Pitkästä aikaa: Melkein sukua julkkikselle!
Te tiedätte jutun juonen, antaa mennä :))
Mä alotan. Tätä on kyllä vaikee pistää paremmaksi, mutta mun siskontyttö on seukannu Jonne Aaronin veljen kanssa. Elikäs Jonne on käytännössä mun velipuoli!
Kommentit (128)
miehen kaverin työkaverin kaveri on PANNU JOHANNA TUKIAISTA!
Olen siis melkein Tony Halme.
olen ollut samoissa juhlissa (MM-kisat) Monacon Ruhtinas Albertin kanssa.
ollut Janne Ahosen kanssa yhtäaikaa herburgerissa.
Hypätään varmaan samassa joukkueessa ensi talvena
päällänsä. Me olemme siis siskoksia.
ja tavannut silloin hurjasti julkkuja. Mähän olen Jarin yhtiökumppani, jolla on iso suku.
on serkkuni serkku. Ei ku Ameriikkaa vallottamaan!
kiitos mahtavista nauruista :-)
En osaa olla hauska....
mutta, oon nahnyt livena edesmenneen Brittien kuningataraidin....siis mua pitaa teititella!
Olen myos laulaunut Tanskan kuningatar Margaretalle! Tosi kuninkaallista siis ollaan!
Oon myos esiintynyt yhdelle naisministerille, jaakoon nimi nyt sanomatta!
Mun sukulainen on Kaija niminen suomal. muusikko/nayttelija, eli olen lahes pop-artisti
Yks olympiamitallipainijakin on sukua.... oon siis tosi tosi urheilullinen
Naapurina on yks Nina niminen malli ;-) (nyt menee liian yksityiskohtiin...)
Ja, oon ostanut asunnon missa on asunut Kirsi Pihan mies Saku poikamiesvuosinaan....... mahan on niiden paras kaveri!
Ja ma oon kuullut Paula Lehtomaen laulavan, heh heh, siis persuksia myoten Keskustalainen ja ministeriainesta!
Nykäsen Masa on vongannut minua kyytiinsä, joten olen melkein saanut puukosta.
olen tanssinut lasse virenin kanssa, seuraavissa kesäolympialaisissa meillä suomalaisillakin siis on mahdollisuus edes yhteen kultaan.
olen ollut samassa baarissa simo silmun kanssa, voitte varmaan kuvitella millainen hanuritaiteilija olen. enkä puhu pieruista.
Kai oon sitten Ilkka Kanervan alter ego.
Ritari ässä, eli D. Hasselhoff on pitäny mua kätösissään vauvana. Eli oon niinku MiniKit.
miehen kaverin työkaverin kaveri on PANNU JOHANNA TUKIAISTA!
Olen siis melkein Tony Halme.
Nykäsen Masa on vongannut minua kyytiinsä, joten olen melkein saanut puukosta.
Ehdoton kärkisija
Olen inttänyt vastaan Paavo Lipposelle turvamiesten tuijottaessa, olen siis melkein huippupoliitikko itsekin.
Olen tanssinut Tarja Halosen kanssa, olen siis melkein presidentin lesborakastaja.
Näitähän olisi vaikka kuinka, Suomi on niiiin pieni maa... Mut hauska ketju :)
eli mä olen sit se Tollo!
Isäni on ollut samaan aikaan pankissa jo edesmenneen kauppaneuvos Paukun kanssa, joten olen melkein itsekin Tollo.
Menin Martti Syrjän takana kun hän osti kaupassa kortsuja joten olen ollut melkein samassa sängyssä.
Mä seisoin Alkon jonossa Idols-Panun takana, joten olen melkein idoli itsekin!!
Joten olen ilmiselvästi Paten oppiäiti
Nain hanet kerran New Yorkissa- tai siis ainakin vahan tukkaa, kun oli muitakin ihmisia siina aika paljon, mut bestiksia ollaan tietty!
Eli mehän ollaan Lolan kanssa melkein kälyjä.
ja naimisissa tunnetun laulajan siskon kanssa joka on malli
saanu saman sähköpostin kun Matti Vanhanenkin joten mulla on sen sähköpostiosoite - Meillä on siis mahdollisesti tulevaisuudessa viestittelyä...