Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö siirtyi vaatekokoon 134 ja nyt on pakko tilata vaatteet ulkomailta

Vierailija
16.03.2010 |

Meillä on kuivausrumpu, joka kutistaa kyllä vaatteita yhden koon ekoilla kuivauskerroilla. Eli joudun ostamaan 7-vuotiaalleni nyt 134 senttisiä vaatteita. Ja siitäkös ongelma syntyi.

Kun muualla maailmassa sama lastenvaatemallisto kattaa koot jopa 164 senttiin asti niin Suomessa raja menee kokojen 128 ja 134 välissä. Isommat vaatteet ovat järjestäen teini-ikäisille suunnattu, enkä voi pukea niitä esikoululaiselle.

Nyt joudun tilaamaan vaatteet netistä ulkomaita myöten. Herätkää suomalaiset lastenvaatteiden sisäänostajat! Kaikki eivät halua teinirytkyjä pikkulapsilleen!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on hyvä vaikka kama pääosin kiinalaista

toimii hyvin

legolla kanssa aika hyvii vaatteita

JesperJuniorissa on pari hassua vaatetta. Anton&Nina mainosti myös Legoa, mutta Ideaparkin myymälästä en löytänyt ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat "sopivan lapsellisia" mutta eivät vauvamaisia. Sellaisia reippaita ja iloisia.

Jako'o:sta olen tilannut joskus myös. Se on vaan kumma kauppa kun saksankielisillä sivuilla on eri tuotteita kuin englanninkielisillä.

Vierailija
24/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sieltä?

Vierailija
25/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai luulis, ettei ainakaan halua pitää mitään pikkulasten vaatteiden näköisiä vaatteita? Eipä ole meinaan sellaista teiniä tullut vastaan, eikä omistakaan teinivuosista nyt niin kauaa ole. Ja löytyy esim. 13v. serkku, ei tosiaan tuon ikäinen pidä mitään lastenvaatteita. Ymmärrän, että jostain 134 ja 140 koosta voisi vielä ollakin pienten lasten vaatteita, kun nykyään osa lapsista on niin pitkiä. Mutta 150-170, ei kai noita kokoja käyttävät lapset/nuoret halua jo itse päättää mitä pitävät? Siis viimeistään. Usein on eskarilaisellakin jo tarkkaa. Nimim. päiväkodissakin töissä ollut, eri ikäisiä lapsia ja nuoria tunteva

Vierailija
26/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaili lastenvaatteita koossa 170cm, eikä teini"rytkyjä".

Ei kai kukaan tuota kokoa käyttävä halua lastenvaatteitá? Ja ymmärrän toki sen, ettei nyt ihan aikuistenkaan!

Vierailija
27/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon ostanut Next-merkkistä netin kautta. Tämä johtuu siitä, että siellä on valikoimaa pojille!

Vierailija
28/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on legoa. Ja 134senttisiä ihania lastenvaatteita löytyy mm. metsolasta, riemulilta, Wilmikseltä, naperonutusta, punavuoren peikosta...

Vierailija
29/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin ap. Mulla kanssa tyttö käyttää 128-134cm vaatteita ja huomasin että ketjuliikkeiden tarjonta on aikas suppeata, ellei tosiaan sitten halua mennä napapaita-linjalle.

Benettonin ja Espritin mallistoissa oli kivoja malleja ja värejä johonkin 164cm asti, myy ainakin Stokka. Mutta nettiin minäkin olen siirtymässä, boden.co.uk näyttää ainakin tosi kivalta ja sitten kidscorner.fi -saitilta olen katsellut mallistoja.

Vaatekaupat.com -saitilta löytyy kattava linkkilistaus nettikaupoista.

Vierailija
30/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa vaatekappaleissa kokoja oli alle 100-senttisille. Höh.

Vierailija
31/70 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tällaista paitaa löytyy kokoon 152/158:

http://www.jako-o.de/shop/OUTLET-Kleidung-Maedchenkleidung-Langarmshirt…

Aion ehdottomasti tilata tuolta vaatteita tulevalle ekaluokkalaiselleni!

Vierailija
32/70 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vinkkejä samasta ongelmasta (siis liian teinimäisistä vaatteista, ei kuivausrummusta) kärsiville.

Ongelmana siis se, että eskaritytölle pitäisi löytää 134 ja jopa 140 kokoisia vaatteita. menepä lindexille tai kappahliin ja katsasta "kouluikäisten" osasto - aivan järkyttäviä! eskarilainen on vielä lapsi, eikä meillä ainakaan pukeuduta narutoppeihin ja minihameeseen tuossa iässä.

Lindexin ja Kappahlin voi tosiaan heti hypätä yli, jos etsii 7-vuotiaalle 134-senttisiä vaatteita. HM:ltä löytyy vielä jotain perusvaatetta, muitakin värejä kuin mustaa.

Meillä ostetaan paljon Stockalta, sekä heidän omia merkkejä että muita, Haloselta, Jesper Juniorista ja muista lastenvaateliikkeistä.

Vierailija
33/70 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ruikuttaa jos haluaa pukea eskarinsa potkuhousuihin tmv. Kivoja farkkuleggingsejä, t-paitoja, huppareita ym. löytyy vaikka kuinka teinimallistoistakin!

Vierailija
34/70 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa perusvaatetta 150 cm asti. Meillä on ainakin tykätty paljon. Käyn aina ostamassa ison kanssa, kun on 1/2-hintaan päivät ja muut alennusmyynnit.

H&M:ltä saa perus t-paitoja, pitkähihaisia, kesämekkoja, alusvaatteita.

Vierailija
35/70 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikauppiaana vastaan että eipä noista mallistoista löydy lapsekkaita vaatteita koon 128 jälkeen juurikaan.

Ja muutenkin olen huomannut että isompia kokoja ei osteta. Taidan siirtyä pk -ikäisten vaatteita myymään pelkästään. en ole myynyt tänäkeväänä yhtään 128 senttistä vaatetta... enkä 122 kokoa. Kaikkea siitä alaspäin menee tosi paljon.

Vierailija
36/70 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla olisi sopivaa meidänkin isokokoiselle tytölle.

Vierailija
37/70 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Vierailija
38/70 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

134 koossa.

Vierailija
39/70 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa käyttää kovia, ryppyisiä vaatteita, joissa kulkee selvä narunjälki? Tai vaihtoehtoisesti viettää päivänsä silittämällä.

Esimerkiksi narulla kuivattu velour on törkeän näköistä.

Jospa laittaisit kuivausrumpuun ne velourit ja muut kuivaisit narulla, johon laitat pyykit kuivumaan pyykkipojilla? Mikä tossa on niin vaikeaa? Itse en kuivaa rummussa olenkaan esim. lasten sukkahousuja, koska ne pienenevät tosiaan käyttökelvottomiksi muutaman kuivaukerran jälkeen.

Mielestäni aika erikoista, ettet lopeta rumpukuivaamista, vaikka tiedät vaatteen menevän sillä tavalla piloille?

Miksi teet niin?

Vierailija
40/70 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita kurahousuja koossa 134...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme