Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö aloittaa suhdetta??

Vierailija
12.05.2012 |

Siis salarakkaasta kysymys.Luuletko että nainen/mies ripustautuu liikaa..?Kerro jos olet tässä tilanteessa ajatuksiasi!Kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina miettinyt asiaa ja kyllä myös ripustautuminen mietityttää. Itse en kaipaisi mitän muuta kuin seksiä, minulla on muuten hyvä parisuhde. Eli salarakkaasta ei oikeastaan voi puhua, ennemmin fuck buddystä? Itse olen siis mies.

Ideaali tilanne olisi että molemmat olisivat vain ja ainoastaan seksin takia mukana ilman tunteita ja muissa merkeissä ei tavattaisi.

-ei varmaan ainoa

Vierailija
2/2 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina miettinyt asiaa ja kyllä myös ripustautuminen mietityttää. Itse en kaipaisi mitän muuta kuin seksiä, minulla on muuten hyvä parisuhde. Eli salarakkaasta ei oikeastaan voi puhua, ennemmin fuck buddystä? Itse olen siis mies.

Ideaali tilanne olisi että molemmat olisivat vain ja ainoastaan seksin takia mukana ilman tunteita ja muissa merkeissä ei tavattaisi.

-ei varmaan ainoa

Minulle naisena on kyllä tärkeä tuntea ja haluta salarakastani myös henkisellä tasolla. Ihmisessä pitää olla se jokin, jotta haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä. Tämän takia en voisi kuvitella suhdetta, johon ei kuuluisi yhteisiä lounaita, kahvilakäyntejä yms.

Toisen tunteminen ei tietystikään tarkoita ripustautumista. Ja loppujen lopuksia seksi on paljom ihanampaa, jos on hieman ihastunut toiseen. Mutta tämä ihastuminenkaan ei tarkoita minkäänlaisten vaatimusten asettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi