Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että oli ihana sulhanen Satuhäissä!

Vierailija
18.03.2010 |

Niin suloinen ja symppiksen oloinen. Ja seksikäs!

Nam! Haluu sellaisen!

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli. Tosi namu :)

Vierailija
2/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakuu täällä pian vauvan syntymän jälkeen miten äijä liihottaa ties missä ja yksin saa kotona raataa. Oli se vaan niin hurmaava renttu ennen lapsia, mutta muuttui kaljottelevaksi siaksi papin aamenen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakuu täällä pian vauvan syntymän jälkeen miten äijä liihottaa ties missä ja yksin saa kotona raataa. Oli se vaan niin hurmaava renttu ennen lapsia, mutta muuttui kaljottelevaksi siaksi papin aamenen jälkeen.

Vierailija
4/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että sulhanen ei todellakaan ollut millään muoto KOMEA. Toisaalta olivat luultavasti toisilleen sopiva pari. Mies kyllä kommentoi parisuhdettaan siihen tyyliin, kuin olisivat olleet yhdessä jo pitempäänkin ja tosiasiassa olivat olleet vasta puoli vuotta.

Vierailija
5/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tähän tai tuohon toiseen ketjuun.

Itse olen akateemisesti koulutettu nainen ja en voisi kuvitella tuota miestä itselleni tai kenellekään lähipiirissäni, jossa kaikki naiset akateemisesti koulutettuja. Ja myös miehet korkeasti koulutettuja, yllättäin ;)

Vierailija
6/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies oli ihana.

Vierailija
7/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateemisesti koulutettu nainen ja en voisi kuvitella tuota miestä itselleni tai kenellekään lähipiirissäni, jossa kaikki naiset akateemisesti koulutettuja. Ja myös miehet korkeasti koulutettuja, yllättäin ;)

akateemisesti koulutettu enkä koskaan voisi kuvitella rinnalleni muuta kuin tuon sulhasen kaltaisen miehen. En voi sietää akateemisia miehiä!

Vierailija
8/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja.

ap

Vierailija
9/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ämmähän oli ulkonäöltään kuin petolinnun perse, ilman meikkejä. nimittäin. sit kun häät koitti. niin raskaasti turkoosia virolaishuora-make-uppia peliin.

Vierailija
10/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi äidit on ihania :)

Vierailija
11/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun makua ja vielä sexy kiltti päällä.

Vierailija
12/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä oli tosiaan hyvin symppistä, kun siinä yhdessä kohtaa tämän miehen tuleva morsian lähti tyttärensä kanssa johonkin (ostoksille?) niin tämä mies otti ensin kädestä morsiantaan ja pussasi ja sitten teki saman sille morsiamen tyttärelle (pussasi poskelle). Jotenkin suloista ja isällistä, vaikkei tytön oikea isä ollutkaan :)

Vierailija
13/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tällä kertaa katsoa koko ohjelma, kun en saanut silmiäni irti sulhasesta. IHANA!

Vierailija
14/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, minun makuuni.

Vierailija
15/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun makua ja vielä sexy kiltti päällä.

voi vastustaa miehiä, joilla on kiltti.

Vierailija
16/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äijän, hauska ja komea :)

Vierailija
17/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos vaimo täällä kyselee baarireissulle kadonneen ukkonsa perään....

Vierailija
18/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas fyysisesti todella vastenmielinen. Ihan mukavalta vaikutti muutoin.

Vierailija
19/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanhenkisiä ihmisiä ja keskinäinen rakkaus näkyi kauas. Ei meidän kaikkien tarvitse olla samasta muotista, eihän.

Vierailija
20/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä ihana. Ja morsiamella oli ihana puku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi