Mies ostaa vanhimmalle pojalleen ruokaa, muttei meidän yhteisille lapsille.
Maksaa vielä vanhimmasta pojastaan elarit tämän äidille, vaikka poika on tullut ilmeisesti pysyvästi isänsä luo asumaan.
Sitten alkaa vinkumaan ettei hänellä ole rahaa ostaa ruokaa meidän yhteisille lapsille, koska hän antaa jo minulle lapsista elarien verran rahaa kuukaudessa.
Pikkuisen taas vituttaa, lähden lasteni kanssa omalle asunnolle ja ukko voi jäädä vanhimman poikansa kanssa ja elättää tätä hampurilaisilla, saarioisten pizzoilla, yms.
Kommentit (37)
täytyy vaan ihmetellä miten ihmiset ajaa itsensä noin kummallisiin elämäntilanteisiin. Mua siis kiinnostaa mikä historia tässä on takana. Milloin ap on tullut kuvioihin ja tehnyt ne lapset tämän miehen kanssa jne. Vaikuttaa, ettei tilanne missään vaiheessa ole ollut kovin selkeä.
kuntoutuskurssilta, jolla kävi vain lintsaamassa. Hyvä niin, jää sekin paikka sitten jollekin motivoituneelle.
Ja tottakai mies maksaa elarit, koska muuten lapsillamme ei olis sitäkään vähää mitä nyt.
Jos ukko saisi päättää mihin se käyttää sen 280€, mitä se nyt mulle lapsista maksaa, niin lapset oottelis nytkin ruokaa lapsilisäpäivään asti.
Mutta ehkä se olis parempi niin, me säästettäis, kun miehen äiti sit säälistä kantais tänne ruokaa kassikaupalla kaupasta.
Mun tuloilla ei elätetä lapsia, koska saan vain äitiyspäivärahan ja siitä ei asumiskulujen jälkeen jää muuta kuin se 418€, jonka tarvitsen omaan kulutukseeni.
Lapsilisät toki käytän lapsiin, mutta vain sen 200€, sen yh-korotuksen 90€ käytän asumiskuluihin, sähkölaskuun ja vakuutuksiin, koska ne ovat isommat kun joudun lasten takia asumaan yksiössä.
kesäkuussa ja olen nähnyt tuon lapamatoteinin kieroonkasvatusta jo siitä asti kun se oli tuplaamassa käytöshäiriöiden takia ekaluokkaa.
Että lapamato oli pilattu jo ennenkuin minä tulin kuvioihin.
Omat lapset olen saanut 2006 ja 2009 ja nyt mies on sitten tarpeeton, kun lapsilukuni on täysi.
uutta vessapaperin ja kahvinkuluttajaa. Mies ostakoot lapamatoteinille omat vessapaperit ja kahvit ja kahvimaidot. Taas oli mun kahvimaito loppu kun lapamato kavereineen oli keitellyt täällä kahveja eilen.
kuntoutuskurssilta, jolla kävi vain lintsaamassa. Hyvä niin, jää sekin paikka sitten jollekin motivoituneelle. Ja tottakai mies maksaa elarit, koska muuten lapsillamme ei olis sitäkään vähää mitä nyt. Jos ukko saisi päättää mihin se käyttää sen 280€, mitä se nyt mulle lapsista maksaa, niin lapset oottelis nytkin ruokaa lapsilisäpäivään asti. Mutta ehkä se olis parempi niin, me säästettäis, kun miehen äiti sit säälistä kantais tänne ruokaa kassikaupalla kaupasta. Mun tuloilla ei elätetä lapsia, koska saan vain äitiyspäivärahan ja siitä ei asumiskulujen jälkeen jää muuta kuin se 418€, jonka tarvitsen omaan kulutukseeni. Lapsilisät toki käytän lapsiin, mutta vain sen 200€, sen yh-korotuksen 90€ käytän asumiskuluihin, sähkölaskuun ja vakuutuksiin, koska ne ovat isommat kun joudun lasten takia asumaan yksiössä.
418e tarvitset itsellesi? siis mihin?
Kyllä kuule sillä rahalla elättää 2 lasta.
Olet siis tehnyt lapset sille miehelle vaan saadaksesi elareita.
Ei sulla ole nyt kaikki ihan kohdallaan.
Mene vaikka töihin ,niin pääkoppa pysyy kunnossa.
Tosiaan toivon että tämä on provo,
eikä rumaa kielenkäyttöäsi jaksa enää lukea,sori.
jäädä omaan käyttöön 418€/kk ja se mulle jää äitiyspäivärahasta kun maksan asumiskulut pois.
Eli mulla jää lapsen elatukseen käytettäväksi vain 146€/kk jos isukki ei hoida velvollisuuttaan ja maksa omaa osaansa.
Ja jos olisin lapset tienaamistarkoituksessa tehnyt, niin en todellakaan olisi valinnut siittäjäksi rutiköyhää 2 lapsen eronnutta isää.
Että silleen. Mulle jää 418€ omiin menoihin ja se menee niihin tasan tarkkaan. Lapsille jää lapsilisät ja isän maksama elari. Ja jos isä ei maksa, niin se ei ole multa pois, vaan lapsilta
vessapaperinsa ja kahvinsa eteen. Se on nyt työttömänä, koska sai kenkää kurssilta ja sillä riittää aikaa tehdä kotitöitä, toisin kuin minulle jolla riittää työleiriä kahdessa kakarassa.
En voi ymmärtää miksi pitää tänne keksiä mitä kummallisimpia provoja ja vielä noin epämiellyttävällä sävyllä.
EN ymmärrä en.
Olen lähiaikoina muutenkin ihmetellyt tätä palstaa.
Ketä sairaita täällä oikein pyörii ja hyörii.
kannattaako täällä enää kysyä mitään järkevää ja
viitsiikö vastata enää yhteenkään ketjuun?
Ajanviettoahan tämä on kaikille, mutta onko
tästä palstasta tullut ihan vaan kiusaamispalsta?
Nyt toivon muiltakin vastauksia tähän,jos joku sattuu lukemaan.
kyllä laittaa mietityttämään että millaisia äitejä täällä on lapsilleen,
kun ei järkevää keskustelua saa aikaan enää mistään.huhhuijakkaa....
on taas tullut ummustaan urisemaan ihania pikku tarinoita meidän riemuksemme.
Ps. Jos sille ei vastaa, se kyllä lopettaa. Tiedoksi vaan.
kun pitää nyt lähtä kakaroiden kanssa omille kämpille kun sossut tulee arvostelemaan mun siivousta klo 13. En enää ajatellut kyllä mitään siivota, vaikka ollaan kotona jo klo 11.
olethan päässyt kirpparikierrokselle tällä viikolla?
Se haluaa saada teidät provosoitumaan, paras on kun ei vastaa sille mitään, niin se lopettaa.
tästähän olisi ne hiekkalaatikon niuhomaukujat kateellisia.
Ei vastata yhdelle jo itselle saadut vastaukset eivät miellytä arvon kotihorojen elämänkatsomusta.
Ja en nyt muista tuliko ne sossut 12.30 vai klo 13, mutta ehkä voisin housut kalsarien päälle vetäistä.
20€:llä ticketin 2-osainen puku vauvalle ja saan siitä käytön jälkeen huutiksessa ainakin 25€. Itselle ostin 2 Lenin-patsasta, kun arvosta suuresti sitä diktaattoria, joka lahtasi surutta ne kenestä ei pitänyt. Vielä Stalinin patsaan kun löytäisi.
elokuusta, kun molemmat kakarat virikehoitoon ja mulla omaa aikaa 7h/pv kun en viitsi töihin takaisin mennä.
Eikä ne otakaan kun ilmoitin, etten tee ilta- ja viikonlopputöitä, enkä ylitöitä jos siitä ei makseta rahalla.
ja muutenkin tämä on ihan naurettava juttu.
Jos on tasavertainen suhde ja siis ON yhdessä, niin ei kyllä minun tietääkseni kukaan järkevä mies elareita sillon maksa. Taitaa miehesi olla vähän tyhmä jos maksaa. Mitä väliä asuuko VIRALLISESTI yhdessä vai ei. Moni pari asuu erillään mutta ei se mies mitään tukia maksa.
Kuulostat muutenkin siltä että vähintään et pidä miehestäsi, kannattaisiko vaan jättää rauhaan?
Puhut ainakin tosi rumasti hänestä.