Millainen on ollut vaarallisin mies, jonka kanssa olet ollut?
Kommentit (53)
Pari valehtelijaa, ilmeisesti molemmat pahasti persoonallisuushäiriöisiä.
Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana miehelle, jolla tuolloin oli kontollaan kaikennäköisiä pikkurikosia (lieviä huumausaineisiin liittyviä, väkivaltaa jne). Ei ollut minulle millään tapaa siis vaaraksi. No, nyt 7 vuotta myöhemmin mies tuomittiin nuoren tytön murhasta.
Tapailin kerran tämmöistä psykopaattia nimeltään Ted. Kaikin puolin mukava mies.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Ted_Bundy_headshot.jpg
Oikeudessa pahoinpitelystä ja taposta, osallisuudesta jälkimmäiseen sai tuomionkin. Nämä tosin tapahtuivat vasta vähän sen jälkeen, kun lyhyehkö suhteemme oli jo loppunut. Rattijuoppokin hän oli, mutta siitä hän ei koskaan jäänyt kiinni - minä kuitenkin tiedän hänen ajaneen kännissä ainakin pari kertaa, koska tyhmänä teininä menin silloin hänen kyytiinsä :/ Kun hän suhteemme aikana kuuli, että eräs toinen mies oli minusta kiinnostunut, hän meni vetäisemään tätä turpiin.
Kun 7-8 vuotta suhteemme jälkeen näin lehdessä pikku-uutisen, että pikkupaikkakunnalla X oli sen ja sen ikäinen mies kuollut kotonaan tulipalossa, jonka epäiltiin syttyneen hänen omasta tupakastaan, arvasin heti kuka oli kyseessä :/
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:10"]No en oo ikinä ollut miehen kanssa, joka olis vaarallinen mulle. mutta ex oli kyllä tietyllätapaa vaaralliseksi luokiteltava, ammattiturvamies, itsepuolustusasiantuntija, tarkkuusampuja jne., eli noin teoriassa väkivallankäytön asiantuntija. Hän ei kuitenkaan ollut väkivaltainen, ei siis saanut mitään iloa irti väkivallan käyttämisestä, vaikka sitä joskus työnsä takia joutuikin tekemään. Mutta jos olisi halunnut jotain pahaa jollekin, niin olisi kyllä ollut vaaralli
Puhut paskaa. Jos olisi itsepuolustusammattilainen, niin ei käyttäisi väkivaltaa, vaan voimakeinoja. Ne ovat näet eri asioita. Keksi parempi trolli.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:05"]Tää mies yritti tappaa mut veitsellä.
http://www.korkusitesi.com/images/chikatilo3.jpg
Puhut paskaa. Kuvassahan on venäläinen sarjamurhaaja Andrei Tshikatilo, jota tuskin olet tavannut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:21"]Te arvon naiset ette tiedä vaarallisesta mitään. Noi kaikki vajaat linnakundit ka muut idiootit voitte unohtaa verrokkeina samantien kuin myös turvamiehet, poliisit ja mitä nyt mieleen tulee. Se katsokaan lapsukaiset on niin, että ihmisen tappamiseen tarvitaan pienimmillään alle 100 Joulen energia ja se ei ole paljoa. Sama energia kuluu, kun kytkette auton ajovalot sekunniksi. Ei tarvita moottorisahoja, ei kirveitä, ei kivääreitä vaan taitoa fysiikasta, kemiasta, elektroniikasta, ohjelmoinnista ja mekaniikasta.
Vain riittävän typerälle tappaminen voi olla jonkinlainen haaste, mutta jos totta puhutaan, niin nykyteknologia antaisi osaavalle myös tappamiseen sellaisia työkaluja, ettei teidän pieneen mieleen tule edes se miten sen voisi tehdä. Se kuitenkin mahdollistaa kaiken ja sellaiset asiat, jotka menevät normaalin ihmisen käsityskyvyn ulkopuolelle ja siksipä kukaan ei osaa niihin varautua. Eikä kyllä ole tarviskaan, kun en ainakaan itse tiedä mitään syytä tappaa ketään, mutta jos kysytään kuka on seurustellut vaarallisimman miehen kanssa, niin vastaus on vaimoni. Voisin halutessani tappaa ihan kenet tahansa, mutta se ei tarkoita, että haluaisin. Vaarallisuus tulee kyvystä ja väkivaltaisuudesta idiotismi. Te mammat vaan sekoitatte nämäkin kaksi asiaa keskenään, mutta se on eri asia se. :D
Menehän janipetteri nyt tekemään läksysi ja sitten nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:55"]
Menehän janipetteri nyt tekemään läksysi ja sitten nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.
[/quote]
En lähtisi nimittelemään ketään janipettereiksi, jos itse hiffaa edes quote-tagin toimintaa. Yksi hikinen lainaus ja onnistuit sössimään jo senkin, niin ei sulta kyllä onnistu ikinä mikään muukaan. :D
Metsästi rauhoitettuja eläimiä (ilmoitin kyllä poliisille), kysyi usein "pelottaako sua olla mun kanssa kun mulla on aseita", oli väkivaltainen.
Joku yhden illan juttu ilman seksiä oli miehen kanssa, joka oli pikkukylän jengin pomo teinivuosina. Sittemmin mies istui jostain ihan linnassakin - en tiedä mistä oli kyse, mutta hänet tuntien joko varkaus tai pahoinpitely.
yhden illan juttu ilman seksiä
Luulin, että yhden illan juttu on nimenomaan sitä seksiä.
asuttiin yhdessä epävirallisesti, virolaisen miehen kanssa, joka suhteen aikana paljastui parittajaksi.
Oli vankilassa, nyt päässyt vapaaksi, törmäsin kaupungilla sattumalta. Juu en aio enää tavata.
yhden illan juttu ilman seksiä
Luulin, että yhden illan juttu on nimenomaan sitä seksiä.
olen kyllä yhden yön jutuiksi laskenut vain ne seksilliset.
asuttiin yhdessä epävirallisesti, virolaisen miehen kanssa, joka suhteen aikana paljastui parittajaksi. Oli vankilassa, nyt päässyt vapaaksi, törmäsin kaupungilla sattumalta. Juu en aio enää tavata.
Te arvon naiset ette tiedä vaarallisesta mitään. Noi kaikki vajaat linnakundit ka muut idiootit voitte unohtaa verrokkeina samantien kuin myös turvamiehet, poliisit ja mitä nyt mieleen tulee. Se katsokaan lapsukaiset on niin, että ihmisen tappamiseen tarvitaan pienimmillään alle 100 Joulen energia ja se ei ole paljoa. Sama energia kuluu, kun kytkette auton ajovalot sekunniksi. Ei tarvita moottorisahoja, ei kirveitä, ei kivääreitä vaan taitoa fysiikasta, kemiasta, elektroniikasta, ohjelmoinnista ja mekaniikasta.
Vain riittävän typerälle tappaminen voi olla jonkinlainen haaste, mutta jos totta puhutaan, niin nykyteknologia antaisi osaavalle myös tappamiseen sellaisia työkaluja, ettei teidän pieneen mieleen tule edes se miten sen voisi tehdä. Se kuitenkin mahdollistaa kaiken ja sellaiset asiat, jotka menevät normaalin ihmisen käsityskyvyn ulkopuolelle ja siksipä kukaan ei osaa niihin varautua. Eikä kyllä ole tarviskaan, kun en ainakaan itse tiedä mitään syytä tappaa ketään, mutta jos kysytään kuka on seurustellut vaarallisimman miehen kanssa, niin vastaus on vaimoni. Voisin halutessani tappaa ihan kenet tahansa, mutta se ei tarkoita, että haluaisin. Vaarallisuus tulee kyvystä ja väkivaltaisuudesta idiotismi. Te mammat vaan sekoitatte nämäkin kaksi asiaa keskenään, mutta se on eri asia se. :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:21"]
Te arvon naiset ette tiedä vaarallisesta mitään. Noi kaikki vajaat linnakundit ka muut idiootit voitte unohtaa verrokkeina samantien kuin myös turvamiehet, poliisit ja mitä nyt mieleen tulee. Se katsokaan lapsukaiset on niin, että ihmisen tappamiseen tarvitaan pienimmillään alle 100 Joulen energia ja se ei ole paljoa. Sama energia kuluu, kun kytkette auton ajovalot sekunniksi. Ei tarvita moottorisahoja, ei kirveitä, ei kivääreitä vaan taitoa fysiikasta, kemiasta, elektroniikasta, ohjelmoinnista ja mekaniikasta.
[/quote]
http://ih2.redbubble.net/image.11907024.4950/sticker,375x360.png
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:44"]
http://ih2.redbubble.net/image.11907024.4950/sticker,375x360.png
[/quote]
Aivan mahtava, melkein kuin Bush typerämpi kansakunnalle Irakin sotaretken syitä selvittäessään. Oon myös saanut Telluksen vaarallisempana vissiin eniten alaspeukkuja, vaikka vaan kerroin taidoiltani kykeneväni sellaiseen mihin te tavikset ette pysty. Harmittaa tietty, mutta luulisi atomiaseiden keksimisen jälkeen kaikkein typerämpienkin tajunneen, ettei joku av-mamman hakannut mt-potilas tai tien varressa kyttäävä lukutaidoton jeppe ole vaarallisinta jota maailma voi kohdata. Eikä sitä ole karata-kurssin käynyt vihtoja, vaan ne, jotka osaavat hallita energiaa. Sieltä se voima tulee, paljon enemmän kuin yhdestäkään tapaamastanne resupekasta.
Joskus teini-ikäisenä kotibileissä tapasin pari vuotta vanhemman pojan, joka oli viedä jalat alta. Sänkyyn asti ei päädytty, koska kaverini raahasi minut bileistä kotiin, mistä olin tuolloin raivona. Vuotta myöhemmin kuulin bileiden isännältä, että kyseinen kaveri oli vankilassa pätkittyään jonkun henkihieveriin kirveellä. Komea poika, mutta täysi sekopää.
Telluksen vaarallisin mies, eniten negapeukkuja av-mammoilta saanut alffa nostaa aiheen pinnalle ja jatkaa itsensä kehumista. Kerrotte täällä, että olette saaneet joltain muista mitään välittävältä vihanneksen tasoiselta idiootilta "parasta seksiä ikinä" ja heti perään toivotatte kyseiselle hyvää matkaa sinne missä pippuri kasvaa. Samalla siitä paljastuu, että te ette todellisuudessa ole saaneet kuin huonoa ja siitäkin huonompaa seksiä. Hyvää seksiä te ette ole saaneet ikinä, kun sellaisen tuottamiseen idiootilla ei ole halua, taitoa eikä mitään muutakaan. Sama kuin koiran kanssa naisi, ei sen enempää eikä vähempää.