Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistä paremmaksi...äiti, jolla 4 lasta, kaikki eri miehille

Vierailija
20.03.2010 |

ja ollut naimisissaa kahdesti, kumoikaan aviomiehistä ei ole yhdenkään lapsen isä!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä hävisin. Viisi lasta,kolme isää.

Vierailija
22/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle oli varmasti järkytys saada tietää noista muista, lukuisista naisista ja lapsista. Tunnut niin tervejärkiseltä ja topakalta naiselta, että se tieto ei sinun maailmaasi kaada, vai mitä? Moni olisi varmaan saanut hermoromahduksen tuon tiedon jälkeen.

Tsemppiä sinulle ja lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle oli varmasti järkytys saada tietää noista muista, lukuisista naisista ja lapsista. Tunnut niin tervejärkiseltä ja topakalta naiselta, että se tieto ei sinun maailmaasi kaada, vai mitä? Moni olisi varmaan saanut hermoromahduksen tuon tiedon jälkeen.

Tsemppiä sinulle ja lapsillesi!

Järkytys oli todellakin aika järkky, oli toisesta lapsestamme 6kk raskaana kun vyyhti alkoi purkautumaan. Suhteemme oli jo silloin huonolla kantilla, viimeinen niitti oli että hän kävi lyömään kun mulla paloi hermo kun sain tietää koko porukasta. Miehen äiti tietysti tiesi kaikista näistä lapsista, kuvia oli hänen seinät täynnä, mulle aina sanottu että kuvat olivat serkkujen lapsia ja sukulaisia. Lopulta myönsivät koko sopan. Lyömisen jälkeen minä pistin ukon pihalle ja lopulta muutimme suomeen.

Kyllä se aikansa otti että tulin sinut asian kanssa. He, eli muut naiset ja lapset tulevat kuitenkin olemaan täysin ventovieraita ihmisiä meille. Nyt elämä menee kivasti, ollaan lasten kanssa kolmestaan kotoisassa suomessa!! Jes! :)

Vierailija
24/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samalle miehelle :D

Vierailija
25/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu! Sinä kyllä pärjäät!

Sinusta on kääntämään vaikeus menestykseksi. Moni saisi ottaa mallia sinusta niin ihan tavan suomalaiset kuin monikulttuuriset perheet, joissa samankaltainen tilanne!

Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Vierailija
26/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailin karibialla Barbadoksella muutaman viikon. Siellä on tapana, että naiset asuvat kaksin ystävänsä kanssa ja samassa talossa asuvat heidän lapsensa. Ei siis mitään lesboja, vaan lapset on tehty miesten kanssa, joiden ei vaan siellä ole tapana pitää huolta perheestä.

Ihan erittäin yleinen tapa siellä. Ei siellä ole perheitä juuri lainkaan. Asuvat sellaisissa siirtolapuutarhamökin kokoisissa ja näköisissä taloissa.

(Kauhistuttu, kun yksi suomalainen nuori nainen oli samalla matkalla ja se oli tullut rakastaan katsomaan toista kertaa karibialle. Oli niin rakastunut. Toivottavasti ymmärsi faktat. Kuulin seinän läpi, miten hän oli valtavan rakastunut. Heillä ei ollut varaa kuin viikon matkaan. Oli kaverinsa ottanut mukaan matkalle.)

Vierailija
27/52 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

appeni äidillä on neljä lasta, joilla on kolme tai neljä eri isää.

Nämä au-lapset ovat kovasti kärsineet lapsina. 2 oli lastenkodissa, yhden otti tuttavasinkku hoitoonsa ja appeni piti äiti. (Jäi kuitenkin lapsena täysorvoksi, kun äitinsä ei viitsinyt mennä hoidattamaan tubiaan ajoissa, vaikka muut neuvoivat. Ties kelle sitäkin levitti.) Appi oli sitten hyljeksittynä äpäränä sukulaistensa "hoivissa".

Vierailija
28/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 antanut pois. Ei ole ikinä ollut naimisissa. En tiedä mikä on tän hetkinen tilannne, 4 vuoteen en ole nähnyt naista mutta silloin oli noin. Asuu/asui itä-helsingissä ja äidin nimi alkoi u-kirjaimella.

Vierailija
29/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pääse tän listan kärkeeen. Olen kahden lapsen äiti, mulla on poika ja tyttö, molemmat eri isille!!

Vierailija
30/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän äidin jolla on viisi lasta neljän miehen kanssa. Mielestäni jotenki ällöttävää ja säälittää ne lapset :(

Vierailija
31/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eri miehille, ja joka asuu miehen kanssa, joka kuvittelee olevansa kolmen isä, mutta ei ole oikeasti yhdenkään.

Vierailija
32/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet neekereitä.

Pulla on taas uunissa, sillä viides tulossa ja ylläri, että taas eri mies mutta sen verran samaa rataa, että nekru tämäkin.

en ymmärrä en ja vielä ihan avoimesti kertoo tästä.

Hetken aina asuu näitten miesten kanssa ja sitten onkin jotain, että erotaan mutta lapsi jo kuitekin tehty tai tulossa.

Vierailija
33/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tooooosi pienellä ikäerolla. Molemmat miehet ovat mustia mutta eri maista.

Vierailija
34/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä miten ydinperheelliset ihmiset kuvittelevat olevansa oikeutettuja jeesustelemaan toisten ihmisten tapaa elää ja olla. Siis että jos nyt ei satu olemaan se onnellinen (?) tilanne, että on se oma talo, mies ja kaksi lasta -luonnollisesti juuri tälle miehelle-, niin asiat on jotenkin huonommin kuin muilla ja sehän sitten jo riittääkin syyksi taivastella?!

Ja kyllä, itselläni on kaksi lasta, kahdelle eri miehelle, kummankaan lapsen isä ei ole läsnä lapsilleen, eikä missään tekemisissä kanssani. Eli jos kolmannen haluaisin, olisi se sitten väkisinkin vielä eri isälle (näin ei kyllä tule tapahtumaan...). No niin, ristiinnaulitkaa ja naurakaa...

Tai sitten, kuvitelkaa omalle kohdallenne. Esikoisen isä oli elämäni rakkaus, meillä oli pitkä ja ihana suhde ja olimme asuneet avoliitossa 6 vuotta kun tulin raskaaksi. Ja puolitoista kuukautta positiivisen testin jälkeen lapsen isä kuoli tapaturmaisesti.

Toisen isä olikin sitten ensimmäinen suhteeni tämän esikoisen isän jälkeen. Ihana mies hänkin. Seurustelimme pari vuotta, asuimme yhdessä ja kaikki oli hyvin... Kunnes huomasin olevani raskaana (en ollut halunnut lapsia, ja mies tiesi sen..). Mies muuttui kuin silmissä, alkoi juomaan ja humalassa oli todella agressiivinen. Täysi vastakohta sille miehelle jonka kanssa olin reilun kaksi vuotta seurustellut. Olin suhteen alusta asti ollut otettu siitä miten hienosti mies otti esikoiseni huomioon, ja tiesin että hän halusi omiakin lapsia. Hän kuitenkin tiesi, että minulla oli liian tuoreessa muistissa esikoisen rankkaakin rankempi vauva-aika (surin entistä miestäni ja hoidin koliikkivauvaa..). Ihmettelin suuresti raskautta, minulta oli vähän aiemmin poistettu kierukka ja olin aloittanut minipillerit jotka eivät kuitekaan sopineet, ja olin päättänyt palata kierukkaan. Sen välin kun odotin uuden kierukan laittoa, käytimme kondomia...

Kuitenkin, olin siis taas raskaana. Ja vaikka en millään muotoa vastusta aborttia, koen että siihen tarvitaan muukin syy, kuin pelkkä myöhästynyt ehkäisy.. Eli päätin pitää lapsen.

Eipä mennyt aikaakaan, kun mies kännipäissään pahoinpiteli minut, remontoi koko asuntomme uuteen uskoon ja kaiken päälle avautui kertoen, että oli usein tahallaan tehnyt kondomeihin reikiä, pari kertaa ottanut kondomin pois kesken yhdynnän jne... minä tietysti en sinisilmäisenä ollut huomannut mitään.

Erosin miehestä. Myöhemmin keskustelimme asiasta puolijärkevään sävyyn, ja hän pyysi anteeksi, käytöksensä johtui kuulemma siitä että hän halusi oman lapsen, hän koki minun esikoiseni jollain tavalla uhkana suhteellemme ja kertoipa tosiaan että hänellä oli usein ajatuksia satuttaa lastani. Mitään ei kuitenkaan onneksi ehtinyt tehdä.

Nykyään olen siis näiden kahden lapsen yksinhuoltaja, koskaan, ikinä enää en lähde suhteeseen miehen kanssa. Olen onnellinen nyt näin, vaikka tietysti välillä ajattelen, miten asiat voisivat olla jos olisin saanut pitää esikoiseni isän luonani.. Nuoremman lapsen isä on nykyään täysi alkoholisti, en ole kieltänyt häntä olemasta tekemisissä lapsensa kanssa, mutta tapaamiset ovat valvottuja (hänhän tosiaan uhkasi vahingoittaa esikoistani) ja hän harvoin edes on siinä kunnossa että voisi lastaan tavata. Eikä häntä nykyään edes kiinnosta paljoakaan. Pullo vei siis voiton kauan kaivatusta lapsesta..

Toivon, että lapseni eivät aikanaan koe jääneensä paljosta paitsi, kun joutuvat elämään ilman isää. Minulla on maailman ihanimmat vanhemmat, ja oma isäni on lapsieni "isähahmo", se luotettava miespuolinen aikuinen ihminen. Aika yksin näyttää, mihin elämä vie.

Anteeksi vuodatukseni, halusin vain tuoda esille sen pointin, että kaikki ei ole niin mustavalkoista, ei kaikki naiset juoksentele tuolla housut nilkoissa jokaisen tapaamansa miehen perässä...

Vierailija
35/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän täysin tilanteesi ja varmasti kaikki muutkin ymmärtävät! Kuolema tai väkivaltainen puoliso on ihan eri asia, kuin yhdenillan suhde mistä syntyy joka kerta yksi lapsi eri isälle! Voimia sinulle!

Vierailija
36/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialaisilla ja afrikkalaisilla miehillähän on tietynlainen stereotyyppinen maine, että siittävät lapsia eri naisille eivätkä ota niistä vastuuta. Mikä on oma kokemuksesi - perustuuko tämä stereotypia todellisuuteen vai onko lastesi isä vain poikkava yksilö?

Juu, lasteni isä on todellakin karibialainen ja tuo stereotypia on valitettavasti ainakin karibialaisten kohdalla yllättävänkin paikkaansa pitävää :(

Tottakai ihaniakin miehiä varmaan on, sitä en missään nimessä kiistä, mutta kai se aika yleistä on näin. Ja sama peli toimii sitten myös naisten kanssa, eli mukuloita lykätään kenelle sattuu.

Karibialla en ole asunut (englannissa vuosi tolkulla)mutta miehen perheen ja tuttavien kautta (ja muutenkin) ollut tekemisissä monien monien karibialaisten kanssa ja tilanne näyttää olevan sama vähän joka porukassa.

Vierailija
37/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen molempien yh. Voin vaan kuvitella mitä mustakin puhutaan selän takana....

Vierailija
38/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 poikaa 7v ikäerolla 2 eri miehen kanssa, ja nyt seurustelen uuden kumppanin kanssa. Varmasti saamme yhdessä joskus lapsen, mutta sitä ennen toivoisin että oltaisiin naimisissa koska tää mies on SE mies. (eka lapsi 10v sitten ex-kihlauksesta, toka 3v sitten yllärinä tapailusuhteesta ja mies ei halunnut jatkaa kun lapsi ilmoitti tulostaan, ja nyt uusi kumppani joka tuli elämääni kuopuksen synnyttyä.)

Että sit olis 3 lasta kolmen eri miehen kanssa, enkä siltikään olis kärjessä.

Vierailija
39/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mul 4 lasta,3 iskää:D yks isä kuollu,yks löys uuden akan ja yks on viel kuviois:D

tiiän muijan kenel 8 lasta ja kaikil eri isä,mut so what??

Vierailija
40/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tuo kyseinen henkilö..

2 antanut pois. Ei ole ikinä ollut naimisissa. En tiedä mikä on tän hetkinen tilannne, 4 vuoteen en ole nähnyt naista mutta silloin oli noin. Asuu/asui itä-helsingissä ja äidin nimi alkoi u-kirjaimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi