Ai että oli ihana sulhanen Satuhäissä!
Niin suloinen ja symppiksen oloinen. Ja seksikäs!
Nam! Haluu sellaisen!
Kommentit (89)
ihanaa tuossa miehessä oli?! Ulkoisesti ei kyllä lettipäät tai -parrat iske, eikä nyt muutoinkaan ollut mikään komistus... Mutta muutenhan voi toki olla mukava mies, en tiedä, kun en tunne, eikä tuollaisen yhden ohjelman perusteella voi sanoa yhtään mitään siitäkään asiasta.
ja parta tekivät hänestä superseksikkään ja ne tatsat ja lävistykset. Mies juuri minun makuuni.
Lupsakka perusjuntti mauttomuuksineen kaikkineen. Strippaustausta, lävistyksiä, kaljottelee vihkimisen alla, ramppaa röökillä, hauskaa mennä munasillaan vihille... Kai se on sitten totta, että naiset rakastuvat renttuihin. Minuun vetoaa älykäs, sivistynyt ja tyylikäs mies.
rentut on av-laisten mielestä "miehen näköisiä miehiä" ja "kunnon miehiä". Voi apua...
mies perse paljaana hame päällä "tosi mies"?? =D
en ymmärrä miksi tosta kaljanjuomisesta ennen häitä tehdään kauhea haloo?
On täysin normaalia, että sulhasella on povarissa taskumatti, josta ottavat vähän rohkaisuryyppyä.
Samoin kuin morsiamet juovat lasin tai kaksi samppanjaa ennen vihkimistä. En sitten tiedä millaisia absolutisteja täällä av pyörii, mutta ei ollut tämä sulhanen mikään poikkeus tapaus.
Miksei siitä viime viikon Satuhäistä nostettu mitään kohua kun molemmat vetivät röökiä kuin korsteenit?
Taitaa olla kyse vain ulkonäkösyrjinnästä!
On täysin normaalia, että sulhasella on povarissa taskumatti, josta ottavat vähän rohkaisuryyppyä.
Samoin kuin morsiamet juovat lasin tai kaksi samppanjaa ennen vihkimistä. En sitten tiedä millaisia absolutisteja täällä av pyörii, mutta ei ollut tämä sulhanen mikään poikkeus tapaus.
Miksei siitä viime viikon Satuhäistä nostettu mitään kohua kun molemmat vetivät röökiä kuin korsteenit?
juuri. Kyllä kaikissa häissä missä olen ollut morsiuspari on ottanut ryypyt ennen häitä. Olen ollut monissa sukulaisten, ystävien sekä tuntemattomien(avecina) häissä, enkä ole pitänyt asiaa epänormaalina vaan häihin kuuluvana. Eräs raskaana oleva morsian jopa joi vajaa puoli lasia shamppanjaa ennen vihkimistä kun jännitti niin paljon!
häiritsi kanssa enemmän se viime Satuhäiden morsiuspari, kun akallakin koko ajan rööki huulessa.
tiedä, että kiltti on skotlantilainen kansanasu ja usein siellä ei pidetä alkkareita alla? Mun mielestä ainakin miehet kiltissä on tosi seksikkäitä ja varsinkin, jos omaavat vielä eilisen sulhasen ulkomuodon. GRrr!
oliko tämä mies sitten skotti? Vai miksi hänellä oli toisen kansan kansallisasu päällä? Eikä sekään edes oikeana kokonaisuutena vaan typerästi sekasikiönä.
tiedä, että kiltti on skotlantilainen kansanasu ja usein siellä ei pidetä alkkareita alla? Mun mielestä ainakin miehet kiltissä on tosi seksikkäitä ja varsinkin, jos omaavat vielä eilisen sulhasen ulkomuodon. GRrr!
oliko tämä mies sitten skotti? Vai miksi hänellä oli toisen kansan kansallisasu päällä? Eikä sekään edes oikeana kokonaisuutena vaan typerästi sekasikiönä.
eri kansoille on olemassa erivärisiä kilttejä, joiden perusteella tiedetää mihin joukkoon kuuluu. Musta kiltti on neutraali ja siksi käytössä myös muissakin maissa, koska sillä ei ole kansallista merkitystä.
Ei ollut tuo mies kyllä mun makuuni.
Lupsakka perusjuntti mauttomuuksineen kaikkineen. Strippaustausta, lävistyksiä, kaljottelee vihkimisen alla, ramppaa röökillä, hauskaa mennä munasillaan vihille... Kai se on sitten totta, että naiset rakastuvat renttuihin. Minuun vetoaa älykäs, sivistynyt ja tyylikäs mies.
Jos tuo äijä on naisten miesihanne niin kertoo jo aika paljon miksi av-palstan taso on välillä mitä on.
metriä lähemmäs. Oksettava se karvapöheikkö, joka roikku naamasta.
varmaan ihana, mutta ikinä en mustaan pukeutuviin ja parrakkaisiin tatska/lävistysmiehiin ole ihastunut. Olihan sillä jopa muutama kilo vyötäisillä. Joten jos löydätte kunnon pukuun puetun, siloposkisen niin voin olla eri mieltä.
av palstalaiset on ennakkoluuloisia!
Pelkästään ulkonäön perusteella arvostellaan ankarasti jotain ihmistä.
av palstalaiset on ennakkoluuloisia!
Pelkästään ulkonäön perusteella arvostellaan ankarasti jotain ihmistä.
sitä jatkuvaa tupakointia ja kaljan kittaamista (miehellä jatkot venähti ja eipä tainnut olla ensimmäinen kerta kun morsio osti kostoksi melkein 400e kengät).
mitä sanotte, mutta mun mielestä sulho oli unelmien mies!
vähän sain sen kuvan, että tuon miehen kanssa ei käydä keskusteluja nykytaiteen olemuksesta. Voin tietysti olla väärässäkin.
av palstalaiset on ennakkoluuloisia! Pelkästään ulkonäön perusteella arvostellaan ankarasti jotain ihmistä.
ei tosiaan iske yhtään tuollainen white trash-miestyyppi...