Pistä paremmaksi...äiti, jolla 4 lasta, kaikki eri miehille
ja ollut naimisissaa kahdesti, kumoikaan aviomiehistä ei ole yhdenkään lapsen isä!
Kommentit (52)
Meillä kaikilla eri isät. Olen asian työstänyt sitä aikani hävettyäni. Elämä ei aina mene kuten haluaisi.
Aika surullista luettavaa teidän tekstit. Mitä kehuskeltavaa on tollasilla asioilla. Lapsia 3 eri miehen kanssa, 3kertaa naimisissa lapset ei kuitenkaan näiden miesten kanssa. Lisäksi nykyisellä miehellä lapsia 5 eri naisen kanssa 5 eri maassa jne..
4xäiti ja naimisissa lasten isän kanssa ja onnellinen tästä asetelmasta. Täydellistä ei meidänkään elämä ole. Enkä ole täydellinen äiti, enkä puoliso. Mutta jotain sentään on paremmin mitä teillä monella..Tai kai tämäkin on katsojan silmissä.. =/
Ymmärrän että aina ei elmämä mene kuten ajattelee, ero tulee ja löydetään uusi puoliso jne.. NÄin voi käydä myös minulle =)
Kaksi vanhinta asuivat isiensä luona, kolme nuorinta äidillään viime tietojeni mukaan.
Mun lasten isällä on lapsia 14 eri naisen kanssa pitkin englantia, karibiaa, jenkkejä ja nyt sitten suomessakin yksi. Meillä siis kaksi lasta, muilla akoilla 1-3 per lärvi. Kenestäkään hän ei huolehdi ja kenenkään kanssa hän ei ole naimisissa.
Enkä tiennyt näistä lapsista siis ennen kuin oli "liian myöhäistä".
Ja neljä kertaa ollut myös aviossa.Viimisiä häitä saimme itse olla todistamassa, ja morsian totesi että "kyllä niin jännittää"... joopa joo, luulis olevan tuttua touhua noin monen kerran jälkeen. Ja erohan siitäkin liitosta lopulta tuli.
Mun lasten isällä on lapsia 14 eri naisen kanssa pitkin englantia, karibiaa, jenkkejä ja nyt sitten suomessakin yksi. Meillä siis kaksi lasta, muilla akoilla 1-3 per lärvi. Kenestäkään hän ei huolehdi ja kenenkään kanssa hän ei ole naimisissa. Enkä tiennyt näistä lapsista siis ennen kuin oli "liian myöhäistä".
Mun lasten isällä on lapsia 14 eri naisen kanssa pitkin englantia, karibiaa, jenkkejä ja nyt sitten suomessakin yksi. Meillä siis kaksi lasta, muilla akoilla 1-3 per lärvi. Kenestäkään hän ei huolehdi ja kenenkään kanssa hän ei ole naimisissa. Enkä tiennyt näistä lapsista siis ennen kuin oli "liian myöhäistä".
Tarkoitin tuolla yhdellä, siis itseäni, että on nyt sitten yksi nainen myös suomessa (tai mistäs mä tiedän vaikka ois kuin monta!). Molemmat lapset ovat täällä, nukkuvat onnellisina sängyissään :)
Karibialaisilla ja afrikkalaisilla miehillähän on tietynlainen stereotyyppinen maine, että siittävät lapsia eri naisille eivätkä ota niistä vastuuta. Mikä on oma kokemuksesi - perustuuko tämä stereotypia todellisuuteen vai onko lastesi isä vain poikkava yksilö?
eikös hänelläkin ollut lapsia eri miehille?
Mulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Molemmat tehty random tyypin kanssa, mutta kumpaakaan lasta en kadu. Isät ovat mukana lasten elämässä enemmän ja vähemmän. Jatkossa aion saada vielä pari lasta lisää.
Tyypillä ei niin väliä, koska en aio parisuhteeseen. Avioliitto ja uskollinen parisuhde on instituutiona nykyään lähes kuollut. Minä uskon biologiseen viettiin, jossa nainen haluaa tulla raskaaksi ja hoivata lapsiaan ja mies haluaa päästä pukille - ei lasten takia, vaan seksin takia. Kas näin, kaikilla on mukavaa. Isi käy vain vierailulla ja toimii silloin tällöin lapsenvahtina. Toki isi saa myös enemmän vastuuta jos haluaa.
Kivittäkää vaan. Aion jatkossakin tuulettaa meidän muka sekularisoituneen kansan perus kristillistä kulttuuria.
eri isille, enkä yhdessä kummankaan kanssa. Tilanteeni aika paljon saman kaltainen kuin 25 kirjoittajalla. Tiedän kyllä että asia on eri tällaisissa tapauksissa kuin niissä joissa nainen tekee 8 lasta eri isille yhden yön suhteista, mutta alappa sitten omaa tilannettasi jokaiselle jeesustelijalle selittämään... tuskin kukaan haluaa puolitutuille alkaa selvittämään kuinka toinen mies yritti tappaa sinut ja lapsesi eikä siksi ole enää miehesi.
täytyy vaan tyytyä juoruihin miksi lapsillasi on eri isät.