pissasin eilen orgasmin yhteydessä hävettää ihan sikana
täytyy myöntää että seksi tuntu hyvältä, mutta orgasmin mukana tuli myös pissit :O
oon kome kymppinen, eikä koskaan tuntunut noin hyvältä, pyörrytti ihan hommien jälkeen
Kommentit (80)
ihan mielenkiinosta mitä sulle tehtiin, kun sait tollasen:D
rauhasia siinä virtsaputken vieressä voi stimuloida vaikka käsin. Sitten lentää jotain nestettä. Ehkä suolaista, kuten joku sitä maistaneena osasi kertoa :)
rauhasia siinä virtsaputken vieressä voi stimuloida vaikka käsin. Sitten lentää jotain nestettä. Ehkä suolaista, kuten joku sitä maistaneena osasi kertoa :)
joku sairas tosiaan maistanut?
Jos lattialta löytyy rusina niin maistatteko, että onko kyseessä rusina ja pipana?
niitä rauhasia lypsää, kuten nänniä?
Voiko niitä lypsää itse?
joku sairas tosiaan maistanut?
Jos lattialta löytyy rusina niin maistatteko, että onko kyseessä rusina ja pipana?
"Huomattavaa on, että se tapahtuu yleensä naisilla, joilla on hyvät ja vahvat lantiopohjanlihakset. Jo tämä seikka kumoaa väitteen siitä, että kyseessä olisi huonoista lihaksista johtuva virtsankarkailu. Ejakulaatio on mahdollinen sekä klitoriksen että G-pisteen stimulaation seurauksena, mutta jälkimmäisen on havaittu olevan tässä suhteessa tehokkaampi erogeeninen alue."
kun eivät ressukat ymmärrä ettei kaikilla ole huonot lihakset.
Itsekään en ees ymmärtänyt vahvistella niitä ennen synnytyksiä. Niiden jälkeen kyllä sit sitäkin enemmän. Ja orgasmit hoitaa tuonkin asian tehokkaasti.
Olin iältäni 29-vuotias yhden 10-vuotiaan lapsen äiti kun sain elämäni ensimmäisen ejakulaation.
Kokemus hämmensi sillä olin täydellisen tietämätön mistä oli kyse ja luulin niin kuin aloittaja että laskin alleni pissat ja häpesin.
Onneksi seksikumppani tiesi mistä oli kysymys ja osasi selittää asian ja oli siitä aivan innoissaan. Molemmat maistettiin eritettä ja maku oli makea.
Tämä seksikumppani on parhaimmistoa johon olen törmännyt, oli varattu joten suhteemme kesti vain pari vuotta. Yritettiin pitää tunteet pois pelistä ja ei siinä onnistuttu, minä tein lopulta päätöksen suhteen lopettamisesta.
Olin iältäni 29-vuotias yhden 10-vuotiaan lapsen äiti kun sain elämäni ensimmäisen ejakulaation.
Kokemus hämmensi sillä olin täydellisen tietämätön mistä oli kyse ja luulin niin kuin aloittaja että laskin alleni pissat ja häpesin.
Onneksi seksikumppani tiesi mistä oli kysymys ja osasi selittää asian ja oli siitä aivan innoissaan. Molemmat maistettiin eritettä ja maku oli makea.
Tämä seksikumppani on parhaimmistoa johon olen törmännyt, oli varattu joten suhteemme kesti vain pari vuotta. Yritettiin pitää tunteet pois pelistä ja ei siinä onnistuttu, minä tein lopulta päätöksen suhteen lopettamisesta.
YÖK! yhdessä vielä maistelitte?!
kun eivät ressukat ymmärrä ettei kaikilla ole huonot lihakset.
Itsekään en ees ymmärtänyt vahvistella niitä ennen synnytyksiä. Niiden jälkeen kyllä sit sitäkin enemmän. Ja orgasmit hoitaa tuonkin asian tehokkaasti.
ymmärrä, että muut kirjoittelevat provona noita vastaväitteitä? Ihme tosikkoja liikenteessä!
sitä nyt oikeasti pissatkin tulee orkun hetkellä vaikka alkuperäisellä siitä ei oliskaan kysymys. Onpa sitä tullut kakkaakin eräältä partnerilta saadessaan orgasmin. Eikä tarvinnut miettiä, että olikohan se kakkaa vai mahdollisesti jotain muuta, oli taatusti aitoa. :D
sitä nyt oikeasti pissatkin tulee orkun hetkellä vaikka alkuperäisellä siitä ei oliskaan kysymys. Onpa sitä tullut kakkaakin eräältä partnerilta saadessaan orgasmin. Eikä tarvinnut miettiä, että olikohan se kakkaa vai mahdollisesti jotain muuta, oli taatusti aitoa. :D
Lähinnä g-pistestimulaation yhteydessä ejakuloin, klitorisorgasmin yhteydessä en. Kyllä ejakulaation ja pissaamisen toisistaan erottaa, itse neste on erilaista. Kerran pissasin raisun seksin yhteydessä, vahingossa, ja ei jäänyt epäselväksi että oli pissasta kyse. Ejakulaationeste taas on täysin hajutonta ja väritöntä ja mautonta, kyllä sen pissasta erottaa.
maistaneet? eräs tässä keskustelussa maistelee eritteitään!
Minä olen ejakuloinut ihan pelkästä pillun nuolemisesta ja sormettamisesta... mies rakastaa sitä kun ejakuloin hänen suuhunsa,tulee kuin ammuttuna. Ejakuloin vain silloin kun olen todella kiihottunut ja orkkuja tulee enemmän :) Ollaan myös pissaleikkejä joskus harrastettu ja todellakin pissalla ja ejakulointi nesteillä on eroa :D
maistelijat on parhaita?
Ihanko lakanoita nuoleskelette?
Toi suuhun ampujan juttu meni kyllä vähän överiksi!
maistelijat on parhaita?
Ihanko lakanoita nuoleskelette?
Toi suuhun ampujan juttu meni kyllä vähän överiksi!
oikeastiko joku maistelee eritteitään? Mustakin tuo suuhun ampuminen oli jo ällöttävää luettavaa. Sperman ja pimppimehun maistamisen vielä ymmärrän, mutta pissan ja ejakulaationesteen tms. maistaminen on jo todella etovaa!
olen pari kertaa mukamas pissannut ....ja ollut häpeissäni,mutta nyt tiedän mikä oli homman nimi.
Tosiaankin silloin lähtee tajukin on tosi mahtava tunne.
t.neljän lapsen äiti
squirting-ilmiö ja ihan varmasti kaikkien miesten mielestä todella kiihottava ilmiö :-)