Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Omniassa opiskelu ilmaista
Kommentit (3)
hakisin lähihoitaja koulutukseen...
miksiköhän siellä sanotaan, että voimme keskustella opintojen maksusuunnitelmista? jos ei kerran maksa mitään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun opiskeluvälineet, kirjat, työasut jne maksavat.
Alue: Aihe vapaa
Työvoimakoulutuksissa sekä perustutkintoon valmistavissa koulutuksissa et joudu maksamaan mitään. Ellei oppilaitos veloitaita sinulta OPH:lle tilitettävää tutkintomaksua 50,50€. Monesti AT tai EAT-valmistavissa koulutuksissa valmistava koulutus maksaa joitakin satasia esim. 600€. Näin ainakin monissa aikkareissa on, joten eiköhän myös Omniassa (niin oliko se aikkari???)