Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitutti kerran kun mies sano että 90 % työpaikkansa miehistä oli kehunut Angelina Jolieta

Vierailija
19.03.2010 |

siis sen suuta. (kun olivat jostain syystä? leffaa työpaikassa katsoneet). En uskonut miestä ja kyselin joiltakin miehiltä mielipidettä Angeliinan ulkonäöstä, moni ei tykännyt. (Tiedän kyllä että jotkut tykkää paljonkin). Mies varmasti itse tykkäsi Angeliinan suusta, mutta ei vaan myöntänyt minulle (sanoi jopa minulle, että hän ei tykkää Angeliinan ulkonäöstä, mutta toiselle henkilölle kehuikin.)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mamma 35v

Vierailija
22/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen asia, mikä on monien mielestä seksikkään näköiset. Onneksi itse omistan sellaiset.... AJ on kyllä munkin mielestä kaunis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sua vituttaa jos miehet kehuvat Angelinaa kauniiksi??? Kyllä siinä kuule kääntyisi päät jos se kävelisi Espalla... Kyllä täytyy olla huono itsetunto jos tuollainen vituttaa. Mua ei ainakaan vituta, jos mieheni kehuu kauniita naisia (vaikka kehuukin enemmän mua kuin muita). Kyllä mäkin sanon, jos mielestäni joku mies on komea.

Vierailija
24/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen asia, mikä on monien mielestä seksikkään näköiset. Onneksi itse omistan sellaiset.... AJ on kyllä munkin mielestä kaunis.

ap

noita paksuja huuliasi AP, niin ei miehesi himoitsisi Angelieta....

Vierailija
25/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

noita paksuja huuliasi AP, niin ei miehesi himoitsisi Angelieta....

ap

Vierailija
26/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt kyselemään. Mahtaa miestäsi hävettää!

Vierailija
27/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) ap (ihan sama loppujen lopuksi)

Vierailija
28/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee siis muutenkin elämässään helpommalla kuin yksösten äiti ja sit sillä on vielä jonkun mielesät sensuelli suu!

Vierailija
29/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee siis muutenkin elämässään helpommalla kuin yksösten äiti ja sit sillä on vielä jonkun mielesät sensuelli suu!

myös hoitajia? ap

Vierailija
30/30 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa itsellään olla pakkomielle angeliinaan, jaksaa vaan jankata ja jankata...