Pitkästä aikaa: Melkein sukua julkkikselle!
Te tiedätte jutun juonen, antaa mennä :))
Mä alotan. Tätä on kyllä vaikee pistää paremmaksi, mutta mun siskontyttö on seukannu Jonne Aaronin veljen kanssa. Elikäs Jonne on käytännössä mun velipuoli!
Kommentit (128)
Isäni on ollut samaan aikaan pankissa jo edesmenneen kauppaneuvos Paukun kanssa, joten olen melkein itsekin Tollo.
seurustellut Jere Hårdin(se uimari, jos joku ei tiedä) sukulaisen kanssa. Taidan olla mestariuimari myös.
Olen kassalla palvellut sekalaisen joukon näyttelijöitä ja muusikoita. Suosikkihan/Soundi vois tehdä mustakin jutun :D
Ja kätellyt tätä, eli olen itsekin maailmankuulu heavyrokkari.
on mun miehen isän pikkuserkku eli voitte kutsua mua Merviksi ;)
on nimittäin ollut samoissa bileissä!
Ja Renny Harlin on kirjoittanut minulle nimmarin liitteeksi: "Kauniille Sadulle"!(nimi vaihdettu) :)
nimmarin omistettuna mulle. olisin siis melkein vaimo!
serkun kanssa, olen siis melkein olympiavoittaja.
Olin kerran kampaajalla Jari Sarasvuon ex-vaimon kampaamossa samaan aikaan kun tämä leikkasi Jartsan tukkaa viereisessä tuolissa.
Olen siis lähes Jari Sarasvuon naapuri.
myynyt perunasalaattia Jari Litmaselle Sokoksen tuoretiskiltä ja kätellyt Heli Laaksosta. Eli olen Jarin salarakas ja Helin bestis...
Nykäsen Masa on vongannut minua kyytiinsä, joten olen melkein saanut puukosta.
Matti Nykänen vonkasi minua mukaansa eräässä yökerhossa Jyväskylässä, eli Mervi täälläkin, moi!
oon asunut samassa asunnossa (ei siis samaan aikaan) kuin Karita Tuomolan (mikä se on nykyään, Tykkä?) sisko. Taidan siis olla Karitan siskopuoli. Olen myös istunut Sauli Niinistön takana lentokoneessa, eli treffeillä oltiin, mutta ei ollut ukko minun tyyppiäni...
ulkopuolella keikan välissä eli täälläkin yksi Mervi.
Oli kyllä ennen mun aikaa onneksi aikoja sitten. Nyt vois pohtia vaikka että olisinko mä vaikka Lucia-neidon lapsen ilkeä äiti-puoli (jos jotain jäänyt kertomatta tai vaikka lauteiden kautta hyppäisi noi siimahännät :).
olisin ollut sitten vähintään niinkuin sen vuokraemäntä ja helppo päiväkahviseuralainen :D. No, ei vaiskaa, en mä olis uskaltanut!
ja Tiia Piili muutti vuokralle siihen samaiseen asuntoon jälkeeni, josta itse olin juuri muuttamassa pois! Että melkein ollaan Tiian kanssakin kuin siskoksia! :)
Mä oon ollu Simo Frangenin kanssa samassa ravintolassa, joten me ollaan parhaita kavereita. Tampereelta ollaan nääs!! Ja Simohan on tamperelaisena muutenkin vähän niinkun mun naapuri.
Ja tiesittekö, että mun pikkuserkkupuoli voitti kultaa mm-jääkiekossa -95, joten mähän oon melkein jääkiekkoilija itsekkin. Onhan meillä katos sama iso-isoäiti, eli samat jääkiekkoilijageenit!! Kyllä mä uskon, että mut kohta palkataan NHL:äänkin. Pitää vaan pyytää Curre valmentaan!!
Sit mun äiti tuntee Heikki Silvennoisen äidin, joten melkein sukua oon sillekin. Ja mun isä morjesti Silvennoista vahingossa kaupassa, kun luuli sitä joksikin tutuksi. Se kyllä hokas erehdyksen heti sen jälkeen, kun oli morjestanut, ja sano Heikille pokkana vaan, että tv:stä tuttu!! :D. Heikki moikkas takasin, eli Heikki on oikeesti ihan meidän perhetuttu, sukulainen ja melkein naapurikin!!
Sit mä luulen nähneeni Lauri Tähkän junassa viime sunnuntaina. Joten Tähkä on myös mun sydänystävä. Aika harvoin kuitenkin sitä samaa matkaa mennään kimppakyydillä ;)
Sukulaiseni oli Barack Obaman virkaanastujaisissa (vai mitkä ne nyt olivatkaan) joten Obamahan on melkeen mun bff! :D
minähän olen ollut samalla ala-asteella Peter Franzenin kanssa. Olen siis käytännössä naimisissa Peterin kanssa.
No, ainakin Matti Vanhanen on ojentanut kahvikuppinsa minulle, vähintäänkin varapääministeri siis olen!
Jari Kurrin kanssa olen ollut samalla ulkomaanmatkalla, eli Vanessa taidan olla. Muista jääkiekkoilijoista en viitsi edes puhua.
Olen jutellut Minea Blomqvistin kanssa, eli taidan tästä lähteä golffin maailmankiertueelle!
Sakari Kuosmanen on tunnistanut mut kesämökkialueella ja meille pidettiin sen takia kauemmin baaria auki, eli pakkohan mun on olla hyvä laulajakin!
Jalkapallojuttuja olis paljonkin: Keke Armstrong on antanut mulle vapaalippuja, Jari Litmaselta olen saanut nuorempana nimmarin, olen jutellut baarissa Aki Riihilahden ja Mikael Forsselin kanssa, tekstaillut Markus Heikkisen kanssa, juontanut Atik Ismailin kanssa radiolähetystä (sanonut muutaman sanan). Eli vähintäänkin olen maailman paras jalkapalloilija, jalkapallovalmentaja ja tiedän ainakin jalkapallosta kaiken! :D
Ai niin ja olen myös haastatellut Tony Viikinki Halmetta! Eli ei auta tulla mulle ryppyilemään! :D
Kummisedästä kävisi!