Vitutti kerran kun mies sano että 90 % työpaikkansa miehistä oli kehunut Angelina Jolieta
siis sen suuta. (kun olivat jostain syystä? leffaa työpaikassa katsoneet). En uskonut miestä ja kyselin joiltakin miehiltä mielipidettä Angeliinan ulkonäöstä, moni ei tykännyt. (Tiedän kyllä että jotkut tykkää paljonkin). Mies varmasti itse tykkäsi Angeliinan suusta, mutta ei vaan myöntänyt minulle (sanoi jopa minulle, että hän ei tykkää Angeliinan ulkonäöstä, mutta toiselle henkilölle kehuikin.)
Kommentit (30)
on sellainen asia, mikä on monien mielestä seksikkään näköiset. Onneksi itse omistan sellaiset.... AJ on kyllä munkin mielestä kaunis.
ap
ap sua vituttaa jos miehet kehuvat Angelinaa kauniiksi??? Kyllä siinä kuule kääntyisi päät jos se kävelisi Espalla... Kyllä täytyy olla huono itsetunto jos tuollainen vituttaa. Mua ei ainakaan vituta, jos mieheni kehuu kauniita naisia (vaikka kehuukin enemmän mua kuin muita). Kyllä mäkin sanon, jos mielestäni joku mies on komea.
on sellainen asia, mikä on monien mielestä seksikkään näköiset. Onneksi itse omistan sellaiset.... AJ on kyllä munkin mielestä kaunis.
ap
noita paksuja huuliasi AP, niin ei miehesi himoitsisi Angelieta....
ap
noita paksuja huuliasi AP, niin ei miehesi himoitsisi Angelieta....
ap
mennyt kyselemään. Mahtaa miestäsi hävettää!
;) ap (ihan sama loppujen lopuksi)
Pääsee siis muutenkin elämässään helpommalla kuin yksösten äiti ja sit sillä on vielä jonkun mielesät sensuelli suu!
Pääsee siis muutenkin elämässään helpommalla kuin yksösten äiti ja sit sillä on vielä jonkun mielesät sensuelli suu!
myös hoitajia? ap
Ap:lla taitaa itsellään olla pakkomielle angeliinaan, jaksaa vaan jankata ja jankata...
t.mamma 35v