OTAN MAKSULLISEN MIEHEN, kun on niin helvetin vaikeeta saada muutoin seksiä
Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!
Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.
En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.
Mut kun ei, niin ei. Mistä saisi maksullisen miehen? Jos tiedätte, kertokaa.
terv nainen 35 v
p.s. Ja en jaksa lukea mitään vittuiluviestejä, kiitos.
Kommentit (84)
ja ketterä? Kenties olet sittenkin muodokas vääristä paikoista. Rasva ei ole muodokasta missään, lihaksilla tehdään muodokkuus.
osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.
ite olen aika tavallisen näkönen, ylipainoa on kymmenen kiloa, lapsiakin mulla on joten se näkyy tisseissä ja mahassa että niitä on tullut tehtyä... seksiä saan silti ihan tosta vaan, enkä itekään ota ihan ketä vaan.. viimeksi sängyssäni on vieraillut lääkäri ja urheilija.. (eri aikoina tosin :D ).... mietin sit että esitätköhän asias jotenki huonosti... hyökkäävä? alistuva? rukoileva?
Mun kaverilla on 20 kiloa ylipainoa ja sillä on aina panokumppaneita.
Mä olen nätti. Muodot oikeissa paikoissa, urheilen viisi kertaa viikossa. Olen mukava.
Olenko liian asiallinen? En välttämättä osaa flirttailla suoraan. Olen vaan tosi mukava.
ap
Kun kerran jaksan juosta tunnin juoksulenkinkin tuosta vaan. Olen ihan tarpeeksi ketterä ja notkea. Miehet mun kanssa hengästyy, en minä.
ap
ite olen aika tavallisen näkönen, ylipainoa on kymmenen kiloa, lapsiakin mulla on joten se näkyy tisseissä ja mahassa että niitä on tullut tehtyä... seksiä saan silti ihan tosta vaan, enkä itekään ota ihan ketä vaan.. viimeksi sängyssäni on vieraillut lääkäri ja urheilija.. (eri aikoina tosin :D ).... mietin sit että esitätköhän asias jotenki huonosti... hyökkäävä? alistuva? rukoileva?
Tarkoitatko siis, että se, että lääkäri ja urheilija ovat sinua panneet, että se tekee sinusta jotenkin "laatutapauksen"? Tuostahan voisi vetää sellaisen lapsellisen johtopäätöksen, että lääkäri ja urheilija kuvaavat jotenkin tosi seksikkäitä/älykkäitä/tavoiteltuja mieskandidaatteja huolimatta siitä minkälaista yksilöistä on kyse?
Nam nam. Urheilijalla on lähes poikkeuksetta hyvä kroppa ja kestävyys. Lääkäritkin ovat harvoin mitään sekundaa. Mulle kelpais.
ap
Tarkoitatko siis, että se, että lääkäri ja urheilija ovat sinua panneet, että se tekee sinusta jotenkin "laatutapauksen"? Tuostahan voisi vetää sellaisen lapsellisen johtopäätöksen, että lääkäri ja urheilija kuvaavat jotenkin tosi seksikkäitä/älykkäitä/tavoiteltuja mieskandidaatteja huolimatta siitä minkälaista yksilöistä on kyse?
George Clooney-tyyppinen, vaan lihava ja ruma ja se urheilijakin on enempi tyyliä Mika Halvari eli massaa löytyy?
Kyllä mulle kävisi urheilija tai lääkäri
ja mukava kävisi, mielellään isohko penis? Vai onko ammatti suurempi kriteeri? Onko pakko olla ammattiurheilija vai käykö täydellisen kropan omaava harrastelija?
George Clooney-tyyppinen, vaan lihava ja ruma ja se urheilijakin on enempi tyyliä Mika Halvari eli massaa löytyy?
Kyllä mulle kävisi urheilija tai lääkäri
lopultakin olet liian nirso. Tai kuivan asiallinen ja et huoli kännikalaa (kännikala ei välitä edes asiallisuudesta:)
Tarjoisin sinulle palveluitani (ilmaiseksi), kuten 500 000 muutakin suomalaista miestä jos vain tietäisimme miten sinuun saa yhteyden :)
Ota ensi kerralla pari drinkkiä enemmän ja rentoudu. Hymyiletkö, nauratko? Tiedät olevasi kaunis mutta arveletko miesten tuntevan itsensä halutuiksi ja ihailluiksi seurassasi?
Näin miehenä toteaisin, että tuo lämmin & hellä -osuus kuulosti erittäin hyvältä. Ainakin itse ajattelisin, että kun olisi nätti, lämmin ja hellä nainen, niin enempää ei voisi toivoa. Lihasten toiminta on sitten jo hifistelyä, joka voi olla ihan jees, mutta edellä mainitulla pärjäisi.
Minusta tekstisi näyttää tältä: "Olen hyvä ja kaunis. Sinun pitää olla komea ja fiksu. Ja naida minua."
Sanotaan nyt vaikka näin: jos saat miehen nauramaan sydämellisesti, olet edennyt paljon pitemmälle kuin jos saat miehen viheltämään perääsi. Jotenkin tekstistäsi ei huou lämpö. Mutta eiköhän sellaisia miehiä löydy, jotka niin ikään asettelevat ankaria kriteereitä ja naivat naista vain ja ainoastaan siitä syystä, että hän täyttää vaatimukset.
Miksi koko asiasta pitää keskustella? Nainen kertoo ihan itse, ettei saa seksiä, ei onnistu pitämään miestä, eikä kykene muuttamaan ajattelu- tai toimintatapojaan. Jos noin hyvä on, niin luulisi että tililtä löytyy maksulliseen seksiin tarvittavat varat. Gigolot varmasti ilmoittelevat joillakin palstoilla.
Miten niin tekstistäni huokuu kylmyys? Olen kaikkea muuta. Olen lämmin, hellä, nätti ja sydämellinen. Hymyilen ja olen hyvää seuraa. Mistä tiedän tämän? Koska minulla on paljon ystäviä, jotka pitävät minusta ja arvostavat minua. Aikaisemmat miesystäväni olen tehnyt todella onnellisiksi, he ovat kokeneet itsensä rakastetuiksi ja haluttaviksi. Olen ihan normaali, mukava nainen.
Voipi olla, että olen liian nirso. Liian humalaista en huoli ja muutenkin toivon, että mies olisi edes kohtalaisen komea/tavallisen söpö. Tyyliltään rento. Iloinen. Tällainen mies sytyttää minut.
Minulle saa laittaa tähän alle mailiosoitteita, asun pääkaupunkiseudulla. Jos joku haluaa auttaa minua pulassa. Kirjoitan sitten halukkaille.
ap
Ei näy osoitteita...
Voiko kyse olla niin yksinkertaisesta asiasta, ettei noin hyvää naista kukaan usko olevan olemassa?
kun itse olen naimisissa oleva 34v. nainen ja tuntuu että aina kun menen baariin tms. niin tunkua olis ja mua kun ei oikein kiinnosta kun seksiä saa omalta kullaltakin riittävästi... Ulkonäköni on ihan normaali, ei mikään häikäisevä kaunotar muttei rumakaan ja erittäin hoikka olen. Tasan ei käy onnenlahjat näköjään. Toivottavasti saat pian apua ongelmaasi :-).
Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!
Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.
En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.
Mut kun ei, niin ei. Mistä saisi maksullisen miehen? Jos tiedätte, kertokaa.
terv nainen 35 v
p.s. Ja en jaksa lukea mitään vittuiluviestejä, kiitos.
Halvan ja hyvän, laitas meiliosoitteesi ;)
ja mielestäni kaikkea muuta kuin naisellinen. Omituiseksi mua on aina kutsuttu. Mutta kun olen jonkun namupalan jossain nähnyt niin sen myös ottanut. Tosin en ole juuri mitään kysellyt vaan katsonut, että mies on myönteisellä päällä (=ei juokse karkuun vaikka voikin vähän täristä kauhusta) ja sitten tehnyt mitä mieli lystää. Ja oven takaa (kauhusta jäykkänä) ne on löytyny jälkeen päinkin uusintaa ottamaan. Kylmyyteeni on sitten suhteet yleensä päättyneet. Nyt tosin tämä nykyinen mieheni tuntee jo minut ja tietää, että on mussa tunteita. Mutta koska olen tällainen, tarvitsen vastapainoksi hyvin tunteellisen ja hellän miehen. Mieshoitsut on mun mieleen...
ehdokkaita on valtavasti. Onkohan sinulla epärealistinen kuva itsestäsi? Ehkä yrität saada tasoistasi parempaa seuraa.