Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juustokastike parasta ennen 2024 olikin homeessa kun avasin lasipurkin.

Vierailija
01.01.2023 |

Saako noista mitään hyväriä jos valittaa?
Ääsryhmä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukasit liian aikasin sen koska nyt on vasta 2023

Vierailija
2/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisia kastikkeita viitsii edes syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Kuitin kans kauppaan.

Umpiointi on pettänyt. Katso vastaisuudessa kaupassa, että lasipurkkituotteen umpiointi on ok; kansi alipaineen vuoksi keskeltä sisäänpäin taipunut jne.

Vierailija
4/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavan kerran s-neuvontaa, jos sulla on kuitti. Ilman kuittia turha valittaa.

Vierailija
5/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että joskus tuotteet ovat syystä tai toisesta pilaantuneita. Kuittia vastaan saat uuden tilalle. Itse tosin en valittaisi kauppaan, vaan valmistajalle. Sieltä saa todennäköisesti suuremman hyvityksen. 

Vierailija
6/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaava on aika tarkkaan porvoo airlinesin vanukaat hyydykeinä. 

Vierailija
7/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, jos maitotuote säilyy vuosia niin joko se ei ole oikeasti juustoa vaan jotain kumimössöä, tai sit siinä on niin paljon säilöntäaineita että säilyy ikuisesti. Kumpikin asia on kuvottavaa.

Mut rahat saa takaisin jos on kuitti esittää.

Vierailija
8/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile seuraavan kerran s-neuvontaa, jos sulla on kuitti. Ilman kuittia turha valittaa.

Olen monestikin valittanut ilman kuittia. Silloin vain pitää muuten pystyä näyttämään että tuote on KO kaupasta. Esim jos on kaupan oma merkki, niin hyvinkin voi saada hyvityksen (uuden tuotteen) pilantuneen tilalla ilman kuittia.

Vierailija
9/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti, jos maitotuote säilyy vuosia niin joko se ei ole oikeasti juustoa vaan jotain kumimössöä, tai sit siinä on niin paljon säilöntäaineita että säilyy ikuisesti. Kumpikin asia on kuvottavaa.

Ei ole välttämättä mitään säilöntäaineita, esimerkiksi lämpökäsittelyllä se tuote saadaan steriloitua ja silloin se säilyy niin kauan kuin vaan on avaamaton.

Vierailija
10/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mulla kuitit tallentuu automaattisesti s-mobiiliin jos vaan on vilauttanut korttia.

Vierailija
11/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten UHT-maidot? Luuletko että ne säilöntäaineiden ansiosta säilyy vai onko nekin yök?

Vierailija
12/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitan suoraan valmistajille. Teen noin 3 valitusta kuukaudessa. Yleensä hyvittävät ostosumman + hieman ylimääräistä. Oikeasti tuotteissa ei ollut vikaa.

Vierailija
13/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valitan suoraan valmistajille. Teen noin 3 valitusta kuukaudessa. Yleensä hyvittävät ostosumman + hieman ylimääräistä. Oikeasti tuotteissa ei ollut vikaa.

Ymmärrätkö millainen ruljanssi niissä tehtaissa on, kun he yrittävät selvittää mikä on voinut aiheuttaa sen kuvitteellisen valituksesi aiheen? Mikäli riittävän moni tekisi tuota niin se näkyisi väistämättä tuotteiden hinnoissa.

Vierailija
14/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö millainen ruljanssi niissä tehtaissa on, kun he yrittävät selvittää mikä on voinut aiheuttaa sen kuvitteellisen valituksesi aiheen? Mikäli riittävän moni tekisi tuota niin se näkyisi väistämättä tuotteiden hinnoissa.

En ymmärrä, mutta hyvä jos näin on. Joku saa töitä minun vuokseni.

Vierailija
15/15 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mutta hyvä jos näin on. Joku saa töitä minun vuokseni.

No ei. Kusipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi