Pitkästä aikaa: Melkein sukua julkkikselle!
Te tiedätte jutun juonen, antaa mennä :))
Mä alotan. Tätä on kyllä vaikee pistää paremmaksi, mutta mun siskontyttö on seukannu Jonne Aaronin veljen kanssa. Elikäs Jonne on käytännössä mun velipuoli!
Kommentit (128)
oli oikein paha keli, tiet auraamatta loskaa täynnä. Auto suistui ojaan, eikä saatu liikkeelle. Äiti meni viereiseen taloon hakemaan apua.
Äiti tuli nauruaan pidätellen sinipunaisena, ja 10 metriä perästäpäin astelee Kummelin Heikki Silvennoinen. Vitsaillen hoiti homman, ja veti autollaan meidät ojasta...
Se oli sitä Kummelin kulta-aikaa...
on seukannu ruotsin kuninkaan serkun tyttären kanssa, joten olen selkeästi kuninkaallinen!
oli oikein paha keli, tiet auraamatta loskaa täynnä. Auto suistui ojaan, eikä saatu liikkeelle. Äiti meni viereiseen taloon hakemaan apua.
Äiti tuli nauruaan pidätellen sinipunaisena, ja 10 metriä perästäpäin astelee Kummelin Heikki Silvennoinen. Vitsaillen hoiti homman, ja veti autollaan meidät ojasta...
Se oli sitä Kummelin kulta-aikaa...
Vähänkö oli varmaan silloin siistiä! Kummeli oli silloin parasta mitä oli!
Äitini ystävä seurusteli Sammy Babitzinin kanssa.
Joten mä olen vähän niinkuin Sammyn veljenpoika eiku siskontytät :)
Munkin äidin ystävä on seukannut tai ainakin käynyt kerran kahvilla Sammyn kaa.
joten olen siis käytännössä presidentti. Siitä ei Suomessa pistä paremmaksi kukaan! ;D
joten ihan turhapurona tässä heilun itsekin...
David Beckhamin. Oon siis maannut samalla leikkauspöydällä Turussa kuin David. Tietty eri aikaa, mutta melkein sukulaisia siis ollaan :D
Tää on hauskaa!
ja olen jonottanut Jonna Tervomaan kanssa samassa jonossa kaupassa :)
ja hän on tehnyt minusta laulun.
eli olen udelleensyntynyt Kaarina Maununtytär :D
ja sisustustarvikkeita salkkkareitten Jennille, Amille ja Lauralle. :) Kaikki muut on tosi mukavia paitsi Laura (pittu uski) se on kyllä tosi koppava nainen.
eli parhaita kavereita ollaan!!!!!
eli taidan olla myös kuuluisa näyttelijä
Vähän ajan sisällä olen törmännyt Stubbiin kolme kertaa, Sokoksen liukuportaissa Jone Nikulan ja minun katseet kohtasivat ja Kirkan leski(astrologi), jonka nimeä en saa nyt päähäni, tuli myös liukuportaissa vastaan Stockalla. :)
juna-asemalla. Voisi sanoa että lähes seukattiin siis... ;)
Vuosia sitten olin törmätä kapealla kadulla Tapio Liinojaan. Ollaan siis vähintäänkin hyvänpäiväntuttuja..
Olin tosin ehkä jotain 6v, eikä Kirka ollut kotona... Mut melkein tytär siis.
Mieheni on ollut samalla luokalla erään eturivin hiihtäjättären kanssa. Ja sai ikuiset traumat hävittyäänn joka hemmetin hiihtokisat TYTÖLLE! Tuskaa lievitti ehkä hieman se, että ko. tyttö voitti myöhemmin muutamia mitaleja kansainvälisissä karkeloissa :D
Mutta tosijuttu on se, että sukuni edustaja on ollut vaikuttajana Englannin hovissa 1500-luvulla. Heppu tosin karkoitettiin maasta ja päätyi sitten Ruotsin kautta Suomeen... mutta melkein kuningashuonetta voisin olla.
muusikkojulkkis käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen. Tuttava oli silloin alaikäinen.
Teemu "kissantappovideo" Mäki on mun sukulainen.
Jari Sillanpäätä, eli mä oon tangokuniinkaallinen.
Olen myöskin ollut Aikakone-yhtyeen Sanin kanssa samalla osastolla synnytyssairaalassa, eli mä kuulun myöskin Aikakoneeseen.
eli siis käytännössä Matti on mun lanko! Vai mikä se nyt on? No jokatapauksessa elämä on laiffii!