Olen n. toinen nainen, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
saako käsityksesi mukaan se mies sulta jotain mitä ei saa kotona? Onko se vaimo seksin suhteen estoinen? Entä vaan ruma ettei miestä kiinnosta enää? Annatko kakkosta mitä mies ei tod näk saa kotona? Onko teillä kinkyleikkejä? Mitä muuta teette yhdessä kun naitte? Oletko maistanut ykkösnaiset miehen vartalolta?
Mies 35
saako käsityksesi mukaan se mies sulta jotain mitä ei saa kotona? Onko se vaimo seksin suhteen estoinen? Entä vaan ruma ettei miestä kiinnosta enää? Annatko kakkosta mitä mies ei tod näk saa kotona? Onko teillä kinkyleikkejä? Mitä muuta teette yhdessä kun naitte? Oletko maistanut ykkösnaiset miehen vartalolta?
Mies 35
Suhteessamme ei ole kysymys seksistä. Toki mies haluaa minua myös fyysisesti ja minä häntä, mutta olemme yksinkertaisesti rakastuneet toisiimme ja haluamme yhteisen tulevaisuuden. Seksin saralla mies ei ainakaan vielä ole varmaankaan saanut mitään, mitä kotona ei saisi. Muilla osa-alueilla sitten kyllä.
ap
ok, no kai sä oot sitten henkisesti varautunut siihen ettei siitä miehestä yhdessä yössä tule yksiavioista? Oletko itse valmis jakamaan hänet tulevan kakkosen kanssa. Todennäköisyydet on kuitenkin sen puolella että hän ei pelkästään sinuun tyydy.
Oletko yleensäkin omistava tyyppi? Haluatko olla toiselle kaikki kaikessa? Jaathan hänet nytkin ykkösen kanssa?
Olet valmis uusioperheen haasteisiin? Katkeraan eksään, mulkoilevaan sukuun?perheen rikkojan rooliin?
Josko se pelkkä yhteinen aika kuitenkin riittäis..
Mies 35
jatkunut? Mitä sellaista kuviossa voisi tapahtua, jota et koskaan voisi antaa itsellesi anteeksi, etkä pystyisi elämään asian kanssa?
ok, no kai sä oot sitten henkisesti varautunut siihen ettei siitä miehestä yhdessä yössä tule yksiavioista? Oletko itse valmis jakamaan hänet tulevan kakkosen kanssa. Todennäköisyydet on kuitenkin sen puolella että hän ei pelkästään sinuun tyydy.
Oletko yleensäkin omistava tyyppi? Haluatko olla toiselle kaikki kaikessa? Jaathan hänet nytkin ykkösen kanssa?
Olet valmis uusioperheen haasteisiin? Katkeraan eksään, mulkoilevaan sukuun?perheen rikkojan rooliin?
Josko se pelkkä yhteinen aika kuitenkin riittäis..Mies 35
En ole missään nimessä valmis jakamaan miestä mahdollisen tuleva kakkosen kanssa. Se riski tietenkin on olemassa että mies rakastuu johonkin toiseen, kun kerran nytkin niin kävi. Mutta se riski on vaan hyväksyttävä, jos miehen kanssa päädymme yhteen. Ja sama pätee tietenkin toisin päin, minäkin olen varattu, joten miehen on myös oettava riski että ehkä petän sitten häntäkin. Näin se vain menee. Mutta en minä sitä ajatusta pelkää. Jos mies rakastaa toista enemmän kuin minua, niin sitten saa mennäkin.
En ole valmis perheen rikkojan rooliin. Sen takia olenkin teroittanut miehelle, ettei eroaisi minun takiani, vaan ainoastaan siksi, jos hän on tyytymätön parisuhteeseensa.
ap
Ja toivottavasti ei jatku paljon pitempään, vaan asia ratkaistaan johonkin suuntaan.
Tuo olikin hyvä kysymys, mitä en voisi antaa itselleni anteeksi. En oikeastaan tiedä. Toivon ettei suhteemme tule ilmi koskaan, sillä se satuttaisi niin paljon aviomiestäni sekä tätä miehen puolisoa. Aviomieheni pettämiestä en oikeastaan voi antaa itselleni koskaan anteeksi. Myös sen takia tuntuu todella vaikealta ajatukselta jatkaa tässä nykyisessä avioliitossani. En olisi koskaan uskonut pettäväni.
ap
muita vaurioita kuin kaksi "särkynyttä sydäntä". Rakastuminen on prosessi, jossa pää pimenee, enkä itse tekisi päätä pimentävän tunteen perusteella ratkaisua, joka vahingoittaa monen ihmisen ja ennen kaikkea pienen tytön elämää pysyvästi. Kun pääsi (ja miehen pää) selviää 1.5 - 2 vuoden kuluttua, siinä sitä sitten itketään...
suunnitelma on siis selvä. Shoppailette itsellenne siis vaan uuden elämän. Ei taida olla taas lasten onni etusijalla. Onhan se kiva että teillä on sitten kivaa. Sivullisia uhreja kun ei oteta huomioon. Se on kyllä ihan sama että miten vähän tai miten paljon puolisoitanne sattuu. Ne on aikuisia ihmisiä, vaikka nyt luenkin rivien välistä että kaikki osapuolet tuntee toisensa, eli ootte samassa ystäväpiirissä. Kovin heppoiselle kuulostaa vaan se onni mitä voitte tuosta saavuttaa. Sanoisin että kolme vuotta kestää uusioperhe-helvetti ja sit on taas uusi kierros.
Miten käyttäydyt tällä hetkellä aviomiehesi kanssa,pystytkö läheisyyteen ja seksiin hänen kanssa,miltä se tuntuu?
en kyllä syyttelisi ap:tä ainakaan tuon salarakkaan perhekuvioista. MUTTA en pysty kyllä ymmärtämään miten joku alentuu olemaan toinen nainen. Ja niitähän on paljon.
Onkohan se "kilpailuvietti" syynä tähän? Halutaan voittaa toiselta jotain pois? Vaikka todellisuudessahan harva mies edes on jättämässä kumppaniaan, kunhan nyt pelleilee siinä sivussa.
Onko sinullekin ap sanottu, että vaimo ei anna koskaan seksiä ja yhteys vaimoon puuttuu.Eroa on kovasti mietitty jo ennen sinua, mutta päätöksen pitää vielä kypsyä? Nämä on se masat löpinät joka ukkomiehellä. Ai niin ja seksi on tietysti tosi paljon parempaa sinun kanssasi :) heh Jos nämä kaikki asiat todellisuudessa pitäisivät paikkansa,eivätkä olisi vaan ukkomiehen tapa saada pesää, niin luletko, että eivät olisi jo eronneet vaimonsa kassa? Yleinsä se tilanne kotona on täysin eri kuin mitä rakastajattarelle selitetään.
Tätä löpinää isäniki puhui rakastajattarelleen vaikka sai seksiä runsaasti kotonakin (joo, mun ei pitäisi tietää moisesta mutta äidin terapeuttina olen ollut). Muuttui aneemisesta kotona nyhjöttäjästä aktiiviseksi ja reippaaksi.
Mutta kumma kyllä, kun aikaa oli kulunut, niin samaksi äijäksi se kuitenkin palautui. Eikä uusi nainen sitä enää sitten jaksanutkaan katsella. Muistoja vain olivat ne kauniit puheet isäni suusta. Tulinen, intohimoinen ja pyyteetön rakkaus muuttuikin tavanomaiseksi ja tylsäksi arjeksi. Ja nyt isäni on yksin ja katkera...ja äitini myös :(
en kyllä syyttelisi ap:tä ainakaan tuon salarakkaan perhekuvioista. MUTTA en pysty kyllä ymmärtämään miten joku alentuu olemaan toinen nainen. Ja niitähän on paljon. Onkohan se "kilpailuvietti" syynä tähän? Halutaan voittaa toiselta jotain pois? Vaikka todellisuudessahan harva mies edes on jättämässä kumppaniaan, kunhan nyt pelleilee siinä sivussa. Onko sinullekin ap sanottu, että vaimo ei anna koskaan seksiä ja yhteys vaimoon puuttuu.Eroa on kovasti mietitty jo ennen sinua, mutta päätöksen pitää vielä kypsyä? Nämä on se masat löpinät joka ukkomiehellä. Ai niin ja seksi on tietysti tosi paljon parempaa sinun kanssasi :) heh Jos nämä kaikki asiat todellisuudessa pitäisivät paikkansa,eivätkä olisi vaan ukkomiehen tapa saada pesää, niin luletko, että eivät olisi jo eronneet vaimonsa kassa? Yleinsä se tilanne kotona on täysin eri kuin mitä rakastajattarelle selitetään.
en kyllä syyttelisi ap:tä ainakaan tuon salarakkaan perhekuvioista. MUTTA en pysty kyllä ymmärtämään miten joku alentuu olemaan toinen nainen. Ja niitähän on paljon.
Onkohan se "kilpailuvietti" syynä tähän? Halutaan voittaa toiselta jotain pois? Vaikka todellisuudessahan harva mies edes on jättämässä kumppaniaan, kunhan nyt pelleilee siinä sivussa.Onko sinullekin ap sanottu, että vaimo ei anna koskaan seksiä ja yhteys vaimoon puuttuu.Eroa on kovasti mietitty jo ennen sinua, mutta päätöksen pitää vielä kypsyä? Nämä on se masat löpinät joka ukkomiehellä. Ai niin ja seksi on tietysti tosi paljon parempaa sinun kanssasi :) heh Jos nämä kaikki asiat todellisuudessa pitäisivät paikkansa,eivätkä olisi vaan ukkomiehen tapa saada pesää, niin luletko, että eivät olisi jo eronneet vaimonsa kassa? Yleinsä se tilanne kotona on täysin eri kuin mitä rakastajattarelle selitetään.
ja nautinkin siitä, mutta muu läheisyys tuntuu todella vaikealta.
En ole puhunut tuon miehen kanssa mitään hänen ja puolisonsa välisestä seksistä. En tiedä kuinka usein sitä on ja kuinka nautinnollista. Tällä hetkellä se olen itseasiassa minä, joka kypsyttelee päätöstä, mies olisi valmis eroamaan puolisostaan. Mies ei halua minulta "pesää", tai toki haluaa, mutta se ei ole suhteemme pointti. Sen tiedän satavarmasti.
Minulla ei ole kilpailuvietti syynä, minusta tilanne on kamala. En haluaisi olla "kakkonen" enkä varastaa miestä. Sen takia olenkin sanonut miehelle, että harkitsee todella tarkkaan eroa, ettei se johdu vain minusta. Ja näin pyrin itsekin toimimaan oman parisuhteeni tiimoilta. En halua erota vain toisen miehen takia, mutta uusi suhde on saanut miettimään ja analysoimaan omaa avioliittoakin. onko asiat tosiaan niin hyvin kuin toivoisin.
ap
sillä olet ajautunut pettämisen tielle..eroa,miehesi ei ansaitse sinua!
jos rakastaa aidosti ja syvästi,ei voi koskaan pettää rakastaan.
tuomitaan tällaiset tilanteet. Miten sitten saavat alkunsa ne kaikki uusioperheet, joita täällä vilisee? On sinun. minun ja meidän lapset, tuskin kaikki ovat leskiä. eikä niiden kaikkien avioerolasten elämä automaattisesti pilalle mene.
Tällaisesta ne uudet suhteet alkavat tai sitten koko homma kuihtuu kasaan.
Itsekin samanlaista tilannetta harkitseva
Sinulla on kurja tilanne. On täysin inhimillistä ihastua toiseen henkilöön, kun oma parisuhde muuttuu arkiseksi. Mutta varmasti järjenihmisenä ymmärrät, että harva asia paranee vaihtamalla. Kuten moni muukin on täällä sanonut, uusi parisuhteesi tähän mieheen muuttaa väistämättä tavalliseksi ja jopa tylsäksi jossain vaiheessa. Ei ole olemassakaan parisuhdetta, joka olisi yhtä huumaa ja täysin tyydyttävä vuosienkin jälkeen.
Rakastumisen huumassa on kyse hetkellisesti mielenhäiriöstä, pakkomieleteestä ja se ei voi kestää pitkään - tämä on tutkittu asia. Ja samalla tavalla kuin muissakin pakkomielteissä ihminen muuttuu itsekkääksi. Ihminen on itsekkäimmillään rakastuneena - ajattelee ja puhuu rakastetustaan koko ajan ja pyrkii tekemään mitä vain saadakseen sen piikin mitä rakastetun näkeminen, koskettaminen, omistaminen aiheuttaa. Runoilijat eivät turhaan vertaa rakastumisen tunnetta huumeeseen.
Kysymys onkin, pystytkö pistämään tunteet syrjään hetkeksi ja miettimään tilannettasi järjellä? Onko järkevää olla toinen nainen ja kenties rikkoa kaksi perhettä? Voisitko kuvitella yrittäväsi uudestaan oman aviomiehesi kanssa?
Rakastumisen tunne on täysin inhimillistä, eikä sitä voi estää. Mutta omia tekojaan pystyy jokainen ohjaamaan.
Ei saisi aloittaa uutta suhdetta ennkuin vanha on lopetettu ja käsitelty.
Sen jälkeen ei joutuisi niin moni viaton kärsimään eikä olemaan katkera.
jos jollain olisi kysyttävää. Tiedän olevani toinen, meitä ei ole enempää. Tilanne on kamala, en ikinä olisi uskonut tällaiseen joutuvani.
Olen itse naimisissa, lapsia minulla ei ole, miehellä on yksi.
Rakastan miestä sydämeni pohjasta, hän myös minua.
ap
Vaimo varmaan tietää olevansa ainut, ja sinä hömppeli luulet, että vain Sinulle puhutaan totta. Aikamoista herkkäuskoisuutta ja lapsellisuutta.
Vielä parempaa, että olet naimisissa. Miksiköhän et ajattele, että olet ns. petollinen vaimo, vaan että olet ensisijaisesti toinen nainen? Kuulostaako se sinusta jännemmältä?
Ja tilanteeseen olet itse hakeutunut, sekin kannattaisi myöntää.
Sinulla on kurja tilanne. On täysin inhimillistä ihastua toiseen henkilöön, kun oma parisuhde muuttuu arkiseksi. Mutta varmasti järjenihmisenä ymmärrät, että harva asia paranee vaihtamalla. Kuten moni muukin on täällä sanonut, uusi parisuhteesi tähän mieheen muuttaa väistämättä tavalliseksi ja jopa tylsäksi jossain vaiheessa. Ei ole olemassakaan parisuhdetta, joka olisi yhtä huumaa ja täysin tyydyttävä vuosienkin jälkeen.
Rakastumisen huumassa on kyse hetkellisesti mielenhäiriöstä, pakkomieleteestä ja se ei voi kestää pitkään - tämä on tutkittu asia. Ja samalla tavalla kuin muissakin pakkomielteissä ihminen muuttuu itsekkääksi. Ihminen on itsekkäimmillään rakastuneena - ajattelee ja puhuu rakastetustaan koko ajan ja pyrkii tekemään mitä vain saadakseen sen piikin mitä rakastetun näkeminen, koskettaminen, omistaminen aiheuttaa. Runoilijat eivät turhaan vertaa rakastumisen tunnetta huumeeseen.
Kysymys onkin, pystytkö pistämään tunteet syrjään hetkeksi ja miettimään tilannettasi järjellä? Onko järkevää olla toinen nainen ja kenties rikkoa kaksi perhettä? Voisitko kuvitella yrittäväsi uudestaan oman aviomiehesi kanssa?
Rakastumisen tunne on täysin inhimillistä, eikä sitä voi estää. Mutta omia tekojaan pystyy jokainen ohjaamaan.
ja kirjoitit todellakin asiaa. Minun kohdallani vain on niin, että se parisuhteen arkipäiväistyminen ei pelota. En siis olisi ikinä vaihtamassa miestäni vain rakkauden puuskassa. Minulla on hyvä aviomies, mutta olemme muutamalla ratkaisevalla tavalla hyvin erilaisia. Näistä syistä olen harkinnut eroa jo aiemmin, mutta aina yrittänyt ja halunnut saada parisuhteen kuitenkin toimimaan. Mieheni ai halua erota, mutta hän ei ole myöskään valmis suuriin kompromisseihin.
Järjellä mietittynä tämä uusi mies olisi minulle sopivampi kumppani kuin nykyinen aviomieheni. Mutta meillä on mieheni kanssa pitkä historia, ajatuskin erosta tuntuu todella vaikealta. ja kaikki se luopuminen, mikä siitä seuraa.
ap
tuomitaan tällaiset tilanteet. Miten sitten saavat alkunsa ne kaikki uusioperheet, joita täällä vilisee?
Tällaisesta ne uudet suhteet alkavat tai sitten koko homma kuihtuu kasaan.
Itsekin samanlaista tilannetta harkitseva
Sinä tässä olet aika karmaiseva.
Ai miten uusioperheet syntyvät? No, vaikkapa siten, että erotaan edellisestä ja aloitetaan sen jälkeen suhde uuden kanssa. Oliko tämä sinulle ihan uudenlainen näkökulma?
Pitäisikö sinun käydä asiantuntijan kanssa keskustelemassa, koska olet selvästikin aika hakoteillä arvojesi kanssa etkä ymmärrä, miten ihmisiä kuuluu kohdella.
Todella huonot välit oli noin 15 vuotta. Olin tälle uudelle naiselle piikki lihassa monin tavoin. Nyt ollaan jo paremmissa väleissä, mutta tosiaan 15 vuotta oli enemmän tai vähemmän taistelua.
Isäni siis petti äitiäni ja jäi kiinni.