Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut vaarallisin mies, jonka kanssa olet ollut?

Vierailija
17.03.2010 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo ikinä ollut miehen kanssa, joka olis vaarallinen mulle. mutta ex oli kyllä tietyllätapaa vaaralliseksi luokiteltava, ammattiturvamies, itsepuolustusasiantuntija, tarkkuusampuja jne., eli noin teoriassa väkivallankäytön asiantuntija. Hän ei kuitenkaan ollut väkivaltainen, ei siis saanut mitään iloa irti väkivallan käyttämisestä, vaikka sitä joskus työnsä takia joutuikin tekemään. Mutta jos olisi halunnut jotain pahaa jollekin, niin olisi kyllä ollut vaarallinen.

Vierailija
42/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja numero 23 lisää, että tämän miehen kanssa oli myös loistavaa seksiä, ja oli hirveän komea tapauskin. Mutta tosiaan luonteeltaan enemmän sellainen herkkä, hellä ja tunteellinen, vaikkei olis ulkoapäin uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:10"]

Pahat pojat on hyviä sängyssä ;)

[/quote] eipä niistä juuri muuhun olekaan.

Vierailija
44/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää enemmän kuin se 2 kertaa ennenkuin alatte suoraa päätä olemaan useamman kerran linnassa olleen kanssa. Pitää olla todellisia faktoja pidempään kestäneestä elämänmuutoksesta ilman rikoksia, viinaa, kamoja jne. Vaikka olis kuinka hyvän näkönen jätkä ja kuinka jaksais sängyssä ei kannata pilata omaansa ja perheensä elämää pelkän seksin takia. Itse olen tälläsestä kokemuksesta nippa nappa pelastunut, mutta vapisuttaa vieläkin kun aattelen mitä olis voinut tapahtua, vaaran merkit oli jo olemassa

Vierailija
45/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden kriminaalin kanssa jonkun sorttisessa "jutussa" ja molemmat osas naida niin hyvin että kylmiä väreitä tulee vieläki, vaikka muuten inhoan niitä!

Vierailija
46/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tappanut lapsia (huvikseen, sodassa, siviilejä, kuulemma nautti siitä), en siitä tiennyt :( kun kuulin, erosin, oli kerran seksuaalisesti väkivaltainen minua kohtaan mutta en sitä tajunnut kun olin vasta 18 (tai en halunnut tajuta kun vasta yli 20 vuotiaana tajusin, tajusin kyllä jo silloin kun tapahtui mutta yrutin olla ajattelemata)

Vierailija
47/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen: yritin siis heti unohtaa tapahtuneen ja näin olin ajattelematta sitä asiaa vuosia vaikka tavallaan tiesin mistä oli kyse

Vierailija
48/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni osoittautui sellaiseksi paskiaiseksi, että ihmettelen vieläkin, miten kusipäätutkani saattoi pettää niin pahasti. Istuu parhaillaan vankilassa useista raiskauksista, joista kaksi kohdistui jopa alaikäisiin. Ja tosiaan en olisi osannut kuvitellakaan, että minun kultamussukkani tekisi jotain tuollaista. Nykyään omistan onneksi silmälasit, jospa jäisi tuollaiset aasit jatkossa ilman lähempää tuttavuutta

Vierailija
49/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies yritti tappaa mut veitsellä.

http://www.korkusitesi.com/images/chikatilo3.jpg

Vierailija
50/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisin mieheni söi viinirypäleen kaupassa! Maksamatta!

Vierailija
51/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita valheita täällä. Mulla krp:n huumetutkija varmaan "vaarallisin". Ehkä tiesi pahoja juttuja.

Vierailija
52/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:05"]

Vaarallisin mieheni söi viinirypäleen kaupassa! Maksamatta!

[/quote]

Niin ja käsititte varmaan että kyseessä on tietenkin ex-mies.

Vierailija
53/53 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä, ujo ja huumorintajuinen opiskelijapoika, joka kilahti ihan totaalisesti kun sai vähänkin viinaa.

Avoliittomme päättyi, kun meinasi tappaa mut kännipäissään.