiden takana jne.

Sossun mielestä ilmoitukset piti silti käsitellä (väitettiin mm. että syötimme lapsille koiranruokaa jne.) ja niitä puitiin sitten vuosi: "Ei, me emme syötä lapsillemme koiranruokaa jne."

Ja meidän olisi pitänyt käydä jotain neuvonpitoja tämän häirikön kanssa.

Ja loppujen lopuksi saimme vielä haukut siitä, kun ilmoitusten tehtailu ei loppunut ja häirikkö alkoi häiriköidä myös sossua.

Eli se uhkailtuna oleminen, vuoden jankkaaminen aiheettomista ilmoituksista ja häirikön häiriköivä käytös oli kaikki meidän syytämme.

Tämän kohtelun jälkeen en jaksa tuntea myötätuntoa jotain ruikuttavaa sossua kohtaan...

Vierailija
80/125 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tehdä FB profiilia, koska en halua antaa itsestäni mitään tietoja julkisuuteen. Hätäkeskus tietää, että jos mun tai mieheni numerosta soitetaan 112:teen, on mahdollisesti ns. tosi kyseessä aj samalla sekunnilla lähtee poliisi paikalle. Ilman isompia kyselyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi