Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa: Melkein sukua julkkikselle!

Vierailija
17.03.2010 |

Te tiedätte jutun juonen, antaa mennä :))

Mä alotan. Tätä on kyllä vaikee pistää paremmaksi, mutta mun siskontyttö on seukannu Jonne Aaronin veljen kanssa. Elikäs Jonne on käytännössä mun velipuoli!

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen jalan on leikkanut Orava, joten olen melkein sukua Beckhameille :)

Vierailija
2/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mä olen nähnyt prinsessa Dianan, kuningataräidin ja kuningatar Elizabethin (jossain paraatissa 80-luvulla Lontoossa), joten olen toki vähintään kuningattaren salattu tytär. Tai Dianan sisko.

- Pauli Hanhiniemen sisko on mun tuttu, eli lienen vähintään Paulin serkku?

- Samuli Edelmann on Peggy-biisin aikoihin pyytänyt mun kaveria treffeille, eli käytännössä oon seurustellut Samulin kanssa.

- Oon ollut silloisen pääministeri Esko Ahon kanssa samoilla synttäreillä, lienen siis salaisen palvelun agentti.

- Tätini on kätellyt paavia, olenko nunna??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munpa mies on oikeesti tuota Oravan sukua, joten tervetuloa vaan mun hoiviin koipia leikkauttamaan!

Vierailija
4/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ystävä seurusteli Sammy Babitzinin kanssa. Joten mä olen vähän niinkuin Sammyn veljenpoika eiku siskontytät :)

Munkin äidin ystävä on seukannut tai ainakin käynyt kerran kahvilla Sammyn kaa.

Mun äitiä Sammy on puolestaan pyytänyt tanssimaan... Eli minä olen siis Sammyn salatytär!

Vierailija
5/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mut on doupattu.

Vierailija
6/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mähän olen siis kotiäiiten kuningatat Nina T.A.!

Vierailija
7/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun isoveli oli vauvana kärryissä mukana. Olen siis Kekkosen sukulaislapsi!

Vierailija
8/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon istunut ravintolassa samassa pöydässä kuin Mika Häkkinen. Olenko nyt siis Marketa?

Mun lähisukulainen on ollut naimisissa tunnetun poliitikon ex-aviopuolison kanssa. Tämä lienee tekee minustakin poliitikon.

Vierailija
9/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suudellut Violetta Parran veljenpojan kanssa ja hän on tehnyt minusta laulun.

Minun tyttäreni soittelee Violetta Parran lauluja esittävän Mercedes Sosan pojanpojan kanssa. Jotenka ihan Chilen vallankumouksellinen olen!

Vierailija
10/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus ollut käytössä mieheni vanha puhelin, jossa oli kaikki vanhat numerot jäljellä ja hieman nauratti, kun puhelimessa ei ollut omien ystävieni numeroita, mutta mm. Jari Sillanpää kyllä löytyi :) Mieheni tuntee oikeasti ihan hirveän määrän julkkiksia, sekä näyttelijöitä että poppareita yms., kun sillä on sellainen työ. Itse hän ei ole mikään julkkis. (Olen itsekin ollut samoissa pippaloissa.)

Mutta läpällä: Martinan ja Eskon kanssa olen käynyt samalla salilla, joten eikö me sitten olla niinku treenikavereita? Ja Jonna Tervomaa tuli kerran vaunujen kanssa vastaan, kun minäkin työnsin vaunuja, joten mehän ollaan vaunulenkkikavereita. Mattiesko Hytönen on mun myös mun lenkkikaveri, sillä se on tullut niin monta kertaa vastaan lenkillä. Mutta pahimpia on on M.A. Numminen ja Pedro: olen törmännyt niihin vaikka kuinka monta kertaa erilaisissa paikoissa, että voisi jopa luulla, että ne vaanivat minua. Kaikki alkoi lähes parikymmentä vuotta sitten, kun ne osuivat Pohjois-Suomessa samaan baariin ja istuivat samaan pöytään tilan puutteen vuoksi.

Vierailija
11/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis melkein poptähti!!

Vierailija
12/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kahden missikisoissa olleen koulukaveri. Eli kyllä mut vähintään perintöprinsessaksi voi lukea =)

Vierailija
13/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Keskisalon entinen valmentaja on ollut mun jumppakerhon ope ;) Olen siis yhtä huippukunnossa kun kestävyysjuoksija.

Olen dokannut (pitkä kuuma kesä) Päätalo-bändin poikien kanssa keikkabussissa. Olen siis yhtä sekaisin, kun Jimi Pääkallo taikametsässä.

Olen saanut Mike Monroelta lämmintä kättä ja ruusun. Olen siis Miken salainen kakkos-vaimo.

Remu on kertonut minulle, että hänellä on huono happi, kun kysyin miten menee. Olen siis Remun virallinen hoitsu ;)

Vierailija
14/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjoittanut menestyskirjoja, joista yhdestä on tehty Hollywood-leffa. Olen siis romanttinen sankaritar.

Neumann yritti iskeä mut baarissa vuosia sitten. Levoton tuhkimo, kenties?

Ilkka Kanerva on vokotellut kahta työkaveriani. Lienen salarakas.

Ihan oikeasti olen muuten jotain kaukaista sukua Mika Häkkiselle. Siihen on hyvä vedota kun ajaa ylinopeutta; vauhti verissä :D

Vierailija
15/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes tiennyt tyypin henkilöllisyyttä. Duunikaverit paljastivat vasta kun Ismo oli huristanut autokaistalta pois. :D

Vierailija
16/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan sitten sukulaisia joten olen melkein tuplajulkkis, olenhan av-mamman seka Mika Hakkisen melkein-serkku.

Vierailija
17/128 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vastaan, joten olen varmaan aika ulkona politiikasta. Onneksi Erkki Liikanen korjasi tilanteen ja istui koneessa mun edessä, joten pankkiin kai tässä duuniin sitten lähden.

Vierailija
18/128 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Pelkonen on mun serkun isän serkku. :o En oo koskaan tavannut henk.koht. mutta lähes sukua siis.

Vierailija
19/128 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikainen koulukaveri on Kaunareissa somistaja, eli olen ainakin BROOKE!

Vierailija
20/128 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhu ja legenda että Tapani Kansa olisi oikeasti minun mummoni velipuoli... joten jospa se Tapani Kansa olisi mun isoenoni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi