Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteessa sortuisit tutkimaan miehesi kännykän?

Vierailija
16.03.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lojuvat milloin missäkin, nappaan mieheni kännyn, jos se ekana sattuu käsiini. Eipä ole tullut ajatelluksikaan mitään "intimiteettisuojaa" kännyihin liittyen, meille ne ovat vain välineitä joita käytetään arkipäiväisten asioiden hoitamiseen, samoin kuin lankapuhelinta aikoinaan. Mitään hirmu salaisia asioita meillä ei ole, mitä ei toinen voisi nähdä. Jos jotain sellaisia on, niin tuntuisi luontevammalta hoitaa sellaiset sähköpostitse.

Vierailija
22/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kaikki salasanat.

Tilaisuus tekee varkaan.

t. komean ja eläväisen miehen vaimo, joka on suunnitellut pysyvänsä vaimona, ei eksänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun mies sanoo ettei tee mitään vaikka kirjoittelee tekstiviestejä jollekkin eikä halua mainita asiasta vaikka olisi yhteinen tuttu.

Vierailija
24/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuutta, mene hoitoon! Mä puhun joka viikko puhelujani ulkona lähinnä työjuttuja), niin että vaimoni ei kuule, eikkä myöskään kaksi pientä poikaamme. Ja ihan vaan sen takia että välillä meteli on sellainen, ettei itse kuule mitään mitä puhelimen toisessa päässä puhutaan. Vaimoni ei koskaan kysele kuka soitti. Enkä minäkään kysele kenen kanssa hän puhuu, jos menee ulos puhumaan. Mitä helvataa se mulle kuuluu, mä kunnioitan vaimoni yksityisyyttä ja hän minun. Eikä ikinä ole ollut mitään riitaa tästä. Ja siksi avioliittomme toimiikin täydellisesti!

Ja kertoo hyvästä liitosta todella!

Vierailija
25/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kaikki salasanat. Tilaisuus tekee varkaan. t. komean ja eläväisen miehen vaimo, joka on suunnitellut pysyvänsä vaimona, ei eksänä.

Kuvailet miestäsi komeaksi ja eläväiseksi? Entä uskollisuus ja rakkaus?

Vierailija
26/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin miehen tekstiviestit n. kk sitten uteliaisuudesta niinkuin joskus kun kännykkä on unohtunut pöydänreunalle. Useita viestejä panokaverille. En ollut uskoa silmiäni, koska mikään ei mielestäni viitannut siihen. Mutta totta, että jos tulee mieleen mennä tutkimaan niitä viestejä niin jo se kertoo ettei luottamus ole ihan kunnossa. Nyt on sitten piru irti ja avioliitto vaakalaudalla. Varmaan tulen tutkimaan jatkossa aktiivisemmin jos suhde jatkuu. prkl ja nyyh.

Vierailija
27/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen luuri on miehen luuri. Ja mun on mun. Kummallakaan ei ole asiaa toisen puhelimeen.

Vierailija
28/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson silloin tällöin kun on "mahdollisuus". Mies on jäänyt kiinni muutamaan otteeseen, kun on ollut saapuneissa viesteissä viestejä "hyvältä" työkaverilta. Viestit ovat olleet "sopimattomia" perheelliselle isälle osoitettuja... lähetyistä en ole mitään löytänyt, koska mieheni on osannut ne ns.fiksusti poistaa.. epäilys kaivaa, ja se hirvittää.. luottamus on vajavainen..

Vierailija
29/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen parushde voi olla aikuinen?

Miten tuossa tilantessa lapset voi?

Kyllä katson silloin tällöin kun on "mahdollisuus". Mies on jäänyt kiinni muutamaan otteeseen, kun on ollut saapuneissa viesteissä viestejä "hyvältä" työkaverilta. Viestit ovat olleet "sopimattomia" perheelliselle isälle osoitettuja... lähetyistä en ole mitään löytänyt, koska mieheni on osannut ne ns.fiksusti poistaa.. epäilys kaivaa, ja se hirvittää.. luottamus on vajavainen..

Vierailija
30/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään salattavaa niin mitä pahaa siinä on että lukee niitä viestejä? Ja kyllä minä rehellisesti myönnän että olen mustasukkainen. Tuolla kun joku sanoi että "mene hoitoon", valitettavasti se ei mee millään pillerillä pois...

vaan päätät ITSE, että lopetat sen. Tahtoa se vaan vaatii. Jos se ei auta niin ammattiapua kyllä saa.

Vierailija
31/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit vaikka kuinka viattomatkin, ovat tarkotettu vain sille, jolle ne lähetetty. Mä ainakin lopettaisin kaikkien viestien lähettämisen ja olisin tosi loukkaantunut, jos minun viestini luettaisiin muiden, kuin vastaanottajan toimesta.

Vierailija
32/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla parisuhteessa, jos on tarve tarkistaa toisen puhelinta eikä luota toiseen. Etkö oikeasti luota mieheesi?

Mielestäni jokaisella on oikeus yksityisyyteen, kaikkea ei tarvitse tietää.

Ainoa syy itselläni olisi tutkia toisen puhelinta tai s-postia erittäin vahva epäily uskottomuudesta. Varsinkin, jos totuutta ja vastausta ei saisi puheeksi ottamisen kautta.

Vierailija
33/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'mun asia on sun ja sun mun'.

Vierailija
34/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa kuvitella, missä tilateessa se olis niiin välttämätöntä. Ollaan joskus käyty aika kiivas keskustelu aiheesta, ku mun puhelin oli miehen tutkittavana..

Mutta oon sitä mieltä, että viestit, jotka tulee mulle henk.koht. on tarkoitettu mulle, joitain saatan näyttää tai lukea ääneen, mutta jos on vaik luottamuksellisia ihan selvästi, en lue / näytä miehelle.

Eikä mulla oo syytä lukea miehen viestejä.

Vierailija
35/37 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilkeäisin ja olisi mahdollista, lukisin aina kaiken. Olen todella utelias.

Vierailija
36/37 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta kyllä, uskollisuus on niin ja näin.

Vierailija
37/37 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miestäni ei ikinä kiinnosta seksi kanssani. Odotan vaan, että koska jäisi kiinni. Saataisiin laittaa tämä liitto "pakettiin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme