Pitkästä aikaa: Melkein sukua julkkikselle!
Te tiedätte jutun juonen, antaa mennä :))
Mä alotan. Tätä on kyllä vaikee pistää paremmaksi, mutta mun siskontyttö on seukannu Jonne Aaronin veljen kanssa. Elikäs Jonne on käytännössä mun velipuoli!
Kommentit (128)
olen siis melkein naimisissa sen prinssi Williamin kanssa!
tutun isä laitto havuja ladulle sillon, ku Marjo Matikainen pyysi "Havuja perkele!". Huippu-urheilijana tässä meikäläinen siis.
Tarja Halosen kanssa on melkein sukua.
huoneessa marsalkka Mannerheimin kanssa eli olen lähes marsalkan lapsenlapsi.
Pappani on Mannerheimin pikkuserkku.
BB-Kätlinin tanssitunneilla eli Kätlin on melkein kuin sisko...
joten mä olen vähintään näyttelijä itsekin.
1. Mun kaveri on ryypännyt Japanin pääministerin vaimon kanssa.
2. Mun miehen kaveri on hengannut Muammar Gaddafin pojan kanssa.
Kandee siis alkaa dokaamaan?
Facebookissa joten olen melkein tunnettu naissadisti.
1) Jacques Villeneuve yritti iskeä mun ystävän ex-poikaystävän siskoa --> ei saanut sitä itelleen, alkoi seukata Dannii Minoguen kanssa :), eli olen melkein sukua f1 tähdelle :)
2) Jake and the Fatmanin ( Koira haudattuna suomeksi?? ) Fatman on äitini entisen työkaverin siskon lapsen kummisetä! =D
3) mieheni on toiminut YleX:n iltapäivässä vierailevana juontajana yhden iltapäivän ajan
Laila Kinnusen hyvä tuttu ,kysyi maalla ,missä se lävä on olimme siskoni kanssa polleita ,että kysyi "ihan meiltä", aikaa taitaa olla vai 45 vuotta .
joten olen melkein itsekin keskustalainen.
mikä oli paras huuli,vaikka huomenna kun ollaan virkeämpi.Hyvääyötä kaikille ,jatketaan huomenna.
ja nähnyt sen intiimitatskan. Olen siis melkein idiootti.
Jyrki "Jyräys" Hämäläisen ex-vaimon kanssa.
ELi olen edesmenneen Hämäläisen lähse perhetuttu.
Ps. Jyräys oli pitkään Suosikin päätoimittaja - nuorimmille av-mammoille tiedoksi.
joten olen melkein itsekin keskustalainen.
Joten olen ihan lähipiiriläinen...
hoono-soomi-Keke-futiskommentaattorin ystävä.
joten olen siis ranskalainen linnanrouva. Olen etäistä sukua monesti mainitulle Maurille, joten olen siis sukua kaikille SUURmiehille. Nykäsen Masa on vongannut minua kyytiinsä, joten olen melkein saanut puukosta.
joten olen ollut melkein samassa sängyssä.
mä olen nähnyt ruokakaupassa Timo Soinin ja olen myynyt kahvia Susan Kuroselle, joten olen Suomen seuraava pääministeri.