Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että oli ihana sulhanen Satuhäissä!

Vierailija
18.03.2010 |

Niin suloinen ja symppiksen oloinen. Ja seksikäs!

Nam! Haluu sellaisen!

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av palstalaiset on ennakkoluuloisia!

Pelkästään ulkonäön perusteella arvostellaan ankarasti jotain ihmistä.

sitä jatkuvaa tupakointia ja kaljan kittaamista (miehellä jatkot venähti ja eipä tainnut olla ensimmäinen kerta kun morsio osti kostoksi melkein 400e kengät).

sitä viime viikon Satuhäiden parin tupakointia arvosteltu täällä yhtä kriittisesti? Ei.

Entä muiden Satuhäiden parien juomisia? Ei.

Ihmettelen miksi tämä sulhanen on poikkeus?!

Vierailija
62/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jatkuvaa tupakointia ja kaljan kittaamista (miehellä jatkot venähti ja eipä tainnut olla ensimmäinen kerta kun morsio osti kostoksi melkein 400e kengät).

sitä viime viikon Satuhäiden parin tupakointia arvosteltu täällä yhtä kriittisesti? Ei.

"taviksen" näköinen mies ottaa alkoholia ennen häitä ja vetää röökiä kuin korsteeni, on se sallittua, mutta tuon näköinen on heti juoppo/retku! Ettekö ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sain sen kuvan, että tuon miehen kanssa ei käydä keskusteluja nykytaiteen olemuksesta. Voin tietysti olla väärässäkin.

av palstalaiset on ennakkoluuloisia! Pelkästään ulkonäön perusteella arvostellaan ankarasti jotain ihmistä.

Onpas sinullakin mielenkiintoisen keskustelun aiheet!

Vierailija
64/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi tosta kaljanjuomisesta ennen häitä tehdään kauhea haloo?

On täysin normaalia, että sulhasella on povarissa taskumatti, josta ottavat vähän rohkaisuryyppyä.

Samoin kuin morsiamet juovat lasin tai kaksi samppanjaa ennen vihkimistä. En sitten tiedä millaisia absolutisteja täällä av pyörii, mutta ei ollut tämä sulhanen mikään poikkeus tapaus.

Miksei siitä viime viikon Satuhäistä nostettu mitään kohua kun molemmat vetivät röökiä kuin korsteenit?

Taitaa olla kyse vain ulkonäkösyrjinnästä!

juuri. Kyllä kaikissa häissä missä olen ollut morsiuspari on ottanut ryypyt ennen häitä. Olen ollut monissa sukulaisten, ystävien sekä tuntemattomien(avecina) häissä, enkä ole pitänyt asiaa epänormaalina vaan häihin kuuluvana. Eräs raskaana oleva morsian jopa joi vajaa puoli lasia shamppanjaa ennen vihkimistä kun jännitti niin paljon!

kuulostaa. Yleensä hääpari ottaa snapsua hääaamuna rentoutuakseen.

Vierailija
65/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uusinta tulee?

Mä haluan kanssa katsoa jakson uudestaan!

Vierailija
66/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri minun makuuni!

Ja koulutukseltani olen tuleva psykologi ,kun joku sitä kysyi.

Vierailija
67/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mies ensi viikon satuhäissä on. Kiva kuulla sitten mielipiteitä.

Vierailija
68/89 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin tuollaisia ei näy katukuvassa? En tiedä missä te liikutte, mutta mun kaveripiirissä noita ainakin riittää.

Itse en huolisi kaljuuntuvaa miestä. Niistä vaan tulee niin älyttömän rumia kun se kiiltävä kalju vaan paistaa.

Mutta joo, ei ollut mun makuun kyseinen mies.

Vierailija
69/89 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kirjoittaa nyt, kun katsoin satuhäiden uusinnan äsken. Sori, taisin tuomita liian nopeasti. Kyllä se nyt näyttikin ihan mukiinmenevältä!

Vierailija
70/89 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kirjoittaa nyt, kun katsoin satuhäiden uusinnan äsken. Sori, taisin tuomita liian nopeasti. Kyllä se nyt näyttikin ihan mukiinmenevältä!

mun mielipidekin muuttui... sulho oli vielä sexympi kuin muistin. NAM!

Vierailija
71/89 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on aivan järkyttävän hirveä. Hyi helvetti!

Vierailija
72/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näytti vähän tunnelmaa latistavalta kaataa pullon suusta olutta kurkkuun. Ehkä sopi liian hyvin tuolle raavaalle miehelle. En ole itse ollut yksissäkään häissä, jossa ainakaan näkyvästi otettaisiin viinaa ennen vihkimistä. Itselläni oli myös muut asiat mielessä sillä hetkellä.

Mutta kyllä minusta on vielä tökerömpää vetää posket lommolla röökiä. Varsinkin morsiamen.

en ymmärrä miksi tosta kaljanjuomisesta ennen häitä tehdään kauhea haloo? On täysin normaalia, että sulhasella on povarissa taskumatti, josta ottavat vähän rohkaisuryyppyä. Samoin kuin morsiamet juovat lasin tai kaksi samppanjaa ennen vihkimistä. En sitten tiedä millaisia absolutisteja täällä av pyörii, mutta ei ollut tämä sulhanen mikään poikkeus tapaus. Miksei siitä viime viikon Satuhäistä nostettu mitään kohua kun molemmat vetivät röökiä kuin korsteenit? Taitaa olla kyse vain ulkonäkösyrjinnästä!

juuri. Kyllä kaikissa häissä missä olen ollut morsiuspari on ottanut ryypyt ennen häitä. Olen ollut monissa sukulaisten, ystävien sekä tuntemattomien(avecina) häissä, enkä ole pitänyt asiaa epänormaalina vaan häihin kuuluvana. Eräs raskaana oleva morsian jopa joi vajaa puoli lasia shamppanjaa ennen vihkimistä kun jännitti niin paljon!

kuulostaa. Yleensä hääpari ottaa snapsua hääaamuna rentoutuakseen.

Vierailija
73/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ERITYISESTI morsiamen tupakointi on hirveää? :)

Vierailija
74/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlannissahaneri kansoille on olemassa erivärisiä kilttejä, joiden perusteella tiedetää mihin joukkoon kuuluu. Musta kiltti on neutraali ja siksi käytössä myös muissakin maissa, koska sillä ei ole kansallista merkitystä.

Itse asiassa Skotlannissa kilttien kankaiden kuviointi menee klaanien mukaan, mutta kyllä ei-skotlantilaisetkin voivat käyttää noita kuvioituja, ettei tarvitse pelkästään mustia käyttää.

Itseäni tuossa sulhasen asussa häiritsi pikemminkin se, että asu oli sekamelska. Jätkällä oli kiltti, sporran ja sukat kilkkeineen, mutta paita ja takki täysin juhlavaan kilttiasuun sopimattomat.

Vierailija
75/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

litroittain ja tyylikkäästi olutta ja sidua tölkeissä niin yhtä "ihana" pari oli sekin.

Vierailija
76/89 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että valitettavasti tositv-tuotannoissa usein käsikirjoitetaan kerronnalle näkökulma jossa jossain määrin karrikoidaan tiettyjä toimintamalleja tai luonteenpiirteitä tms. Ei kai teistä kukaan oikeesti luule, että esim BB:n kaikki hahmot on tasan niin tyhmiä, rasisteja, hinttimäisiä jne kuin näytetään? Jos tuotantoryhmällä on satoja tunteja materiaalia, josta koostetaan alle tunnin mittainen pätkä, täytyy näkökulma olla.

Tässä tapauksessa Antin renttuilevia piirteitä korostettiin, draamaahan tuotanto hakee, ja sitä kautta keskustelua ja taivastelua ja lisää katsojia! Simppeliä.

Antin alkunäkö lienee täysin makuasia, mutta itseäni harmitti millainen retkukuva rennosta, vilkkaasta, rakastavasta ja rakastettavasta miehestä annettiin. Mutta sulhanen itse ainakin naureskelee näkökulmalle, joten täytyy itsekin muistaa tositelkkarin lainalaisuudet.

Kukaan tuskin jaksais jaksokaupalla seurata sen kuluneen kaavan mukaan meneviä kirkko-seuraintalo-humppabändi-pitopalvelu-dokumentteja jos ne ihmiset olis aina niitä "ihan tavallisia suomalaisia" ja jännin tapahtuma pirskeissä olis jos isoäiti ottaisikin konjakin kahvin kanssa.

Vierailija
77/89 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentää yrjöt. En voi edes kuvitella ;-((((((((((

Vierailija
78/89 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuoko ruokkoamaton pottunokka hyvännäköinen? En koskis pitkällä tikullakaan...partakin varmaan kuhisee täitä...plösähtänyt jo nuorena, kaljankittaamisesta varmaan....

Millaisia miehiä tän palstan akoilla on, jos tuo on hyvännäköinen?

Ihan symppikseltä vaikutti muuten, mutta hyvännäköinen? Voi jösses....

Vierailija
79/89 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ton näköinen ope lukiossa ja olin häneenkin ihastunut!

Vierailija
80/89 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kanssa siitä ulkonäöstä ja luonnekin tuntui kivalta. Symppis ja huumorintajuinen olemus.

Ja miksi korkeasti koulutet naiset eivät voisi pitää tuollaisista miehistä?

Minä en muunlaisista pidäkään.

-tuleva ope-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän