Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että oli ihana sulhanen Satuhäissä!

Vierailija
18.03.2010 |

Niin suloinen ja symppiksen oloinen. Ja seksikäs!

Nam! Haluu sellaisen!

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas fyysisesti todella vastenmielinen. Ihan mukavalta vaikutti muutoin.

rumasti sanottu, että vastenmielinen. Itse pidän juuri sen näköisistä miehistä, jotka myös näyttävät miehiltä!

Vierailija
22/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen liikaa viinaan menevältä vaikutti.Ei ihme jos vaimo täällä kyselee baarireissulle kadonneen ukkonsa perään....

en mä ainakaan saanut sellaista kuvaa. Kaikilla baarireissut välillä venähtää. Ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tällä kertaa katsoa koko ohjelma, kun en saanut silmiäni irti sulhasesta. IHANA!

en koskaan katso satuhäitä, mutta kaveri soitti, että telkkarissa on just mun oloinen mies. Oikeessa oli. Pakko oli ekaa kertaa katsoa satuhäät.

Vierailija
24/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kun itsekin jostain löytäisin...

Olen kyllästynyt näihin tylsiin taviksiin.

Vierailija
25/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rumaa siinä on jos kyseinen mies oli minusta vastenmielinen?! Olisin voinut sanoa että vaikutti typerältä ja viinaanmenevältä juntilta, se olisi ollut rumaa.

minusta taas fyysisesti todella vastenmielinen. Ihan mukavalta vaikutti muutoin.

rumasti sanottu, että vastenmielinen. Itse pidän juuri sen näköisistä miehistä, jotka myös näyttävät miehiltä!

Vierailija
26/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hame päällä, näyttää susta miehelle???

Vierailija
27/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rumaa siinä on jos kyseinen mies oli minusta vastenmielinen?! Olisin voinut sanoa että vaikutti typerältä ja viinaanmenevältä juntilta, se olisi ollut rumaa.

itse olla typerä typerine oletuksinesi!

Vierailija
28/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen liikaa viinaan menevältä vaikutti.Ei ihme jos vaimo täällä kyselee baarireissulle kadonneen ukkonsa perään....

en mä ainakaan saanut sellaista kuvaa. Kaikilla baarireissut välillä venähtää. Ihan normaalia.

Aika mautonta juoda olutta juuri ennen vihkimistä. Eikä se jatkuva tupakalla ramppaaminenkaan kovin coolia ollut.

Vierailija
29/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekäs ja rennon, sympaattisen tuntuinen.

Vierailija
30/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mistäs se kaljamaha sitten ilmestynyt?Aika mautonta juoda olutta juuri ennen vihkimistä. Eikä se jatkuva tupakalla ramppaaminenkaan kovin coolia ollut.

ei näitä tiukkapipoja! Yleensä sulhasella ja morsiamella on tapana ottaa rohkaisuryyppy ennen vihkimistä. Eipä näkynyt sulhasella kaljamahaa. Hän ei vain ollut mikään kukkakeppi.

Vierailija
31/89 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ihastuin heti häneen :) Tuollaisia miehiä saisi katukuvassa näkyä enemmänkin.

Vierailija
32/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee uusintana? Täytyy varmaan kattoa ja kuolata uudestaan. Oli sen verran hot mies ;D

Vierailija
33/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa miehessä ei ollut mitään erikoista. Tuon tyyppisiä miehiä en noteeraa ollenkaan. Komeita miehiä ette ole nähnytkään, jos tuo on komea..

Vierailija
34/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee uusintana? Haluaisin nähdä, että minkä näköinen saa av:laiset lakoon. Oliko se sitten skotti kun oli kiltti päällä?

Vierailija
35/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kamalampaa äijää en voisi kuvitellakkaan (tossa ikäluokassa).

Aivan hirveä sen järkyttävän partansa kanssa.

No jos olette tosissanne niin tämä ketjuhan kertoo sitten hyvin suomalaisten riman alittavasta tasosta.

Vierailija
36/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kamalampaa äijää en voisi kuvitellakkaan (tossa ikäluokassa). Aivan hirveä sen järkyttävän partansa kanssa. No jos olette tosissanne niin tämä ketjuhan kertoo sitten hyvin suomalaisten riman alittavasta tasosta.

Vilkaisin Areenasta, joten en juttuja kuunnellut. Mun mieheni on ennen näyttänyt pitkine hiuksineen (ohuet, likaisen näköiset)aikalailla samalta, ja olen sitä mieltä että jos oltaisiin silloin tavattu, tuskin oltaisiin siinä tilanteessa missä nyt.

Vierailija
37/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea tyyppi.

Sitä paitsi toisten lapsia ei tarvitse pussailla. Musta siinä ei ollut mitään hellyyttävää, kuten joku aiemmin kirjoitti. Musta se oli ennenminkin epäilyttävää.

Todella mautonta hillua ilman kalsareita. Kumma kun sillä ei vihkimishetkellä ollut sätkää suussa ja viskipulloa kainalossa. Oli tajunnut sentään ne jättää pois vai olisikohan anoppi takavarikoinut?

Hirveä äijä kertakaikkiaan!

Vierailija
38/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa Stuhäissä oli hyvännäköinen sulhanen! Parta oli tosi ihana, hiukset ei ollut rasvaiset. Tupakointi ja kaljan juonti ok. Ei haittaa minua pätkääkään. Lävistykset vielä kruunasivat täydellisen paketin!

Vierailija
39/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa tuossa miehessä oli?! Ulkoisesti ei kyllä lettipäät tai -parrat iske, eikä nyt muutoinkaan ollut mikään komistus... Mutta muutenhan voi toki olla mukava mies, en tiedä, kun en tunne, eikä tuollaisen yhden ohjelman perusteella voi sanoa yhtään mitään siitäkään asiasta.

Vierailija
40/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäin mies ikinä Satuhäissä tosiaan. Aina siellä on niitä tylsiä tavallisia hiirulaisia. Nyt oli kunnon mies! Tosi sympaattinen ja huumorintajuinen. Peppu paljaana kuuluu asiaan, jos on kiltti päällä.

Ei ollut mitenkään "likainen", kuten jotkut täällä yrittävät väittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi