Mies ostaa vanhimmalle pojalleen ruokaa, muttei meidän yhteisille lapsille.
Maksaa vielä vanhimmasta pojastaan elarit tämän äidille, vaikka poika on tullut ilmeisesti pysyvästi isänsä luo asumaan.
Sitten alkaa vinkumaan ettei hänellä ole rahaa ostaa ruokaa meidän yhteisille lapsille, koska hän antaa jo minulle lapsista elarien verran rahaa kuukaudessa.
Pikkuisen taas vituttaa, lähden lasteni kanssa omalle asunnolle ja ukko voi jäädä vanhimman poikansa kanssa ja elättää tätä hampurilaisilla, saarioisten pizzoilla, yms.
Kommentit (37)
minä asun virallisesti lasten kanssa muualla, mutta nyt ollaan jumittauduttu tänne miehen asunnolla.
Mies maksaa mulle tismalleen saman elarin lapsista, mitä maksaa vanhimman poikansa äidille.
No, onneksi on vain bussimatkan päässä muutto omille kämpille lasten kanssa.
miehen piti lähteä viemään lapamatoteiniä jonnekin kuntoutuskeskuksen palaveriin, jossa katsotaan saako lapamato jatkaa kurssilla, josta on lintsannut varmaan 50%.
Muuten nukkuisin vieläkin ja ukko syöttäis vauvalle puurot.
viemään haisevat paskavaipparoskikset pois, kun sossut tulevat kylään klo 13.
Muu siivo saa olla, ei kiinnosta.
minä asun virallisesti lasten kanssa muualla, mutta nyt ollaan jumittauduttu tänne miehen asunnolla.
Mies maksaa mulle tismalleen saman elarin lapsista, mitä maksaa vanhimman poikansa äidille.
No, onneksi on vain bussimatkan päässä muutto omille kämpille lasten kanssa.
Hittoako pitää keplotella eri osoitteissa ja saada yh-tukia sun muita etuuksia. Syökää vaikka keltaista lunta!
tiedät paljonko sinulla olisi rahaa ns. yh;na. Älä valita.
lapsillemme. Ja vielä vähemmän mulla olis rahaa jos ukon kanssa asuisin. Se tekee kahta työtä ja on silti aina perseaukinen, vaikka palkkaa saa lähes 3000€/netto.
eikä juo mun ostamaa kahvia ja laita siihen mun ostamaani maitoa jos kerran ukko ostaa ruokaa vain sille.
tässä nähdään miten kykeneviä rakastamaan lapsia on av mutsit..
minä asun virallisesti lasten kanssa muualla, mutta nyt ollaan jumittauduttu tänne miehen asunnolla. Mies maksaa mulle tismalleen saman elarin lapsista, mitä maksaa vanhimman poikansa äidille. No, onneksi on vain bussimatkan päässä muutto omille kämpille lasten kanssa.
mutta rahasta et voi valittaa jos maksaa sinulle elareita.
Saanko kysyä miksi maksaa sinulle elareita jos kerran olette yhdessä? kummallinen järjestely.
Varmaan miestäkin ahdistaa jos maksaa entiselleen elareita ja sinulle elareita. tulee varmaan hyväksikäytetty olo. (ajateltaisko joskus miehen kannalta??)
..jos siis tämä on totta....eikä porvoosta huomenta
Onko ap kehitysvammainen tms.?
Ei saa loukata kehitysvammaisia.
ja miehen äiti kantaa tänne lapamatoteinille ruokaa ja niitä ruokia syötän tasan tarkkaan myös omille lapsilleni.
älä säkään koske lapamadolle ostettuihin.
pitääkö mun sanoa lapsille, että lakatkaa syömästä ja paskomasta, koska isänne on pihtaripaska?
Tottakai se maksaa elarit, koska me ei asuta virallisesti yhdessä ja se on elatusvelvollinen omille lapsilleen.
söisi, mutta kyllä mun lapsellekin maistuu tosi hyvin se lapamadolle mummon ostama hampurilainen, jota oma lapseni nyt syö.
Lapamato menkööt äitinsä luo syömään, sinnehän se ruokarahakin maksetaan.
mutta miksi pitää puhua noin rumasti????
Sua selvästi ahdistaa, mene vaikka lenkille!
Mitä ravaat exäs luona yleensäkään???
koska me ei olla koskaan yhdessä asuttu päivääkään. siks ollaan oltu täällä, että ukko saa opetella hoitamaan lapsiaan ja osaa sen homman sit ku siitä tulee ex.
En ymmärrä...