Millainen on ollut vaarallisin mies, jonka kanssa olet ollut?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:05"]
Vaarallisin mieheni söi viinirypäleen kaupassa! Maksamatta!
[/quote]
Maailma on paha :(
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:05"]Ex-poikaystäväni osoittautui sellaiseksi paskiaiseksi, että ihmettelen vieläkin, miten kusipäätutkani saattoi pettää niin pahasti. Istuu parhaillaan vankilassa useista raiskauksista, joista kaksi kohdistui jopa alaikäisiin. Ja tosiaan en olisi osannut kuvitellakaan, että minun kultamussukkani tekisi jotain tuollaista. Nykyään omistan onneksi silmälasit, jospa jäisi tuollaiset aasit jatkossa ilman lähempää tuttavuutta
[/quote]
Nimi?
Ammattirikollinen, KRP:n jatkuvassa seurannassa. Loistavaa seksiä, mutta itsekäs, itsekeskeinen, monin tavoin ahne, oman edun tavoittelija, ei ole omaatuntoa eikä tunne syyllisyyttä (täysin vieraita käsitteitä) , on mukava kun itse hyötyy siitä. Ei omaa empatiakykyä, ei mitään käsitystä myötätunnosta (paitsi sen oman hyödyn vuoksi), ei osaa ajatella mitään toisen kannalta, ei ole mitään velvoitteita muita kohtaan, hän itse on tärkein. Varakas mutta ahneuden takia pihi, loistava valehtelija ja osaa manipuloida tuntemattomia hienosti. Väkivaltainen jos katsoo joutuneensa nurkkaan vaikka valheiden vuoksi. Hänessä ei ole vikaa, vika on aina muissa. Kiero, patologinen valehtelija. Vaikka suu on kiinni, se valehtelee.
On muuten ollut luovimista tän kaverin kanssa, kun menin kauan sitten tekemään lapsen hänen kanssaan. Vaikea sanoa, kunnioittaako se mua , koska olen about ainoa ihminen maailmassa joka näkee sen läpi ja sanoo sen myös, mutta toisaalta varmaan esittää kunnioittavaa ja mukavaa kun ahneutensa takia haluaa nyt vaan pitää minut(kin) edes jotenkin mukana elämässään ja vaikka potentiaalisena seksikumppanina. Omasta mielestään.
Pienimunainen ählämiexäni deittaili kaverinsa alaikäistä tyttöystävää oikein miesjengillä ja salaa. Tein vuoden ajan heistä salaa ilmoituksia kytille, se tyttö oli ihan hukassa ja etsi kadotettua itsetuntoaan vanhempien miesten avulla. Pyörivät ostoskeskuksissa. Myöhemmin kuulin uuden kaverin kautta että tämä sama mies olis raiskannut hänen kaverinsa mutta hänen kaverinsa ei ollut kuulemma tehnyt ilmoitusta mihinkään, joten exä pääsi taas ilman tuomioita. Yritin saada exälleni Suomesta karkoitusta koska hänellä on jo vissiin paperit toiseen Pohjoismaahankin mutta eipä vaan onnistunut. Mielestäni rikoksia tehtailevat mamut kuuluisi pois Suomesta. No kului muutama vuosi ja exä fbssä kehui että vapautui juuri vankilasta ja on ylpeä itsestään koska tietää miksi sinne joutui. Epäilen että joku raiskausjuttu taas taustalla, minutkin väkipakolla pakotti seksiin heti toisilla treffeillä en vain vaivautunut tekemään ilmoitusta koska ei näistä raiskauksista oikein minkäänlaista tuomiota Pohjoismaissa saa, ei etenkään tyhjätaskut! Jonkin asteinen katkeruus jäi enkä enää tutustuisi tietyn maalaisiin ja tiettyä uskontoa edustaviin miehiin, sen verran ennakkoluuloja tuli. Ei tässä vielä kaikki, exäni ex-tyttöystävää exä oli uhkaillut että hyppää metron alle sun muuta ettei häntä olisi jätetty, tämä siis ennen minua. Tuo exäni ex-tyttöystävä "houkultetiin" maahantuomaan Suomeen uusi ähly johon tyttö suostui mielihyvin. Onneksi olen itse näistä sählämpiireistä kokonaan Out!
Eräs pikkurikollinen. Varastelee, huijaa ihmisiltä rahaa ja netissä ostajilta, joutuu tappeluihin, on usein poliisin kanssa tekemisissä. Luottotiedoton tyhjätasku, ei halua käydä töissä. Vaikuttaa ensin mukavalta ja kiltiltä, sitten paljastuu aivan muuksi, valehtelee niin paljon että uskoo ilmeisesti itsekin valheisiinsa. Syyttelee muita tekemisistään, vika ei ole koskaan hänessä.
Pitää naisiltaan salaa kunnon haaremia, ihme ja kumma etten saanut sukupuolitauteja.
On hakkeri ja niin taitava, että on päässyt murtautumaan paikkoihin, mihin ei pitäisi mennä. On se paha.
Pistän muuten käteni kyynärpäitä myöten ristiin siitä onnesta, ettei väkivaltaiset ja pahis-tyypit kiinnosta pätkääkään. Isäni nimittäin oli sellainen kylän kovin äijä ja ai että mä vihasin sitä. Onnekseni en leimaantunut hänenkaltaisiin hemmoihin, vaan ihastun kukkakeppinörtteihin ja älyköihin.
Tuli kännissä riehumaan mun luo, aloin itkeä niin haukkui lisää ja lähti. Sen jälkeen huomasin et lattialle oli tippunut sen tuoma veitsi.
Nykyinen. Tai tuore ex oikeastaan. Mt-ongelmainen, impulsiivinen (suuttuessaan naksahtaa, väkivaltainen).. Rikollista taustaa, hän on sitä mieltä että lait on perseestä yms. Noudattaa omia lakejaan. Paska mies, ihan kaikin puolin.
Olin kunnon rikollisen kanssa, hän ei tosin ollut minulle vaarallinen. Lihaksikas, tumma ja komea mies. Piti usein nahkafarkkuja ja liikkui moottoripyörällä. Seksi oli taivaallista ja todella kiihkeää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:42"]Olin kunnon rikollisen kanssa, hän ei tosin ollut minulle vaarallinen. Lihaksikas, tumma ja komea mies. Piti usein nahkafarkkuja ja liikkui moottoripyörällä. Seksi oli taivaallista ja todella kiihkeää.
[/quote]
Kuulostaa unelmalta, uhh
Tapon yrityksestä tuomittu mies (istui siitä monta vuotta, taisi olla muutakin tuomiossaan), ammuskeli käsiaseilla ympäriinsä, pahoinpiteli ja ryösti ihmisiä... Mitään näistä en tiennyt, ennenkuin hän teki minustakin uhrinsa. Tuollainen hulluus ei aina näy ihmisestä ulospäin ja olin kai liian nuori vaistoamaan hänestä mitään outoa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:42"]Olin kunnon rikollisen kanssa, hän ei tosin ollut minulle vaarallinen. Lihaksikas, tumma ja komea mies. Piti usein nahkafarkkuja ja liikkui moottoripyörällä. Seksi oli taivaallista ja todella kiihkeää.
[/quote]
Kuulostaa unelmalta, uhh
[/quote]
Oli. Hän on siis enemmän talousrikollistyyppiä, älykäs ja koulutustakin on. No, jäi kiinni ja suhde lopahti. Myönnän, ettei nykyinen uraa tekevä mieheni ole kuin varjo hänestä. Muistan varmaan vanhuksenakin hänet ja ne hetket.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Kuulostaa unelmalta, uhh
[/quote]
Oli. Hän on siis enemmän talousrikollistyyppiä, älykäs ja koulutustakin on. No, jäi kiinni ja suhde lopahti. Myönnän, ettei nykyinen uraa tekevä mieheni ole kuin varjo hänestä. Muistan varmaan vanhuksenakin hänet ja ne hetket.
[/quote]
Täh. Siis on kuin varjo hänestä (ts. haikailet sen bad assin perään?) vai ei ole eli ylittänyt tuon rikollisen ja heido hänelle. Sitten kyl on seuraava lause vähän ristiriidassa.
No oli miten oli, joillain kai vaan on taipumus tollasiin pahoihin poikiin. Ja siis nimenomaan taipumus, kun tuntuu, että aina vaan samanlaisen ihmistyypin kanssa päätyy yhteen, vaikka sama soppa keitetty ja heitetty jo moneen kertaan. Aina se tyyppi, millaiseen on tapana ihastua, ei kai kumminkaan ole itselle ja oman pään ja ylipäätään terveydelle se kaikista paras vaihtoehto...
Sekaannutti minutkin lääväiseen ( rikollisia, huumeita jne ) ystäväpiiriinsä ja sai syötettyä niissä muutamassa vuodessa minulle, ensin ala-ikäiselle, melkoisen surullisen maailmankuvan. Niistä murheellisista vuosista riuhtonut itseäni henkisesti irti jo pari vuosikymmentä, vaikka sen jälkeen kaikki muut poikaystäväni - ja nyt myös avoimieheni - ovat aivan toista maata, suomalaisittain voisi sanoa "eliittiä".
[quote author="Vierailija" time="17.03.2010 klo 23:40"]asuttiin yhdessä epävirallisesti, virolaisen miehen kanssa, joka suhteen aikana paljastui parittajaksi.
Oli vankilassa, nyt päässyt vapaaksi, törmäsin kaupungilla sattumalta. Juu en aio enää tavata.
[/quote]
ajoiko audia?
[quote author="BadRequest" time="26.04.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Kuulostaa unelmalta, uhh
[/quote]
[/quote]
Täh. Siis on kuin varjo hänestä (ts. haikailet sen bad assin perään?) vai ei ole eli ylittänyt tuon rikollisen ja heido hänelle. Sitten kyl on seuraava lause vähän ristiriidassa.
No oli miten oli, joillain kai vaan on taipumus tollasiin pahoihin poikiin. Ja siis nimenomaan taipumus, kun tuntuu, että aina vaan samanlaisen ihmistyypin kanssa päätyy yhteen, vaikka sama soppa keitetty ja heitetty jo moneen kertaan. Aina se tyyppi, millaiseen on tapana ihastua, ei kai kumminkaan ole itselle ja oman pään ja ylipäätään terveydelle se kaikista paras vaihtoehto...
[/quote]
Joo siis, huonosti kirjoitin. Muistan siis nimenomaan exäni. Varmaan dementoituessani muistan exäni, ja nykyistä miestäni en edes tunnista :)
Yleensä pahat pojat ovat wt-tyyppiä, eivätkä sellaiset minua kiinnosta. Moni rikollinen on varmaan myös psykopaatti, ja sellaiset kannattaa kiertää kaukaa. Oma exäni oli kuin unelmien mies monellakin tapaa. Kotona hän oli osasi olla huolehtivainen ja hellä. Kaikkia kohtaan hän oli kohtelias, hänestä huokui sellainen "karisma", jota on vaikea selittää. Hänen "uraansa" selittää varmaan aika pitkälti taustat. Paremmissa oloissa hänestä olisi voinut tulla vaikka kirurgi, poliitikko tai juristi. Harmi, että hyvä mies menee vankilassa hukkaan.
Nettideitissä tavattu, itsensä kiltiksi ja ujoksi kuvaillut tavallinen suomalaismies. Hän oli kokematon, ei ennen seurustellut. Hän muuttui sairaalloisen omistushaluiseksi, vainoharhaiseksi ja takertuvaksi heti kun alettiin tapailla. Vainoamista jatkui MONTA VUOTTA, vaikka tapailtiin alle kuukauden ajan ennen kuin laitoin lyhyen suhteemme poikki. Vainoamisesta en halua kirjoittaa muuta kuin että jouduin hankkimaan lähestymiskiellon ja mies ehti tehdä sitä ennen todella sairaita asioita minulle ja lähipiirilleni pilatakseen elämääni.
Hän näkyy etsivän edelleen naista Suomi24:ssa, jossa kertoo olevansa kiltti ja rehellinen suomalaismies.